ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  76  |  77  |  78  |  79  |  80  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 04:11 PM

Anya
'' Alleen thuis '' knik ik en ga zitten op de stoel als hij weg is en kijk naar wat mensen om me heen. Als hij terug is glimlach ik '' Nouja zeg '' grinnik ik '' Nooit ja gezegd? pff '' zucht ik en probeer beledigend naar hem te kijken en zielig tegelijk. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 04:37 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Oke dan, alleen thuis" Ik pruil als ik zie dat ze op de stoel is gaan zitten en ik zeg lachend "Nu moet ik bij jou op schoot" Ik lach zacht en zeg "Hm, misschien had ik toch ja gezegd maar dan was ik waarschijnlijk wel wat minder aardig geweest" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 05:02 PM

Anya
Ik knik en ga staan zodat hin kan zitten en ga dan op zn schoot zitten '' hoezo minder aardig?'' vraag ik nieuwsgierig aan hem en druk een kus op zn wang. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 05:10 PM

Sam
Ik lach zacht en vraag "Ah, mag ik niet bij jou op schoot?" terwijl ik ga zitten. Ik glimlach en zeg "Niks, laat maar" Ik glimlach als ze een kus op mijn wang drukt en ik zoen haar even.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 05:36 PM

Anya
''Jawel maar ik dacht dat je dit wel lekkerder vond '' grinnik ik en en schud even mn hoofd ''  nee niks, vertel '' pruil ik naar hem.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 06:01 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Dat heb je goed gedacht" Ik leg mijn armen om haar heen en geef haar een kus. Ik zucht en zeg "Gewoon, ik houd niet zo van dat soort meisjes" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 07:00 PM

Anya
Ik glimlach '' hm gelukkig maar '' knik ik en beantwoord zn kus.'' Maar nu wel, toch? '' glimlach ik '' Eaarom mijn type normaal niet dan? ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 07:03 PM

Sam
Ik lach zacht en kijk naar haar. Ik haal mijn schouders op "Ik vind je leuk omdat je zo spontaan en knap en lief en van alles bent. Niet omdat je goed kan zoenen ofzo. Dat is mooi meegenomen hoor, maar het is niet de reden. Ik wil meisjes leuk die mij niet leuk vinden omdat ik goed kan zoenen, maar om andere redenen" zeg ik en kijk haar aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 07:11 PM

Anya
Ik bijt even op mn lip '' He ik maakte maar een grapje, ik vind je leuk om wie je bent '' glimlach ik '' Je bent zorgzaam, je maakt me altijd aan het lachen en ja je bent ook nog eens aantrekkelijk '' glimlach ik '' Dat merkte ik al vanaf dag 2 toen trok ik mezelf al aan van je, tot gister avond en je de heletijd bij mij wilde blijven, toen wist ik dat ik je echt leuk vond maar niet andersom, dat kwam deels door na gisteravond denk ik en vanmorgen '' zeg ik '' En ja je kan alsnog goed zoenen, ik krijg er geen genoeg van. Het is alsof het verslavend is, net zoals bij je zijn ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 07:14 PM

Sam
Ik glimlach en luister naar alles wat ze zegt. Ik frons en pak haar hand. "Dacht je dat ik je niet leuk vond?" vraag ik aan haar en kijk haar aan. "Ik vind je als sinds je de eerste keer bij mij thuis was leuk. Ik dacht juist dat ik het heel slecht verborg" zeg ik. "An, zullen we maar naar huis gaan?" vraag ik en geef haar een kus.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  76  |  77  |  78  |  79  |  80  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum