ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  68  |  69  |  70  |  71  |  72  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 11:03 AM

Anya
Sochtends wordt ik wakker van hoofdpijn en kom even om hoog en zie Sam liggen en grijns eventjes. Ik pak de asprines en neem een slok water en kruip weer even tegen hem aan. '' Ik ga zo douche, jij moet vast ook nog? '' fluister ik zacht en streel over zijn lichaam heen.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 11:09 AM

Sam
Ik word wakker van Anya als ze rechtop gaat zitten en kijk haar aan. "Gaat het?" Vraag ik en leg mijn hand op haar been. Ik glimlach als ze tegen me aan komt liggen en leg mijn armer weer om haar heen. Ik knik en zeg "Ja, ik ga zo wel"

Reply Edited on 10/21/2017 11:55 AM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 12:19 PM

Anya
Ik knik '' Hm ja alleen ik ga douche en dan kom ik verlopig deze fijne donkere kamer niet meer uit '' knik ik. Ik wurm me uit zn handen en pak schoon ondergoed en een shirt en duik dan de badkamer is waar ik een heerlijke snelle douche neem. Half aangekleed kruip ik erna weer mn bed in '' Oke ik had er niet uit moeten gaan '' mompel ik, 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 12:23 PM

Sam
Ik lach zacht en geef een kus in haar nek. Ik laat haar los en wrijf even in mijn gezicht. Ik neem ook een asprine en ga weer liggen. Ik lach zacht als ze weer in bed kruipt en ik leg mijn armen weer om haar heen. "Wil je koffie?" vraag ik en haal een hand door mijn haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 12:29 PM

Anya
Ik schud mn hoofd '' Hm nee, ik hou het de komende uren op water '' grinnik ik en laat mn hoofd in het kussen vallen '' Ik ga dood '' mompel ik '' De kamer blijft maar draaien '' lach ik '' Ik voel het gewoon ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 12:33 PM

Sam
Ik lach zacht en ga rechtop zitten. Ik kijk naar haar en geef een kus op haar voorhoofd. "Hm, dat hoop ik toch niet" zeg ik lachend en sta op. Ik pak schone kleren en ondergoed en loop de badkamer in. Als ik klaar ben met douchen loop ik de kamer weer in en vraag "En, hoe voel je je?" Ik geef weer een kus op haar voorhoofd en zeg "Ik ga wel even koffie halen beneden, kan ik iets voor jou meenemen?"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 12:35 PM

Anya
'' Zo voel ik me wel '' knik ik en sluit mn ogen weer, net voordat ik bijna slaap hoor ik weer een stem. '' Ruk '' grinnik ik en schud mn hoofd '' nee dankje '' glimlach ik klein en trek het deken over mn hoofd heen.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 12:38 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Nou bedankt, ik probeer ook alleen lief voor je te zijn" Ik loop naar beneden en zet koffie. Ik wrijf in mijn gezicht in de hoop dat de hoofdpijn weggaat, maar dat werkt natuurlijk niet. Als ik koffie heb loop ik weer naar boven en ga naast haar in bed zitten en neem een slok koffie.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 12:42 PM

Anya
'' Hm sam '' Mompel ik als hij naar beneden loopt en zucht even. Ik blijf dood stil liggen en als ik voel dat Sam weer in bed komt zitten kruip ik onder de dekens naar hem toe en steek mn hoofd eronder uit bij zn buik en leun er met mn hoofd tegen aan. '' Mag ik toch een slokje? Het ruikt lekker '' pruil ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 12:46 PM

Sam
Ik lach zacht en geef haar de kop koffie. "Je mag hem helemaal hebben als je wilt" zeg ik zacht en haal een hand door haar haren. "Je hoeft niet zo te pruilen, ik had toch al belooft dat ik vandaag voor je zou zorgen?" zeg ik lachend en masseer haar hoofd even.
"Ik moet zo wel voetballen, kom je kijken?" vraag ik aan haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  68  |  69  |  70  |  71  |  72  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum