ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 02:38 PM

Fayena
Ik moet lachen maar probeer me zo goed in te jhouden om niet te lachen. Het klopte inderdaad dat ikaltijd alles met m’n puppyogen probeerde. Daar had hij gelijk in maar die zal hij natuurlijk niet krijgen. “ nee je bent gemeen tegen me “ mompel ik grijnzend en blijf rustig zitten. Ik kijk op als ok zijn armen voel om m’n middel “ ik accepteer alleen tips als sorry “ knik ik en probeer boos te kijken.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 02:42 PM

Jason
Ik merk dat ze haar lach inhoudt en ik zeg grijnzend "Je moet lachen, ik heb zeker gelijk?" Ik lach zacht en knijp haar zo goed als fijn. "Oke, een tip, ik accepteer het alleen als jij het hebt bedacht" zeg ik grijnzend en laat mijn armen weer los om haar middel liggen. Ik schiet in de lach als ze boos probeert te kijken en zeg "Hm, misschien moet je nog even oefenen met dat boos kijken"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 10:32 PM

Fayena
Ik bijt aan de binnenkant van m’n lip om m’n lach in te houden en ik voel m’n buik toch zacht heen en weer gaan en schud snel m’n hoofd “ nee je hebt nooit gelijk “ zeg ik zo boos mogelijk. Ik zucht weer overdreven “ nou dan krijg je een kieteldood “ zeg ik en kijk grijnzend naar hem om en spring boven op hem als hij z’n armen losser heeft “ weet je zeker dat je geen tips heb? “ zeg ik en sta klaar in de houding om hem te gaan lkietelen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 08:21 AM

Jason
Ik voel haar buik heen en weer gaan en schiet in de lach "Zie je wel, je moet wel lachen!"zeg ik grijnzend. "Ik heb altijd gelijk" zeg ik lachend omdat ze probeert boos te doen. Ik lach zacht als ze begint over de kieteldood en als ze boven op me springt, val ik achterover waardoor ik op mijn rug lig en zij bovenop me zit. "Nee! Alsjeblieft niet!" roep ik lachend. "Ik heb echt geen tips!" zeg ik nog steeds lachend. Ik kan toch tegen kietelen, maar dat weet zij nog niet.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:09 AM

Fayena
Ik schud m’n hoofd lachend “ nee ik ben echt boos “ knik ik “ nee ik heb altijd gelijk, jij niet “ grijns ik. Ik knik even “ oh ja wel als jij geen tips heb krijg je te maken met de handen van Fayena “ grijns ik en hou m’n handen al dicht tegen zijn zij. Als hij zegt echt niks te weten zucht ik “ sorry “ knik ik en probeer hem te kietelen. Ik laat m’n handen weer rusten als ik merk dat het hem niks doet “ nou lekker dan “ zucht ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 09:14 AM

Jason
Ik lach zacht "Echt niet, je moet keihard lachen omdat ik zo grappig ben!" zeg ik lachend. "Nee, ik heb altijd gelijk" zeg ik grijnzend. "Nee! Alsjeblieft!" roep ik weer gespeeld bang. Als ze sorry zegt en me probeert te kietelen probeer ik serieus te kijken, maar ik schiet al snel in de lach als ze merkt dat het me niets doet. Ik grijns en zeg "Nu ik" Ik draai ons om waardoor zij op haar rug ligt en ik boven haar hang. Ik kijk haar even grijnzend aan en begin haar dan te kietelen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:19 AM

Fayena
“ want je vent natuurlijk oh zo grappig “ plaag ik hem en schud weer m’n hoofd “ nee dat heb ik al dus helaas “ knik ik. “ Zie je, je bent gewoon echt gemeen “ knik ik “ ik had gelijk stille wateren diepe gronden, je bent gewoon de duivel “ knik ik grijnzend. Als hij zegt dat hij aan de beurt is worden m’n ogen groot “ nee alsjeblieft niet “ jammer ik en voor ik het weet voel ik zijn handen beginnen met kietelen. “ nee Jason stop “ gil ik lachend “ stop ik doe echt alles voor je allerliefste Jason “ gil ik en probeer z’n handen weg te halen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 09:25 AM

Jason
Ik knik en zeg "Dat klopt" Ik lach zacht en schud mijn hoofd "nee, dat kan niet" zeg ik lachend. Ik knik weer en kijk haar grijnzend aan. "Je wilt niet weten wat er allemaal in mij om gaat" zeg ik grijnzend. Ik zie haar ogen groot worden en lach zacht. "Sorry" doe ik haar stem na en ga verder met kietelen. Als ze zegt dat ze alles doet stop ik even en zeg grijnzend "Alles? Dat ga ik onthouden. En hoe noemde jij me nou?" Als ze probeert mijn handen weg te halen ga ik weer even verder met kietelen en na een tijdje stop ik en laat me naast haar op het bed neervallen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:33 AM

Fayena
Ik schud lachend m’n hoofd en hou verder maar op, dit kon een lange discussie worden waar ik niet zoveel zin in had aangezien ik die waarschijnlijk toch niet ga winnen. “ Ja je bent de duivel zichzelf “ knik ik lachend. Als hij weer begint te kietelen begin ik weer te gillen en lachen “ nee stop alsjeblieft, ik doe echt alles “ jammer ik. “ he ik zeg het maar een keer “ knik ik. Weer kietelt hij me “ Allerliefste Jason “ roep ik nog een keer lachend en als hij eindelijk stopt haal ik diep adem en een hand door m’n haren heen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 09:37 AM

Jason
Ik lach zacht als ze haar hoofd schud. Ze gaat er gelukkig niet meer verder op in, ik had ook geen zin in deze discussie. Ik knik lachend en zeg "Als jij het zegt" Weer zegt ze dat ze alles doet en ik zeg "Daar ga ik gebruik van maken" Als ze zegt dat ze het maar één keer zegt schud ik lachend mijn hoofd. Ze roept nog een keer allerliefste Jason en ik zeg grijnzend "Je zou het toch maar één keer zeggen?" Ik haal een hand door mijn haar en draai mijn hoofd zodat ik naar haar kan kijken.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum