ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 12:54 PM

Fayena
Ik ga weer rustig verder met de opdrachten en knik “ ja oké, als je alles snapt ben je zo klaar inprincipe “ knik ik. Ik luister weer even naar hem en als hij het zelf ook niet weet moet ik zacht lachen. “ maar je werkt opschool, thuis en dan geef je na school nog les aan mij, zoveel werk “ grinnik ik en richt mezelf weer tot m’n werk en ga rustig verder. “ en deze dan? “ vraag ik aan hem.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 12:59 PM

Jason
Ik knik "Klopt" zeg ik. Ik glimlach en zeg "Het is veel, maar ja. Ik slaap ook weinig, maar dat heeft andere oorzaken" Waarom vertel ik dit? Ik bijt op mijn lip en zeg "Dat antwoord klopt" terwijl ik naar haar antwoord wijs. Ik kijk hoe ze haar opdrachten maakt en zie dat ze vastloopt. "Bij deze moet je eerst de breuk wegwerken." zeg ik en kijk even naar haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 01:04 PM

Jason
Ik knik en frons even, “ je slaapt weinig? Hoe kannjij de dag dan overleven? “ zeg ik fronsend “ waarom slaap je weinig ? “ vraag ik weer nieuwsgierig zonder dat ik er ergingen in heb en kijk weer naar m’n schrift. Ik zucht geërgerd en ga verder met de volgende som, dit was alles behalve leuk. Als ik hem af hem klap ik m’n boek dicht met m’n schrift ertussen “ ik verdien een pauze “ grijns ik en kijk weer even naar hem.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 01:08 PM

Jason
Ik bijt op mijn lip en zeg zonder haar aan te kijken "eh... werk" Ik haal mijn schouders op en kijk even de kamer rond. Ik lach zacht als ze geërgerd zucht en wijs een klein foutje aan. Als ze hem afheeft zeg ik "Het antwoord is goed en je hebt maar één klein foutje gemaakt, dus ik ben het met je eens"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 01:13 PM

Fayena
“ ook nog? Je doet echt veel te veel meneer, denk om je gezondheid meneer “ grijns ik even en verbeter snel de fout en gooi m’n boek dan aan de kant. “ oké en nu? “ vraag ik aan hem en ik haal een hand door m’n haren heen en neem nog wat te drinken, wil je echt niks? “ vraag ik aan hem en wijs naar het drinken. “ of heb je liever wat sterkers? Ik ka beneden drank halen? “

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 01:18 PM

Jason
Ik knik en ben blij dat ze er niet verder op in gaat. Ik haal mijn schouders op en zeg "Jij mag iets verzinnen om te doen, het is jou welverdiende pauze" Ik kijk naar haar als ze een hand door haar haar haalt en glimlach even. "Eh... Oke dan, ik neem wel water" zeg ik en pak een glas water. Als ze begint over drank schud ik mijn hoofd. "Nee, ik moet nog wat doen vanavond" zeg ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 01:22 PM

Fayena
Ik zicht “ hm oké maar het is jou pauze ook dus waar wil je die aan besteden? “ vraag ik aan hem en ga tegenover hem zitten zodat ik hem makkelijk aan kan kijken. Ik kijk even hoe hij water pakt en knik dan “ je wordt wel al geheimizinner en mysterieuzer “ grijns ik even als hij best veel voor zich houdt. “ Ja je kent me niet ik snap het dat je niet zoveel verteld over jezelf “ glimlach ik klein. Ik zou ook niet zomaar alles vertellen tegen ombekendemensen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 01:27 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Het maakt mij niet uit" Ik kijk haar aan als ze tegenover me zit en glimlach even. Ik lach zacht en vraag "Ja, vind je het niet leuk?" Ik kijk haar aan en zeg "Er valt niet zo veel over mij te vertellen, ik ga naar school, dan weer naar huis, waar ik huiswerk maak en dan moet ik werken" Ik weet dat ik niet veel vertel, maar daar heb ik zo mijn redenen voor.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 01:38 PM

Fayena
Ik glimlach klein “ hm al een manier gevonden hoe ik het goed kan maken? “ vraag ik weer aan hem “ en zeg niet dat het goed is “ knik ik “ nee ik vind het verschrikkelijk, ik ben hier veel te nieuwschierig voor maar ik zal er verder niks over vragen “ “ ik moet me wel inhouden maar ik ken m’n grenzen wel een beetje “ grijns ik “ maar je hebt echt een druk leven, als dit te veel is zoek ik wel iemand anders hoor “”

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 01:41 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Nee, het is goe- Oke, dan niet. Ik weet genoeg manieren, maar het is leuker als jij er zelf één bedenkt." Ik lach zacht en kijk naar haar. Het is lief dat ze er niks over vraagt. Ik glimlach klein en zeg "Valt wel mee hoor. Ik hoef niet elke avond te werken en verder is mijn leven eigenlijk heel saai, dus ik ben allang blij dat ik dit mag doen."

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum