ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  78  |  79  |  80  |  81  |  82  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 08:11 PM

Anya
'' Hm zoiets '' glimlach ik mompelend tegen zijn lippen. Ik trek mezelf dicht tegen hem aan en blijf met hem meezoenen '' we hebben nog heel lang '' zeg ik en blijf aan hem vastgeplakt zitten.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 08:17 PM

Sam
Ik glimlach en blijf met haar zoenen. "Hm, dan moeten we maar gaan liggen" zeg ik en til haar op. Ik loop zoenend naar het bed en leg haar neer. Ik ga boven haar hangen en zoen haar weer.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 08:20 PM

Anya
Ik lach en hou hem goed vast als hij me optilt '' oeh je krijgt nog arm spieren '' plaag ik hem en als ik zn lippen voel blijf ik met hem mee zoenen. Ik voel het bed onder me en kijk hem even glimlachend aan en voel dan zijn lippen weer en zoen met hem mee en streel met mn vingers over zn armen heen.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 08:23 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Ja, daar doe ik het voor" Ik kijk haar even aan en glimlach "Je maakt me gelukkig, Anya" zeg ik zacht en zoen haar weer. Ik glimlach tegen haar lippen als ze met haar vingers over mijn armen streelt en vraag "Kan je mijn armspieren al voelen?" waarna ik haar weer zoen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 08:43 PM

Ayna
Ik grinnik even. '' Jij mij ook ''glimlach ik en kus hem weer even. '' Hm ja wel een beetje hoor '' glimlach ik en leg mn handen weer in zn nek en zoen weer genietend met hem mee. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 08:46 PM

Sam
Ik glimlach en kus haar. Ik grijns en zeg "Mooi, anders doe ik het helemaal voor niks" Ik glimlach als ze haar handen in mijn nek legt en ik zoen haar weer. "Kan je dit echt de hele dag volhouden?" vraag ik lachend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 08:49 PM

Ayna
Ik schiet even in de lach '' dan moet je me maar vaker optillen '' knik ik lachend. '' Ja zeker weten van wel, ik lig wel lekker met uitzicht op jou '' '' Mn dag kan niet beter op dit moment '' glimlach ik breed. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 08:52 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Maar daar word ik zo moe van" Ik glimlach en zeg "Ik durf te wedden dat mijn uitzicht beter is" Ik zoen haar weer even en zeg "De mijne ook niet" Ik haal een hand door haar haren en zoen haar weer.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 08:54 PM

Anya
Ik rol lachend met mn ogen '' Ik denk dat we beide ons uitzicht beter vinden '' grijns ik en zoen even met hem mee en glimlach tussendoor en trek hem weer dichter tegen me aan.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 08:59 PM

Sam
Ik lach zacht en kijk naar haar. Ik lach zacht als ze me nog dichter tegen zich aan trekt. Ik fluister in haar oor "Je bent zo mooi" Ik kus haar nek en grijns even. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  78  |  79  |  80  |  81  |  82  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum