ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  69  |  70  |  71  |  72  |  73  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 12:49 PM

Anya
Ik schud mn hoofd '' Ik wil geen dingen van je stelen '' grinnik ik en neem een slokje en zet het kopje neer naast bed. '' Oh dit voelt wel fijn '' knik ik als hij in mn haren zit en blijf lekker tegen hem aanhangen. '' Ik kan je niet overhalen om sportief in bed te blijven? '' vraag ik aan hem '' Misschien kan ik wel mee '' gaap ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 12:59 PM

Sam
Ik lach zacht "Ik steel eerder dingen van jou dan jij van mij" zeg ik en ga verder als ze zegt dat het fijn voelt. Ik lach zacht en schud mijn hoofd "Sorry" zeg ik en geef een kus op haar voorhoofd. "Gezellig, anders kan je vanavond ook niet slapen als je hier de hele dag blijft rondhangen" zeg ik "Mag ik mijn koffie terug?" pruil ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 01:03 PM

Anya
'' Zoals wat? '' grinnik ik en kom uit bed vandaan en trek mn shirt uit die ik op zn hoofd gooi. '' Ik kan altijd wel slapen hoor en je koffie staat naast je '' lach ik zacht en open mn kast en trek kleding aan. Ook doe ik gelijk mn makeup en werk die zuigzoen weg en kam dan mn haren en laat het verder zoals het is.

https://i.pinimg.com/564x/63/a6/99/63a699bbd8a1470c85abe1bfeb82f983.jpg

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 01:07 PM

Sam
"Zoals zo'n beetje alles in je huis inclusief je huis zelf" zeg ik lachend en blijf zitten. Ik lach zacht als ze haar shirt uitdoet en op mijn hoofd gooit. "Dat geloof ik meteen" zeg ik lachend en pak mijn koffie die ik opdrink. "Hm, heerlijk" mompel ik en sta op. Ik kijk naar haar terwijl ze zich aankleed en haar makeup en haren doet. Als ze klaar is ga ik achter haar staan en leg mijn armen glimlachend om haar heen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 01:10 PM

Anya
Ik grinnik '' Hm ja nou oke dan, je wint '' knik ik en haal een hand door mijn haren heen. Als ik Sam zn armen om me heen voel  kijk hem even in de spiegel aan en glimlach klein '' Ja mag ik mee zo? '' grinnik ik en buk even om mn schoenen aan te trekken. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 01:12 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Nee, je bent veel te knap om mee te gaan" Ik kus haar nek en kijk haar in de spiegel aan. Ik laat haar los zodat ze haar schoenen aan kan doen en ik pak mijn voetbal spullen en doe ze in een tas. "Hoe voel je je eigenlijk nu?" vraag ik aan haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 01:15 PM

Anya
'' Dan moet ik maar thuis blijven '' grinnik ik. Ik pak mijn tasje en stop mn spullen erin. '' Hm tsja hoe kan ik het uitleggen? Alsof mijn hoofd elk moment ontploft? '' zucht ik lachend en loop naar beneden.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 01:18 PM

Sam
Ik schud mijn hoofd en zeg "Nee, je moet mee" Ik loop naar beneden en lach zacht. "Je hoeft niet mee he? Als je je niet goed voelt mag je best thuis blijven." zeg ik en maak ontbijt voor ons.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 01:24 PM

Anya
Ik schud lachend m’n hoofd “ ik moet en dan moet ik weer niet” lach ik en laat me zakken aan tafel. “ nee ik red het wek “ glimlach ik. “ hm lekker ontbijt je bent inderdaad wel lief vandaag “ glimlach ik “ wat heb ik gedaan dat je zo lief bent? “ grinnik ik.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 01:29 PM

Sam
Ik lach zacht "Je hoeft niet, maar ik zou het wel leuk vinden" zeg ik lachend en begin te eten. Ik glimlach en zeg "Gewoon, ik had je belooft om vandaag lief voor je te zijn, dus dat doe ik" Als ik mijn ontbij op heb zet ik de spullen in de keuken en als Anya ook klaar is ook haar bord en beker. "We moeten over een uurtje weg, wat wil je nog doen?" vraag ik aan haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  69  |  70  |  71  |  72  |  73  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum