ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  77  |  78  |  79  |  80  |  81  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 07:19 PM

Anya
Ik knik '' Geloof me, veel mensen vinden me aardig maar nooit leuk genoeg om wat ik ben, dus ja ik had het niet verwacht '' glimlach ik klein. Ik lach zachtjes '' je hield het echt wel goed verborgen, vind ik dan '' glimlach ik. '' Hm ja, ik dacht lekker aan een film in bed met nachos die we kunnen delen vanavond? '' glimlach ik '' Of jij moet wat weten? ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 07:24 PM

Sam
Ik glimlach naar haar "Ik vind je aardig en ik vind je leuk om wie je bent. Je bent echt hot en dat is mooi meegenomen, maar ik zou je ook leuk hebben gevonden als je minder knap was geweest" zeg ik en geef haar een kus. Ik lach zacht "Dan kan ik dingen toch beter verborgen houden dan ik dacht" zeg ik. "Hm, kan, maar we kunnen nog zo veel meer doen" zeg ik en zoen haar even. "Let's go" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 07:28 PM

Anya
Ik glimlach '' Thanks to my parents '' grinnik ik zacht en beantwoord zn kus. '' Ja maar doe maar niet meer hoor, dingen verborgen houden '' '' Het is zn moeilijk raadsel '' knik ik. '' Hm we gaan voor jou ideeen, maar als het niks te maken heeft met school dat mag pas na eht eten zondag '' grijns ik en zoen zahc tmet hem mee en knik '' I'm ready '' glimlach ik en sta op en pak zn hand weer en loop mee naar zn fiets. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 07:34 PM

Sam
Ik lach zacht en veeg een plukje haar uit haar gezicht. "Hm, ik zal mijn best doen" zeg ik en geef haar een kus. Ik grijns en zeg "Oh, ik dacht dat we wel biologie konden gaan doen" Ik sta op als zij dat ook heeft gedaan en glimlach als ze mijn hand pakt. Ik geef een kus op haar hand en we lopen naar mijn fiets. Ik haal hem van het slot en stap op.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 07:36 PM

Anya
Ik knik '' hm misschien kan je me daarvoor wel overhalen '' grijns ik en spring achterop op de fiets nadat ik zn tas heb gepakt. Ik klem mezelf even goed vast en leun met mn hoofd tegen zn rug. Als we thuis zijn open ik de deur en ga naar binnen toe. '' Ik ben zo terug '' glimlach ik en ruim gelijk zn tas uit en gooi zn kleding met de andere kleding gelijk in de was.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 07:52 PM

Sam
Ik lach zacht en begin te fietsen als ik voel dat ze zit. Ik glimlachh als ik haar armen om me heen voel en haar hoofd op mijn rug. Als we bij haar huis zijn stap ik af en loop achter haar aan naar binnen. Ik lach zacht en zeg "Is goed" Ik pak wat te drinken en loop naar boven. Ik ga in de deuropening staan en kijk naar haar. "An, dat hoef je toch niet te doen" zeg ik glimlachend als ik haar de was zie doen en mijn tas op zie ruimen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 07:55 PM

Anya
Ik kijk op '' Jawel '' knik ik '' Anders staan die stink spullen van jou straks in mijn kamer te rotten '' grijns ik en doe het deurtje dicht van de wasmachine. '' De kids hebben straks ook weer lekkere frisse kleding '' knik ik en neem een slokje uit zijn glas en kijk hem glimlachend aan '' Ik moest even proeven '' knik ik en druk een kus op zn lippen. '' Kan ik nog wat anders voor je doen? '' vraag ik lief.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 07:59 PM

Sam
Ik lach zacht en vraag "Hoe weet je dat ik altijd vergeet mijn vieze kleren te wassen?" Ik trek mijn wenkbrauwen op als ze een slok neemt uit mijn glas en zeg "Ja ja, wil jij misschien ook iets te drinken?" Ik beantwoord haar kus en glimlach. "Ja, je kan dit de rest van de dag doen" zeg ik lachend en zoen haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 08:02 PM

Anya
'' Ik ruik je '' knik ik en schiet dan in de lach '' Nee ik zie nu al die sporttas volgende week nog in de hoek staan, ik heb zo mijn powers '' knik ik lachend. '' Nee ik hoef niks te drinken, alleen proeven '' glimlach ik. Ik leg mn armen om zn nem en zoen even mee '' Ik denk dat ik dat wel volhou '' mompel ik en zoen hem dan weer.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 08:08 PM

Sam
Ik lach zacht en pruil even "Hm, vrouwelijke powers zeker" zeg ik lachend. Ik leg mijn handen op haar heupen en grijns "Mooi, want ik zou dat zeker niet erg vinden" zeg ik en zoen haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  77  |  78  |  79  |  80  |  81  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum