ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  71  |  72  |  73  |  74  |  75  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 08:30 PM

Anya
Ik grinnik zacht “ we zullen kijken of ik het eruit krijg “ glimlach ik. Ik word licht rood als hij er toch over begint en haal m’n schouders op “ eh uh “ mompel ik wat onwennig “ wat wil jij? “ vraag ik hem en als hij grijns frons ik even en schiet in de lach “ jij niet dan? “ lach ik zachtjes en haal een hand door m’n haren heen en kijk hem even aan.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 08:34 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Straks heb je morgen geen stem meer, zou wel lekker rustig zijn" Ik lach zacht als ik zie dat ze een beetje rood wordt en zeg "Je bent schattig als je onzeker bent." Ik kijk haar aan en vraag "Anya, zou je mijn vriendin willen zijn?" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 08:50 PM

ANya
“ nou ja zeg , geen stem is heel ongezellig hoor “ knik ik glimlachend. Ik begin me langzaam nog meer te schamen “ ik ben niet onzeker “ mompel ik en ik schrik even van wat hij vraagt. “ Als jij dat ook zou willen? “ knik ik “ ik denk dat het best leuk zou zijn “

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 08:57 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Ja, dat is waar" Ik kijk naar haar en zeg "Maar je bent wel schattig" ik kijk haar aan en frons even. Ze klinkt niet echt enthousiast. Ik bijt op mijn lip en zeg "Ik zou dat heel graag willen" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 09:16 PM

Anya
Ik knik “ ja ik weet het, ik heb altijd gelijk “ grijns ik en schud m’n hoofd “ oh nee ik ben niet schattig “ knik ik. Als hij zegt dat hij het ook wilt kan ik het niet laten on te glimlachen. “ dan zijn we toch nog ergens over eens “ lach ik zacht en druk een lange kus op z’n lippen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 09:19 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Hm, niet altijd" Ik zeg lachend "Jawel, je bent heel schattig" Ik glimlach als zij dat ook doet en lach zacht en zoen haar even.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 11:18 PM

Anya
Ik grinnik “ oh ja altijd “ grijns ik. “ ik ben niet schattig “ zeg ik eigenwijs en zucht even. “ Je gaat er geen spijt van krijgen “ glimlach ik “ ik ben de leukste vriendin die je kan hebben “ grijns ik.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 08:21 AM

Sam
Ik lach zacht en schud mijn hoofd. "Als je dat alleen al zegt, ben je schattig" zeg ik lachend en gef haar een kus. Ik lach zacht en zeg "Hm, nu hoop ik maar dat jij geen spijt krijgt" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 08:25 AM

Anya
'' Stop '' lach ik '' het is niet schattig '' grinnik ik en leg mn armen even om zn nek heen en schud mn hoofd '' nee ben bang van niet'' grijns ik en stap dan van zn schoot '' kom anders kom je straks te laat '' glimlach ik en steek mn handen uit.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 08:35 AM

Sam
Ik lach zacht en leg mijn handen op haar heupen. "Mooi" grijns jk en geef haar een kus. Ik pruil als ze van mijn schoot stapt en ik sta op. Ik zucht en pak haar hand en mijn tas "Let's go dan maar" 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  71  |  72  |  73  |  74  |  75  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum