ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  72  |  73  |  74  |  75  |  76  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 08:38 AM

Anya
'' Ik kan tegen pruilen, hir trap ik niet in '' grijns ik en pak snel nog een appel van tafel af voor onderweg. '' Wel je best doen he '' knik ik glimlachend. '' Ben je goed? '' vraag ik nieuwsgierig en loop intussen naar buiten.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 08:43 AM

Sam
Ik lach zacht engeef haar nog een kus. "Hm, ik zal mijn best doen om mijn best te doen. Voor jou" zeg ik lachend. Ik grijns naar haar en zeg "Ik ben geweldig" Ik pak mijn fietssleutel en pak mijn fiets. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 08:46 AM

Anya
Ik lach zacht '' hm oke '' glimlach ik en druk een kus op zn wang. Ik wacht even op hem en schiet in de lach '' uitslofer '' grijns ik en ga achterop zitten en hou zn sporttas voor hem vast.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 08:50 AM

Sam
Ik lach zacht en glimlach als ze me een kus op mijn wang geeft. Ik stap op en als ze zit begin ik te fietsen. "Daar ben ik goed in" zeg ik lachend en als we er zijn stap ik af. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 08:53 AM

Anya
Ik knik '' Klopt, daar ben je inderdaad goed in, net als slijmen '' plaag ik hem en stap af als we er zijn en kijk om me heen eventjes. Ik wacht op hem en laat dan mijn hand grijnzend in de zijne glijden '' oh dit voelt goed ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 08:57 AM

Sam
Ik lach zacht en vraag "Had ik al gezegd dat je er goed uitziet vandaag?" Ik lach zacht en geef haar een kus "Voelt zeker goed" zeg ik glimlachend. We lopen naar binnen en ik zie al jongens uit mijn team staan. Ik kijk naar Anya en vraag "Wil je er bij gaan staan?" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 09:00 AM

Anya
Ik rol lachend mn ogen en beantwoord zn kus. '' Ook daar krijg ik nog geen genoeg aan '' glimlach ik en loop met hem mee. Ik kijk even naar de groep jongens en knik '' Ja hoor prima, alleen staan is ook niet zo leuk en ik wil jou niet weg halen van je jongens '' grinnik ik en begin te lopen naar die groep.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 09:03 AM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Mooi, anders was deze relatie wel heel kort" Ik glimlach en loop met haar mee naar de groep. Ik zeg even hoi en ik krijg meteen al een paar knipogen van mijn teamgenoten. Ik lach zacht en ga zitten en trek Anya op mijn schoot. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 09:07 AM

Anya
Ik lach zacht en knik '' of saai '' zeg ik en zeg ze ook even gedag en stel me vlug even voor. Ik lach zacht als ik op Sam zn schoot wordt getrokken. '' Ik wil anders ook wel op een stoel zitten hoor, maar als je het niet erg vind dan blijf ik wel lekker zitten '' grijns ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 09:12 AM

Sam
Ik lach zacht en kijk hoe ze zich voorstelt. "Ik ben toch een prachtoge stoel?" Vraag ik lachend. Ik praat even met een paar vrienden en na een tijdje komt de coach zeggen dat we moeten omkleden. Ik geef Anya een kus en zeg "Ben zo terug" Ik loop met het team naar de kleedkamer waar ik me omkleed. We luisteren naar de voorbespreking en dan lopen we weer naar buiten. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  72  |  73  |  74  |  75  |  76  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum