ORPG//: Leena6

First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  19  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/13/2017 08:38 PM

Fay
" je begint morgen? " glimlach ik en sluit eventjes m'n ogen als ik z'n lippen op m'n voorhoofd voel. " we moeten oppassen hiermee, hier kan het echt niet " zegij zacht en voorzichtig. Ik bijt even op m'n lip en knik. " ik zal m'n best voor je doen, denk dat hij het ook snapt " grinnik ik. Ik slik eventjes " dus we kunnen nooit samen naar de maan kijken als hij mooi rond is? " vraag ik aan hem. " ik moet nog zoveel over jou leren "

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/13/2017 08:43 PM

Ryder

Ik schud even lachend mijn hoofd. "Momenteel niet nee." "Ik moet nog zoveel over jou leren." Ik kijk haar onbegrijpend aan. "Alle , ik ben een open boek. Weerwolf , Ryder, wachter , Verliefd op een prinses." Ik wijs ondertussen naar mezelf. "Maar ik moet ook gaan , mijn moeder vraagt zich vast af waar ik blijf." Ik spring op mijn paard en glimlach nog even naar Fayena voor ik terug door de poort naar huis rij.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/16/2017 07:53 PM

fay
Ik glimlach naar hem '' Dat is niet wat ik bedoel, dat weet ik allemaal wel '' grinnik ik zacht en knik eventjes als hij zegt dat hij moet gaan en bijt op mn lip. Ik kijk toe hoe hij wegrijdt en zwaai eventjes en loop dan naar binnen. '' Waar ben jij geweest? '' Hoor ik mn vader achter me roepen en zie hem samen met mijn moeder bezorgt aankomen lopen. '' Meneer Woods zijn nieuwe baan voorleggen, aangezien ik nogsteeds geen goede brieven kan schrijven ben ik langs geweest '' Zeg ik. '' Zolang? Voortaan moet er iemand mee '' zeggen ze streng. Ik knik enkel '' De weg kwijt geraakt, iemand meenemen voortaan is wel verstandig '' zeg ik en loop door naar mijn kamer en kijk uit mn raam vandaan.  

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/20/2017 05:28 PM

Ryder

Mijn paard staat weer op stal en ik leg alle spullen weg. "Nu al terug?" ik draai me geschrokken om en zie de leider van de roedel staan. Hij leunt tegen een van de stallen. Ik knik. "Ja ik bracht Fayena naar huis." Hij knikt even en loopt langs me naar buiten. "Ik hoorde dat je een neiuwe baan hebt? Wachter, niet slecht voor een jonge zoals jij." Ik glimlach even. "En zeker ook niet slecht voor ons , nu hebben we iemand binnen die de prinses vertrouwd." Gaat hij verder. "Hoe bedoel je ?" vraag ik. Hij grijnst en staat aan de rand van het bos. "Iets waar jij je nog geen zorgen over moet maken , doe gewoon rustig voort met wat je bezig bent."

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/18/2017 10:16 PM

Fay
Als ik Ryder uit het oog zie draai ik me terug om naar binnen toe. Glimlachend laat ik me op bed vallen en gil eventjes omdat ik zou blij ben. Gelijk komen de dames binnen en ik moet zacht lachen " sorry vreugde sprongetje " knik ik en ze moeten zelf ook lachen. Ik laat me uitkleden en kruip dan m'n bed in en trek het dekbed dicht over me heen. Morgen zag ik hem nog vaker. Met deze gedachte viel ik in een diepe slaap.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 09/19/2017 09:01 PM

Ryder

De volgende morgend zadel ik mijn paard vroeg op. "Klaar voor je eerste dag als wachter?" Ik knik en stijg op. "Zeker." Mijn moeder glimlacht en geeft me een zak. "Eten , je moet niet verhongeren he." Wanneer ik afscheid nam van mijn moeder rij ik richting het kasteel. De oude routine van mijn vorige job blijft een routine. Aankomen , paard vastbinden , afzadelen en zien wat ik moet doen. Nu was het niet anders. Ik loop naar binnen en wordt begroet door het hoofd van de bewaking. "Ah de nieuwe jongeman. Komt u maar met mij mee." 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/19/2017 09:07 PM

Fay
Al vroeg ben ik wakker geworden en doe alles snel zodat ik optijd klaar ben. Het langst ben ik bezig met m'n haren maar net wanneer ik zacht wat geluiden hoor maak ik het snel af en loop stilletjes over de gang heen. Ik steek m'n hoofd om het hoekje en zie daar Ryder staan en moet zacht glimlachen als ik hem zie. Snel trek ik alles goed en loop dan de hoek om " Goedemorgen meneer Woods " knik ik naar hem en loop dan verder en kijk even glimlachend om en loop snel door naar de eetzaal waar ik aan tafel ga zitten voor het ontbijt.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 09/19/2017 09:15 PM

Ryder

De man leidt me rond en geeft me uiteindelijk mijn uniform. De regels worden me allemaal met veel detail uitgelegt en ik heb de helft er niet eens van begrepen. "Oke, kan ik me gaan omkleden?" De man knikt. Ik wil net vertrekken als een bekende stem mijn naam zegt. Ik zie Fay voorbij lopen. "Goedemorgend Miss Kozlov." Wanneer ze voorbij is gelopen kijk ik nog even haar na , maar hhet hoofd van de beveiliging knipt een paar keer met zijn vingers voor mijn ogen. "Woods. Ogen hier. Omkleden en naar u post aan de poort." 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/19/2017 09:24 PM

Fay
Snel eet mijn eten op en wacht ondertussen ongeduldig tot mijn ouders ook het eten op hebben. Als ze ook klaar zijn gaat mijn vader terug naar de vergaderzaal om strategieën te bespreken en mijn moeder duikt de keuken in. Ik denk even na en ren dan achter der aan " volgens mij moeten we nog verse producten halen en ik moet naar het dorp voor die ene jurk als de gasten komen " zeg ik snel en zie m'n moeder bedenkelijk kijken " ik neem wel een van de wachters mee, ik zal niet alleen gaan " zeg ik en na een tijdje knikt ze. Ik loop rond en zie dat Ryder naar buiten word gestuurd. Ik ga snel naar m'n vertrek waar ik mezelf nog even na kijk en wat extra aan m'n haar doe en make-up en ga dan naar beneden toe. " meneer Woods? " zeg ik als ik buiten zit " Ik moet u vragen mij te begeleiden naar het dorp " knik ik.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 09/19/2017 09:46 PM

Ryder
Ik stond op mijn plaats aan de poort. Wat een saai werk. Er was niets te doen. Het enige ding wat er te doen was was het kijken naar mensen die passeerde en als er binnenkwamen ze controleren. Verast kijk ik op als ik Fay zie aankomen lopen. "Miss kozlov, wat doet u hier?" Wanneer ze zegt dat ik haar moet begeleiden naar het dorp, glimlach ik. "Met alle gnoegen."

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  19  |  »  |  Last

« Back to forum