ORPG//: Leena6

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  19  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/01/2017 10:09 PM

Fay
Ik hoor wat gerommel van binnen komen en als de deur opengaat zie ik Ryder en glimlach klein naar hem. Ik knik, til mn jurk op zodat hij niet op de grond komt en ik loop rustig naar binnen toe achter hem aan. '' Eh ja het regent buiten, ik ben niet water bestendig '' lach ik zachtjes en kijk hem na, wat ging hij nou weer doen. Ik zie hem terugkomen met een andere jurk en glimlach klein '' Het had niet gehoeven maar dankje '' zeg ik en ik neem het aan en kleed me snel om en zoek een plekje om mn jurk te laten drogen en loop dan weer terug de kamer in. '' Gaat het met je? '' vraag ik zacht en bijt even op mijn lip, misschien had hij wel op zn donder gekregen van die hele groep. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/01/2017 10:17 PM

Ryder

Ik knik als ze terugkomt en bied haar een stoel aan om te zitten. Ik zet een tas thee om tafel voor haar. "Ja , alles prima." ik ga ook aan de tafel zitten en kijk haar aan. "Het spijt me van je feest , ik had ze zo gewaarschuwd." Ik zucht . "Het had niet zo mogen lopen," ik kijk voor een minuut naar mijn vingers. Ik voelde me zo schuldig. "Die bende was de pack waar ik bijhoor. Ik wou dat je er niet zo achter moest komen. Eigenlijk hoopte ik dat je er nooit achter zou komen en ik een redelijk normaal leven kon hebben , maar het universum denkt daar blijkbaar helemaal anders over." Ik ga terug rechtstaan en begin heen en weer te lopen in afwachting van een antwoord.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/01/2017 10:22 PM

Fay
Ik ga op de stoel zitten en sla mn handen om de mok met thee '' dankje '' zeg ik zacht en blaas er even in en haal mn schouders op '' Volgend jaar is er weer jaar '' zeg ik en kijk hem even aan. '' Je kan er niks aan doen, mensen zijn koppig en doen waar ze zin in hebben '' glimlach ik klein en luister eventjes naar hem, ik wist niet wat ik moest zeggen over zijn bekentenis dat hij zowel mens was als wolf aangezien ik het nooit eerder heb meegemaakt. '' Misschien kan ik wat regelen voor je? Mijn vader overhalen '' stel ik voor en kijk hoe hij heen en weer loopt '' Kan je stil blijven staan of zitten '' '' Ik wordt nerveus van je '' lach ik zachtjes. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/01/2017 10:38 PM

Ryder

"ehm ja sorry." zeg ik en ik blijf leunend tegen een muur staan. Ik bijt zacht op mijn lip en kijk even in het rond. "Je kan niets onderhandelen met je vader als het om een wolf gaat." zeg ik bloedserieus. "het enige wat hij wil doen , en begrijp me niet verkeerd , is ons uitroeien." Ik kijk even door het raam naar buiten. Het regende nog steeds zo erg. Ik ga weer voor haar zitten. "Mijn mensen zijn niet het onderhandelingstype. Dat heb je gezien , en hoe graag ik uit dit hele ding was gebleven het zal me nooit lukken. Ik ben een weerwolf fay en er is niets wat dat kan veranderen." ik laat mijn hoofd even op de tafel liggen. Er is iets wat ik haar wil zeggen en ik ga er misschien spijt van hebben dat ik hem ooit uit mijn mond ga laten komen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/01/2017 10:43 PM

Fay
Ik haal mijn schouders op '' Jij kent mijn vader niet '' zeg ik. '' Jou mensen zijn misschien niet het onderhandelingstype maar jij wel '' knik ik '' Jij en misschien nog een paar andere die misschien anders denken en mijn vader kunnen elkaar sterk maken, misschien ziet hij het nog niet en jullie niet maar ik denk dat het echt zo is '' glimlach ik klein en kijk hem aan '' Ik kan het altijd proberen '' zeg ik '' En misschien als alles oke gaat hoef ik niet weg '' grinnik ik zacht en knik even '' Nee niemand kan zichzelf veranderen zoals hij is '' mompel ik zacht en drink voorzichtig uit de mok  

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/01/2017 10:50 PM

Ryder

Ik kijk even op. "Het is het proberen waard ," mompel ik en ik kijk haar aan. "maar een uitgetrokken zwaard en ik ben weg." ik sta recht en begin terug heel en weer te lopen. Het is iets wat ik deed als ik nerveus was. "Weetje , moest jij hier niet zijn was ik al lang vertrokken." zeg ik en ik blijf staan. "Diep het bos in , richting een of ander klein dorp met meer mensen zoals ik. Mijn ouders dachten er al over , veiliger voor mijn broer en zus , veiliger voor mij . Maar er is iets wat mij tegenhoud , wat er niet was toen ik juist in die stallen begon te werken." ik was weer heen en weer aan het lopen maar stop uiteindelijk. "Jij was het." 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/01/2017 10:57 PM

Fay
Ik knik '' Ik ga mn best doen '' knik ik '' Ik had het beloofd, in het begin voor onze lessen dat ik mijn vader zo ompraten '' grinnik ik zacht. Mijn ogen volgen zijn stappen weer en ik drink de beker leeg. Ik slik eventjes als hij door mij hier blijft en bijt zacht op zijn lip, ik wilde niet degene zijn die hem tegen hield voor zijn vrijheid en veiligheid, zijn hele familie had veilig kunnen zijn als ik gewoon binnen was gebleven. Het enige is waar ik aan kan denken is om hem wel veilig mompel ik ook zachtjes uit mijn mond vandaan '' Ik ga toch weg, jij en je familie kunnen ook veilig zijn ''  

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/01/2017 11:03 PM

Ryder

Ik kijk haar verbaasd aan. "Wat." ik blijf een minuut met open mond naar haar kijken. "Je gaat weg?" vraag ik opnieuw. "Weg van je koninkrijk? Door wat gisteren gebeurde?" Ik schud lachend mijn hoofd. "Je meent het.." Ik begin terug heen en weer lopen. "Oke dus het enige wat mij hier houdt ben jij , maar je vertrekt." ik schud nog is mijn hoofd. "Het meisje dat ik leuk vind vertrekt , wauw." Zuchtend loop ik naar de deur en doe hem open. "je kunt dit niet menen." mompel ik in mezelf terwijl ik naar buiten ga. En daar stond ik , in de regen . Ik heb nog niet eens echt kunnen zeggen wat ik voor die meid voel , en ze vertrekt al. Geweldig.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/01/2017 11:09 PM

Fay
Ik bijt op mijn lip als hij in eens zo te keer gaat, dit had ik ook niet verwacht. '' Ryder '' Mompel ik en ik sta op '' Alsjeblieft wacht '' zeg ik als hij de deur open doet en dan naar buiten gaat. Ik sta ook op en zonder te twijfelen loop ik achter hem aan de regen in. '' Jij liet verliet mij gister anders voor het eerst uit het niets '' zeg ik '' Blijf hier, en twee seconden later was je verdwenen '' mompel ik maar het ging niet om mij nu maar om hem '' Als ik weg ben dan ben jij veilig '' zeg ik '' Maar ik ben nog niet weg, mijn vader is alleen opties aan het bekijken '' zucht ik '' Ik zei toch dat ik hem probeer over te halen, als het hier veilig is houdt hij me hier wel '' knik ik '' Maar ik wil niet iemand zijn die jou en zijn familie weghoudt van veiligheid en vrijheid '' zucht ik zacht.  

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/01/2017 11:21 PM

Ryder

"Wel ik had een zwaard tegen mijn rug , ik had niet echt een keuze." mompel ik en ik kijk gewoon recht voor me. Ik draai me om en kijk haar aan. "Ik wil niet dat je weggaat. En mijn familie is dol op deze plaats. Dat jij zou vertrekken lost niets op. Ik ben meestal degene die als eerste zijn spullen pakt en dan luisteren ze naar me . Dat deed ik al meerdere keren." Ik doe een stap naar haar toe. "Deze keer niet. weet je waarom?" Ik zucht en staar in haar ogen. "Omdat in die paar dagen ik voor je ben gevallen." Ik zucht en kijk even weg. "en ik wil je niet nu al kwijtraken." Ik kuch even. "En je hebt me betaald voor heel wat meer lessen dan twee." 


Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  19  |  »  |  Last

« Back to forum