ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  80  |  81  |  82  |  83  |  84  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/23/2017 07:10 AM

AYna
Ik glimlach naar hem als hij het ook fijn vind en zoen dan gewoon weer met hem mee en speel met m’n handen in z’n zachte haren.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/23/2017 07:15 AM

Sam
Ik zoen haar en haal een hand door haar haren. Ik lach zacht als ze met mijn haren speelt en kijk naar haar. "Had ik al gezegd dat je mooi ben?" Vraag ik glimlachend en zoen haar weer. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/23/2017 07:19 AM

AYna
Ik lach zacht en knik “ z’n ongeveer al 4 keer vandaag “ grijns ik naar hem en zoen even met hem mee “ moet je niet douche? “ glimlach ik breed “ misschien moet ik wel mee nu jou stank mij heeft aangeraakt “

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/23/2017 07:24 AM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Mooi, anders zou je het nooit weten" Ik glimlach en ga rechtop zitten waardoor ze op mijn schoot zit. Ik zoen haar even en zeg "Hm, misschien wel" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/23/2017 07:28 AM

Anya
Ik lach zacht en sla m’n armen om z’n nek heen aks hij rechtop gaat zotten en klem m’n benen om z’n middel. Als ik z’n lippen voel zoen ik weer even met hem mentor hij stopt. “ ik kan je rug wassen? “ grijns ik en trek z’n shirt uit en kijk even naar hem.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/23/2017 07:37 AM

Sam
Ik glimlach als ze haar armen om mijn nek legt en haar benen om mijn middel klemt. Ik sta op terwijl we zoen en loop naar de badkamer. "Hm, mooi dan kan ik ook jouw rug wassen" zeg ik lachend en zoen haar weer. Ik trek haar shirt uit en kijk haar aan. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/23/2017 07:42 AM

AYna
Ik hou hemmgows vast en als we in de badkamer staan laat ik m’n benen langzaam los en zoek de grond op met m’n voeten. “ hm dat mag wel “ knik ik glimlachend. Ik zoen even mee en als hij m’n shirt uit heeft gedaan knoop ik z’n broek los en trek die naar beneden met z’n ondergoed. Snel doe ik de douche aan en zoen hem weer.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/23/2017 07:57 AM

Sam
Ik laat haar los als ze haar benen loslaat en kijk glimlachend naar haar. Ik lach zacht als ze mijn broek en ondergoed uitdoet en als ze de douche aan heeft gezet zoen ik haar weer en doe haar bh los. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/23/2017 08:01 AM

Anya
Ik glimlach naar hem en zoen hem weer. Intussen trek ik de rest van m’n kleding ook uit en trek hem al zoenend onder de douche en leg m’n armen weer om z’n nek heen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/23/2017 10:57 AM

Sam
Ik zoen haar en leg mijn handen op haar heupen. Ik kijk glimlachend naar haar als ze de rest van haar kleding uittrekt en we gaan als zoenend onder de douche staan. Ik voel haar armen om mijn nek en glimlach. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  80  |  81  |  82  |  83  |  84  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum