ORPG//: Leena6

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  19  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/01/2017 11:26 PM

Fay
'' Oh ja wel '' grijns ik even en kijk de kant op waar hij naar kijkt, de bossen in. Misschien zaten ze daar nu wel te kijken, wat me best bang maakte dat er mensen ons konden bekijken zondat dat wij het zagen. Als hij mijn kant weer opdraait kijk ik hem aan en knik even '' Normaal luisteren mensen naar hun ouders '' grap ik en blijf hem aan kijken omdat hij naar mij staart waardoor ik mezelf niet kan afwenden. Ik bijt even op me lip en voel me even warm worden van binnen maar gelijk koelt het weer af door de regen en kijkt hij weg. '' Ik weet niet voor hoeveel het was, ik heb alles bij elkaar gezocht wat ik had '' lach ik zachtjes.  

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/01/2017 11:34 PM

Ryder

Ik glimlach en voel hoe mijn haar helemaal nat wordt en plat op mijn hoofd staat. Ik schud lachend mijn hoofd. "Het punt is ," mompel ik. "Deze wolf viel voor de prinses en wil niet dat ze vertrekt." Ik kijk haar aan. "Maar nu is de vraag.. is het wederzijds prinses? of moet de wolf met zijn staart tussen zijn benen naar binnen lopen?" lach ik en ik hou mijn hoofd een beetje scheef terwijl ik naar haar toeleun. Ik bedoel , ze was een prinses , die kan ik toch niet gewoon kussen? ofwel? De kans op een blauwtje was groot , maar he wie niet waagt niet wint zeker? Een pluk nat haar valt net voor mijn ogen terwijl ik wacht op een antwoord. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/01/2017 11:40 PM

Fay

Ik kijk naar hem en luister naar wat hij te zeggen had, hoe serieus hij ook was hierover schiet ik toch in de lach '' Je maakt dit alleen maar erger '' lach ik en kijk naar het pluk haar dat me even afleidt doordat het voor zn ogen valt. Ik haal het zacht aan de kant. Ik druk mezelf op mn tenen tegen hem aan en druk voorzichtig een kus op zijn mond hoek en kijk hem even aan en bijt lichtelijk op mn lip. Ik had nog nooit een jongen zijn lippen aangeraakt, dit was allemaal voor degene waar ik uitgehuwd naar werd maar hij veranderde deze hele zaak.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/01/2017 11:50 PM

Ryder

"Misschien .." zeg ik lachend. "Misschien niet." ik trek haar aan haar middel naar me toe en druk mijn lippen op die van haar. "Je vader gaat me denkik wel vermoorden nu." mompel ik als ik haar loslaat. "Zorg alsjeblieft dat mijn hoofd op een zilveren plaatje wordt gelegt. Ik heb mijn waardigheid." Lach ik en ik voel hoe de regen langzaam minder wordt. Ik haal een hand door mijn haar en kijk haar aan. "Maar misschien is vrede scheppen tussen de wolven en mensen handiger nu ik mijn  nog heb , dus laten we daar niet te lang mee wachten." 

fdb476e6a63a6d5aa14fcb9086093836.jpg

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/01/2017 11:55 PM

Fay
Ik grinnik en als ik zijn lippen voel tegen die van mij doe ik  mijn best om het nog oke te doen en voel mn hoofd rood worden ondanks de regen. Ik lach zacht '' Uit sprookjesboeken die ik voorgelezen kreeg stond dat weerwolfen niet tegen zilver kunnen? '' zeg ik '' Al hoewel het geen sprookje nu is dan amar is het waar? '' vraag ik aan hem en kijk even naar de lucht. '' Had je niet later naar buiten kunnen gaan? Ik heb je moeders jurk verpest '' zeg ik zacht en knik even '' Ik ga mn best doen '' knik ik en laat me zakken van mn tenen op platte voeten. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/02/2017 12:03 AM

ryder

ik lach even. "Ja ik ga eraan dood enzo." kuch ik . "daarom draag ik ook deze zilveren ketting." Ik toon de ketting die aan mijn nek hangt .  Ik haal mijn schouders op. "De regen was toch geweldig romantisch. En mijn haar ligt er nu nog beter door." Ik schud even mijn hoofd als ze over de jurk begint. "Die jurk is wel meer gewoon dan regen." ik knipoog en knik. "Wel , het wordt al laat. Moet ik je thuis brengen?" vraag ik terwijl ik naar het huis begin te wandelen. "Te paard gaat sneller dan die twee voeten van jou."

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/02/2017 12:08 AM

Fay
Ik lach zacht '' hm vandaar '' glimlach ik en schud mn hoofd '' Nee de regen maakt alles erg '' plaag ik hem  en doe een stukje haar snel goed '' Nu zit het beter '' knik ik '' Ik zal zorgen dat hij droog en schoon terugkomt '' glimlach ik klein en kijk naar de lucht die al donkerder begint te worden. Ik loop achter hem aan '' Eh maakt mij niet uit, ik weet de weg '' grinnik ik, ik wilde eigenlijk niet weg maar ik kon niet langer blijven, ze zouden merken dat ik weg was. Ik schiet in de lach '' Ik weet wel zeker dat dat sneller is dan ik '' knik ik '' Ik hou het niet eens vol om zo lang te rennen '' lach ik zachtjes.  

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/02/2017 05:59 PM

Ryder

"Kom op dan." zeg ik en ik neem haar hand vast en loop met haar naar de stallen. Ik haal mijn paard van stal en ga erop zitten. "Mijn zadel ligt nog bij jullie stallen." mompel ik en ik bied een hand aan om haar erop te trekken. Als ze achter me zit kijk ik even over mijn schouder. "Hou je vast." zeg ik en ik rij mijn paard uit de stallen. Ik reed niet erg snel want de modder maakte alles zo glad. Bij het kasteel aangekomen stop ik bij de opening. "Zo, veilig thuis."

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/02/2017 06:43 PM

Fay
Ik grinnik en glimlach klein als hij m'n hand vast pakt en loop met hem mee naar de stallen. " ik zal hem straks wel voor je pakken " knik ik. Ik pak zijn hand vast en trek mezelf op achter op het paard. Ik knik braafjes en sla m'n armen om z'n middel heel en kijk glimlachend om me heen. Als we er zijn laat ik mezelf er vanaf glijden. " ik zal je zadel pakken " glimlach ik. Ik sniek snel naar binnen om z'n zadel te pakken en al gauw loop ik terug slepend met het zadel. " deze toevallig? " grinnik ik.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/02/2017 07:46 PM

Ryder

Ik glij van het paard en wacht tot ze terugkomt met een zadel in haar armen. "Ja ,dankje." glimlach ik en ik zadel mijn paard weer. "Hij koste me te veel om te laten liggen." lach ik en ik kijk haar aan. Iets in me wou haar tegenhouden om binnen te gaan, maar ik wist goed dat dit haar thuis was en daar kan ik moeilijk iets aan veranderen. "Je laat maar weten als je vader een bondgenoot erbij wil." grijns ik en ik druk een kus op haar wang.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  19  |  »  |  Last

« Back to forum