ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 03:11 PM

Fayena
“ Nee dat is zeker zelfverdediging tegen jou want jij irriteerd mij en bent gemeen “ plaag ik hem en moet zacht lachen. Als hij en andere artiesten naam wil knik ik “ ja iets wat gelijdelijker uit de mond komt, mijn idee is wat te lang “ knik ik “ dus wat had jij in gedachten? “ vraag ik aan hem. “ laat je goocheletrucs maar eens zien, misschien dat we een betere naam verzinnen “ lach ik zacht en volg zijn hand eventjes en kijk dan weer naar heb als zijn lippen weer bewegen en zucht zacht m’n hoofd “ nee je bent moeilijk “ knik ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 03:15 PM

Jason
Ik schud lachend mijn hoofd "Oke dan, wat jij wilt" zeg ik lachend. Ik knik en zeg "Ik heb geen idee. Jij?" Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd "Nee, mijn goocheltrucs zijn geheim totdat ik ze laat zien in een voorstelling" zeg ik lachend. Ik kijk haar pruilend aan en vraag "Waarom ben ik moeilijk? Je bent zelf moeilijk"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 03:19 PM

Fayena
“ hm jammer weer dat je deze discussie opgeeft “ lach ik zacht “ ik wist wel dat ik hem ging winnen “ zeg ik overdreven om hem te plagen. Ik denk even na om een naam en schud m’n hoofd “ ik zal toch eerst die goocheltrucs moeten zien voordat ik een oordeel geef. “ maar hoezo zijn ze geheim? Kan ik je er niet bij helpen? “ “ dan ben ik je assistent en z’n leuk jurkje wat ze altijd aan hebben “ grijns ik eben “ als je me maar niet doormidden daags “ grijns ik. “ Jij geeft geen tips dus ja dan wordt je moeilijk “

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 03:23 PM

Jason
Ik lach zacht "Ik had de discussie over dat ik altijd gelijk heb gewonnen, dus eigenlijk heb ik deze ook gewonnen, want ik heb altijd gelijk" zeg ik grijnzend. Ik kijk naar haar terwijl ze nadenkt en schud dan mijn hoofd "Nee, gaat niet gebeuren, eerst betalen" zeg ik grijnzend. "Ze zijn geheim omdat het anders niet leuk is." zeg ik lachend. Ik knik en zeg grijnzend "Ik wil jou wel in een leuk jurkje zien hoor. Ik ben heel betrouwbaar met een zaag hoor" Ik schud mijn hoofd "Ik kan je nooit meer vergeven nu" zeg ik overdreven dramatisch "Je bent te laat met het goedmaken"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 03:28 PM

Fayena
Ik rol even lachend met m’n ogen “ zie je, je bent echt een eigenwijze gemene duivel “ grijns ik “ oh en egoïstisch omdat je je trucs niet deelt en je tips “ knik ik lachend. Ik pak een briefje van vijf uit m’n bh die ik uitvouw en onhoog haal “ dus, laat je ze nu wel zien? Meer heb ik niet hoor “ lach ik. “ ja toch, zou harstikke leuk zijn alleen vertrouw ik jou met een zaag? Dat is nog maar de vraag “ glimlach ik breed. Ik pruil “ oh nee en nu dan? “ zucht ik diep teleurgesteld.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 03:33 PM

Jason
Ik lach zacht en knik "Dat ben ik zeker" zeg ik met een knipoog. Als ze een briefje van vijf uit haar bh haalt bijt ik op mijn lip en lach zacht. Ik pak het briefje uit haar hand en fluister grijnzend in haar oor "Ik ken helemaal geen goocheltrucs" Ik lach zacht en stop het briefje in mijn zak, die krijgt ze straks nog wel terug. Ik knik en zeg grijnzend "Dat zou zeker leuk zijn en je kan mij echt wel vertrouwen met een zaag hoor" Ik glimlach en kijk haar even aan. Ik kijk weer heel verdrietig en zeg overdreven dramatisch "Ik geef je nog één kans, maar je moet snel zijn. Anders is alles voor niets geweest"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 03:38 PM

Fayena
Ik knik “ ben blij dat je het zelf toegeeft “ knik ik en ik kijk rustig toe. Als hij zegt dat hij eigenlijk helemaal geen goocheltrucs kan moet ik toch zacht lachen “ duivel “ knik ik lachend en kan het niet laten om m’n kussen tegen zeg hoofd te slaan zacht. “ Maar als jij geen goocheltrucs kan blijf ik liever bij jiu uit de buurt met een zaag “ knik ik. Ik zicht zacht en haal m’n schouders op “ ik ben bang dat het te laat is lieve Jason “ knik zielig.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 03:43 PM

Jason
Ik lach zacht en knik ook. Ik lach zacht als ze me duivel noemt en kijk haar aan "Hmhm, en ik ben nu wel in jou huis, dus ik zou maar uitkijken" zeg ik grijnzend. Als ze haar kussen tegen mijn hoofd slaat val ik dramatisch om "Au" zeg ik pruilend. Ik kom weer overeind en ga weer boven haar hangen. "Nee joh, ik ben hartstikke goed te vertrouwen met een zaag" zeg ik lachend. Ik pruil weer en schud mijn hoofd "Het is nooit te laat" zeg ik glimlachend en kijk haar aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 03:47 PM

Fayena
Ik haal mijn schouders op “ m’n huis is anti duivel dus als je duivels doet pas jij dan maar oo “ zeg ik en denk even na om wat ik heb gezegd en snap er zelf ook niet veel van maar goed. Ik schiet in de lach als hij zich laat vallen “ jij aansteller “ knik ik grijnzend en als hij weer overeind komt hangt hij weer boven me “ ik pas “ knik ik om z’n zaag idee en glimlach even.ik haal m’n handen naar z’n boven armen glijden en zucht zachtjes “ hm dan ben ik bang dat alles voor niets is geweest “ knik ik. Het waten zijns ogen woorden maar wat hij met alles doelde wist ik eigenlijk niet.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 03:51 PM

Jason
Ik lach zacht en frons even "Oke, zelfs ik snap hier helemaal niks meer van" zeg ik lachend. "Ik? Aansteller? Ik zou niet durven!" zeg ik grijnzend. Ik pruil even als ze past, maar ik volg met mijn blik haar handen naar mijn bovenarmen en kijk haar dan aan. "Jammer" zeg ik zacht. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum