ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 03:55 PM

Fayena
Ik schud m’n hoofd “ nee ik ook niet maar gebruik je fantasie maar om wat te bedenken wat wel logisch is “ knik ik. Als hij zegt dat hij geen aansteller is trek ik een wenkbrauw naar boven “ Uhu en dat geloofd de kerstman natuurlijk ook “ lach ik zacht. “ hm ja sorry als jij niet met ideeen komt dan moet je maar weer boos zijn op mij “ zucht ik zielig.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 03:59 PM

Jason
Ik lach zacht en schud mijn hoofd "Is goed, maar daar heb ik dan wel heel veel fantasie voor nodig" zeg ik lachend. Ik knik "Ja, de kerstman gelooft mij altijd" zeg ik serieus. Ik grijns en zeg "Ik heb genoeg ideeën, maar het is niet leuk als ik ze verklap, je moet er zelf achterkomen" Ik kijk haar aan en bijt kort op mijn lip.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 04:03 PM

Fayena
“ een beetje is al genoeg hoor, niet overdrijven “ knik ik lachend. Als hij zegt dat de kerstman hem geloofd knik ik “ ja dat geloof ik graag maar helaas geloofd niemand in de kerstman Jason “ knik ik op probeer het op een serieuze manier te zeggen maar mijn lippen krullen zich toch tot een grijns. “ deel je ideeen dan, niet zo egoïstisch “ plaag ik hem “ dan zijn we er ook sneller vanaf en dan hoef jij er niet meer op te wachten “ knik ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 04:07 PM

Jason
Ik schud mijn hoofd "Nee, ik overdrijf niet, hier heb je echt HEEL veel fantasie voor nodig" zeg ik serieus. Als ze zegt dat niemand in de kerstman geloofd pruil ik en zeg verdrietig "Echt niet? Dat is zo zielig voor de kerstman!"  "Ik geloof wel in je hoor kerstman!" roep ik. Als ik zie dat ze grijnst vraag ik lachend "Wat zit jij nou te grijnzen? Dit is heel zielig hoor" Ik schud hard mijn hoofd "Neehee, dan is het niet meer leuk. Het is het waard om erop te wachten" zeg ik lachend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 04:13 PM

Fayena
“ Ja kijk daar overdrijf je weer “ grijns ik en haal en hand door m’n haren zo ver het kan. “ Nee misschien kinderen tot max 3 maar verder niet dus je staat er echt allen voor, sorry “ lach ik zacht. “ nou zal ik dan maar weer stoppen met lachen aangezien je zo gemeen weer doet “ zicht ik zacht en laat m’n handen weer zakken. “ geef me dan tenminste een hond en Tsja anders mort je wachten en dat kan wek maanden duren hoor “ zeg ik glimlachend.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 04:18 PM

Jason
Ik lach zacht "Echt niet, ik overdrijf nooit" zeg ik. Ik pruil en zucht even "O, ik voel me ook zoooooo alleen" zeg ik lachend. Ik schud hard mijn hoofd "Nee niet doen, je bent mooi als je lacht" zeg ik glimlachend. Ik schud mijn hoofd en zucht even "Oke, ik wil geen voorwerp, dus niet iets dat je vast kan pakken" zeg ik uiteindelijk en kijk haar aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 04:23 PM

Fayena
Ik kijk hem even fronsend aan “ Uhu “ grijns ik en knik “ mooi “ plaag ik hem. “ Jwel ik stop met lachend als jij zo gemeen doet “ knik ik en ik probeer m’n lach in te houden en hem dood aan te kijken. “ Ja echt maak het nog moeilijker “ lach ik zacht “ ik kan mezelf dus ook niet geven met een strik want mij kan je vast houden, die vijf euro heb je ook niks aan, kan je ook vasthouden “ plaag ik hem. “ meer dan gezelschap kan ik dus niet geven “ zucht ik. “ Maar is er vacature hij je werk vrij? “ m’n ouders willen dat ik meer ga verdienen “ zucht ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 04:27 PM

Jason
Ik pruil en zeg overdreven "Maar gelukkig heb ik jou nog" Ik schud hard mijn hoofd en smeek haar "Alsjeblieft niet doen" Ik lach zacht en knik "Klopt, oh ja, nou, hier heb je hem terug dan" zeg ik en geef haar het briefje van vijf euro. Ik grijns en zeg "Echt wel, je kan me veel meer geven dan gezelschap" Ik schrik als ze weer over mijn werk begint en bijt op mijn lip "Eh... nee, sorry" zeg ik snel en kijk een andere kant op.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 04:31 PM

Fayena
“ wie zegt dat? Je bent hier alleen om me bijles te geven hoor “ zeg ik plagend tegen hem. “ Oké vooruit maar dan moet jij wat aardiger doen hoor “ knik ik lachend. Ik kijk naar het briefje van vijf “ nee die wil ik nu niet meer, die heeft lekker warm in jou broekzak zitten broeien “ knik ik. Ik schud mn hoofd “ meer kan ik anders niet bedenken hoor, misschien wel gelul maar of je daar blij niet wordt “ knik ik lachend. Ik frons even als hij zo vaag doet “ Schaam je je voor je werk ofzo? Is het een krantenwijk? “ plaag ik hem als hij weg kijkt de andere kant op. “ M’n gezicht zit hier hoor “ grijns ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 04:39 PM

Jason
Ik kijk haar pruilend aan en zeg "O... Dan ben ik echt alleen..." Ik glimlach en kijk haar aan. "Ja, je bent veel mooier als je lacht" zeg ik glimlachend. Als ze het briefje niet aanpakt frons ik en lach zacht. Ik leg het op haar hoofd en zeg "Ja, lekker he?" Ik zucht even en zeg "Ik weet zeker dat je iets anders kunt bedenken" Ik bijt op mijn lip en schud mijn hoofd. "Nee, er zijn gewoon geen vacatures open" zeg ik en glimlach even naar haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum