ORPG//: Leena6

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  19  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/02/2017 07:52 PM

Fay
Ik geef hem het zadel en knik '' het is oke, het is maaar een klein stukje '' grinnik ik '' snap ik, paarden spullen zijn gewoon duur '' glimlach ik klein en kijk nog even naar hem. '' Ik zal mn best doen '' glimlach ik, ik kijk om als ik wachters hoor'' tijd om te gaan '' zucht ik. Ik druk een kleine vlugge kus op zn lippen en ren snel naar binnen toe naar mn kamer. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/02/2017 11:16 PM

Ryder

ik rij terug naar huis en zet mijn paard op stal en loop mijn huis in. "En?" hoor ik een meisjesstem vragen. "Is ze nu je vriendin?" Ik zie mijn zusje tegen de deur van haar kamer leunen. "Zat je te spioneren?" vraag ik lachend en ik til haar op. Ze schud haar hoofd. "Ik zou niet durven." Ik glimlach en loop haar kamer in. ik laat haar op haar bed vallen en kijk haar aan. "Jij moest al lang slapen , dus hop. Anders zie je er morgen niet uit." "Jij zou je advies ook moeten volgen zoon." Mijn vader staat achter me en wijst naar mijn kamer. "En ruim het op wil je."

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/03/2017 01:58 AM

Fay
Ik kijk vanuit mijn raam in de verte waar ik hem nog een stukje zie. Als hij helemaal weg is trek ik m'n kleding uit en laat de was tobbe vullen en zak lekker onderuit. Door de regen en het koude weer was ik helemaal verkleumt en geniet even van het warme water en sluit m'n ogen. Ik zie Ryder weer voor me en glimlach klein, ik weet niet wanneer ik hem weer zou zien maar ik zou m'n best gaan doen bij mijn vader morgen. In mijn opzichte kon hij Ryder namelijk makkelijk gebruiken, dan waarschijnlijk niet als staljongen maar er was nog zoveel meer.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/03/2017 08:11 PM

Ryder

Ik laat me op mijn bed vallen en slaak een diepe zucht. vandaag was een redelijk bewogen dag. Een leuke dag , maar redelijk overwelmend. Er wordt geklopt op mijn deur en ik kijk op. "Binnen." zeg ik en ik kijk hoe de deur opent en mijn moeder in de deuropening staat. "Je zou beter gaan slapen inplaats van dagdromen." glimlacht ze. "Slapen. Je kan morgen nog denken over die prinses van je." Ik knik en sta recht . Ze sluit de deur weer en ik maak me klaar om te gaan slapen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/03/2017 08:31 PM

Fay
Sochtends ben ik al vroeg wakker zodat ik een geschikte moment van de dag kan kiezen om met mn vader te praten wanneer hij er goed uit zag en redelijk en niet chagrijnig of streng. Ik volg hem al de hele ochtend en als hij zit ga ik tegen over hem zitten. '' Pap '' zeg ik. '' Niet boos worden, luister naar me '' knik ik. '' Ik vind het onredelijk wat er met de staljongen is gedaan '' knik ik en ik zie zn gezicht al veranderen. '' Hij is niet de kwaaie, ik zag wat er gebeurde en hij deed iets wat de wachters niet hebben gedaan. De groep tegen gehouden '' zeg ik vol zelfvertrouwen en zie hem bedenklijk kijken. '' Hij mag dan wel iets zijn waarvoor jij me altijd weghoudt maar het is wel een goede jongen '' zeg ik schouder ophalend. '' Oke paarden is misschien niet verstandig, je weet maar nooit maar stel, een extra iemand die wat bijzonders bij zich heeft bij de wachters maakt de groep sterker '' zeg ik en zijn gezicht wordt bedenkelijk.  

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/04/2017 07:23 PM

Ryder

De leider van de roedel zit net voor me. "Kijk , als die meid je verlinkt ben je dood." "Het is het proberen waard. Ik ben gegarandeerd al dood als ik gewoon mijn kop laat zien in de buurt van dat kasteel." Hij schudt zijn hoofd. "Ik vind het maar niks." Ik zicht en leun achterover. "Het kan een eind betekenen van de hele veten tussen wolf en mens." Hij kijkt mijn vader aan die zijn schouders ophaalt. "Goed." Gromt hij uiteindelijk. "Maar als je aan de galg hangt kom ik je niet redden." "Weet ik, dan red ik mezelf."  De leider grijnst en staat recht. "Die mentaliteit wordt nog is je dood , of je redding. We zullen zien."mompelt hij.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/04/2017 07:36 PM

Fay
Na een lang gesprek met mn vader loop ik rustig weg, ik moest Ryder vinden voor het te laat was. Ik ga nog even langs mijn vertrek waar de jurk schoon en droog ligt van Ryder. Ik stop hem in een zak en bind die om me heen en ga dan rennend naar beneden toe. Ik sniek de stallen binnen en pak een van de paarden. Zelf weet ik niet goed hoe ik hem moet opzadelen dus ik haal de nieuwe staljongen erbij en beveel hem om het te doen. Als hij klaar is klim ik erop en galopeer het kasteel uit, door de bossen naar het kasteel. '' Ryder '' roep ik intussen, misschien was hij wel buiten in plaats van binnen.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/04/2017 07:42 PM

Ryder

Ik was bezig in mijn eigen stallen als iemand mijn naam roept. Ik loop naar buiten en zie fayena aankomen galopperen op een paard. "He kijk wie een professional is geworden!"lach ik en ik hou het paard vast als hij stopt. "Wat is er?" Vraag ik en ik kijk haar verbaasd aan. Ik help haar af te stijgen en zet het paard even in een van onze lege stallen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/04/2017 07:56 PM

Fay
Ik moet lachen als ik hem zie '' Ik deed mn best, pest me niet zo '' grinnik ik en als hij het paard vasthoudt laat ik me eraf zakken. '' Oh niks ergs '' zeg ik en haal even een paar keer diep adem en haal intussen  de jurk uit mn tas '' Schoon '' glimlach ik en geef hem aan hem. '' Ik heb goed nieuws en slecht nieuws '' knik ik '' Het goede nieuws is dat we, naja mn vader iets voor je hebt gevonden als je wilt '' glimlach ik '' Het slechte nieuws, geen staljongen '' grinnik ik. '' Ik heb de hele dag zowat met hem aan tafel gezeten ''  

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/07/2017 05:41 PM

Ryder

"Het slechte nieuws , geen staljongen." zegt ze en ik grijns terwijl ik de staldeur sluit. "Dat is jammer , het was echt mijn droomjob." ik kijk haar aan en kijk haar dankbaar aan. "Dus , wat wordt de job? Gangen vegen? Zien dat elk uniform van de wachters uiterst net is? ik hoop niet koken want , dan jaagt je vader mij zeker het land uit." Ik glimlach en leun tegen de deur terwijl ik wacht op een antwoord.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  19  |  »  |  Last

« Back to forum