ORPG//: Leena6

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  19  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 11:00 PM

Fay
Ik concentreer me op de dans want als ik een fout zou maken zou ik weer die hele dans lessen moeten volgen, niet echt dat dat heel leuk was. Ik draai me als we van danspartner verwisselen. Ik trek een wenkbrauw op en het duurde even voordat ik het door had. '' Meneer Woods '' Knik ik '' Ik dacht dat jij niet zo komen '' lach ik zacht en kijk even naar mn jurk '' Tsja ik wilde niet dat je dacht dat je iets zou missen '' knik ik en dans rustig door en kijk hem glimlachend aan. '' Eindelijk iemand die ik ken '' grinnik ik '' Ik wist niet dat je kon dansen '' grap ik '' Een pak staat je goed '' knik ik glimlachend.  
Alena_Shiskova.jpg 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 11:04 PM

Ryder

"Mevrouw Kozlov ," glimlach ik terwijl ik haar nog is ronddraai. "hoe kon ik dit nu missen?" Ik kijk even naar mijn pak en knik als dankje. "Hoezo iemand die je kent?" kom ik op een van haar laatste woorden terug. "Je kent hier toch een groot deel van de mensen?" Ik kijk haar vragend aan en wanneer de muziek ten einde is buig ik hoffelijk. "Het was me een genoegen om met u te dansen." glimlach ik en ik bied mijn hand aan. "Wel , Fay. Vind je het erg als ik je even van al deze gasten steel?" Ik kijk haar vriendelijk aan en wacht op een antwoord. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 11:10 PM

Fay
Ik lach zacht en haal mijn schouders op '' Je had genoeg andere dingen te doen, het leek zo tenminste '' grinnik ik en dans door '' Ik ken alleen wat mensen die hier werken '' knik ik '' Ik kom nooit verder dan deze muren dus dan leer je ook niemand anders kennen '' zeg ik schouder ophalend. Als de muziek stopt ga ik door mn knieeen en buig voor hem en knik '' Van hetzelfde '' glimlach ik en kijk naar zn hand en dan naar hem. '' Ik denk dat wel even kan '' lach ik zacht en leg mijn hand in de zijne die aangeboden naar mij toerijkt en laat me meenemen en kijk vragend om me heen.
girl1.jpg 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 11:15 PM

Ryder

Met haar hand in de mijne loop ik dieper het kasteel in , trappen op tot ik in een van de kamers met een groot balkon kom. Ik open de deur die er toegang tot geeft en ga op het balkon staan. "Je kent mij." zeg ik. "Dat is al beter dan niets." grijns ik . Ik doe mijn masker af en kijk even rond. Onder ons lopen gasten druk het kasteel in en uit. Ik kijk de prinses aan en kijk dan weer recht voor me. "De mensen zijn dol op je , weetje." zeg ik. "Waarom mag je nooit buiten? bang voor een ontvoering ofzo?" ik lach even en leun op de ballustrade van hett balkon. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 11:20 PM

Fay
Ik loop rustig met hem mee, het verbaasde me dat hij wist waar hij heen moest. '' Gestudeerd? '' grinnik ik en glimlach eventjes en stap het balkon af en knoop mijn masker ook af en leg die neer. Ik wrijf even over mn gezicht en kijk naar de mensen die onder ons naar binnen en buiten gaan, het was eigenlijk drukker dan ik had verwacht. '' Nou dat valt ook wel mee hoor '' grinnik ik en haal mijn schouders op '' Zeg jij het '' lach ik. '' Nee mn vader is bang voor als er wat gebeurd, vooral savonds '' zucht ik '' Ik mag nooit zonder begeleiding weg, echt vreselijk '' mompel ik en kijk naar de sterren. 
girl2.jpg 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 11:24 PM

Ryder

"Vooral s'avonds.." herhaal ik. "De wolven?" ik kijk haar vragend aan. "Ben je bang van hen? ehm ik bedoel, ik dacht dat ze niet meer in de stad kwamen."  Ik maak geen oogcontact meer en staar gewoon strak voor me uit. Mijn kaken staan strak op elkaar en ik staar naar een paar bomen in de verte. Ik draai me na een paar minuten om en kijk haar aan en ga voor haar staan. Er speelde een heel zacht deuntje van de muziek die beneden werd gespeeld . Ik steek mijn hand uit. "Mag ik deze dans?" vraag ik beleefd en glimlach. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 11:28 PM

Fay
Ik knik '' Ja zoiets '' zeg ik '' Mn vader zegt van alles, ik heb ze zelf nooit gezien '' knik ik '' Ik zou bijna niet weten hoe ze eruit zien '' grap ik '' Ik hoorde ze wel gister avond '' glimlach ik en steek mn vinger uit '' Die kant waren ze op '' mompel ik en kijk voor me uit en geniet even van de rust. Als Ryder voor me gaat staan kijk ik op en knik '' Tuurlijk '' knik ik naar hem en ga licht door mn knieeen en breng mn hand naar de zijne en volg hem mee op de maat van de muziek.
girl4.jpg 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/30/2017 05:44 PM

Ryder

"Het zijn wolven , die zien eruit als wolven weetje." lach ik terwijl ik mijn handen tegen haar middel leg en rustig op de maat dans. Ik kijk haar aan en glimlach. Wanneer ik net dichterbij leun en eindelijk een move wil maken , hoor ik in de verte geroep. Ik kijk op en kijk om me heen. Ze konden het niet laten. Ik laat de prinses los en ga aan de ballustrade van het balkon staan. Een groep mensen komt de poort in gestormd . De bewaking probeert hen tegen te houden maar ze zijn met te veel. Ik slik. "Blijf hier." mompel ik en ik loop terug naar de grote zaal. In de deuropening staat de groep mensen , nu ja , half mensen . Hun goud-gele ogen en klauwen vertelden echter iets anders. Ik loop naar hen toe. "Ik zei dat jullie niet moesten komen." zeg ik tegen de eerste , die duidelijk de leider is van dit hele gedoe. "Wij luisteren echt niet naar zo'n jochie zoals jij ryder." gromt hij. "Je bent met of tegen ons, en je weet hoe je pa erover denkt." ik slik. Mijn vader had alles gedaan om bij deze pack te horen en ik kon het zo allemaal verpesten.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/30/2017 06:32 PM

Fay
Ik lach zacht en knik " hm dat klinkt logisch " grinnik ik en kijk even naar z'n hand die hij in m'n middel legt en kijk hem glimlachend aan en dans met hem mee. Ik voel zijn lichaam dichter tegen de mijne en blijf hem aanstaren. Als hij in eens los laat en opzich heen kijkt bijt ik op m'n lip, wat gebeurde er. Ik loop naar het balkon en kijk op en frons even " wat is dit " mompel ik zacht en kijk om naar Ryder. " wat ga je doen? " roep ik en wil achter hem aanrennen maar ik blijf voor het eerst staan, ik luisterde nooit naar iemand maar misschien was het beter om het nu wel te doen. Ik leun weer wat over het balkon en ik kijk maar de groep, wees voorzichtig' gaat er door m'n hoofd en ik zie hel praten met de groep maar ik weet niet echt wat ze zeggen. Wel zie ik dat de groep met veel meer zijn, wat wilde ze? We hebben toch niks verkeerd gedaan? Vraag ik mezelf af en sla een deken om m'n schouders als de wind koud wordt.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/30/2017 06:42 PM

Ryder

Ik hoor iemand achter me bevelen uitroepen en zie hoe de weerwolven zich in vechtpositie zetten. "Hou op!" schreeuw ik , gevolgt door een luide grom die er zonder dat ik het wou uitkwam. De menigte rond me blijft stokstijf kijken , net zoals de groep weerwolven. Ik doe een stap dichter naar de leider toe en kijk hem recht in de ogen. "Ga , er is wel ooit een beter moment om dit uit te vechten." bloedserieus blijf ik naar hem kijken. Arrogant rolt hij zijn ogen en kijkt de groep aan. Zonder een woord veranderd hij naar een volledige wolf en loopt tussen de groep terug naar buiten. De groep neemt zijn voorbeeld direct aan en ze vertrekken. Opgelucht haal ik adem maar voel dan hoe een scherp zwaard tegen mijn rug staat. Ik slik en kijk alleen recht voor me. Een instinct zegt dat ik moet rennen , en dat was ik ook vanplan. Door een schijnbeweging kom ik net snel genoeg bij het zwaard vandaag en ren naar de stallen. Het zadel laat ik liggen en ik spring direct op mijn paard. Zo snel ik kan rij ik hem het kasteeldomein uit , richting het bos. Ik kijk nog even achterom en zie op eht balkon Fayena staan. Ik slik , wel die zal ik dus nooit meer zien. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  19  |  »  |  Last

« Back to forum