ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 05:31 PM

Fayena
Na het eten ren ik naar boven en kleed ik me om en doe nog alles even goed. Ik pak mijn tas en m’n ouders roepen dat ik op moet schieten. Zuchtend ga ik naar beneden en stap achterin de auto. Als ik er eenmaal ben laat ik m’n jas in de auto en pak enkel m’n tasje. “ we staan om de hoek “ zeg ik. We bespreken nog even alles en ik zeg dan gebeld. Ik kijk naar het huis waar al druk gefeest was en loop er heen. Als iemand open doet na mijn belletje stap ik binnen. “ Er was gebeld? WIE is de jarige “ grijns ik en loop de groep door, dit werd weer een lange avond.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 05:37 PM

Jason
Eenmaal aangekomen bij het gebouw waar ik altijd eerst heen moet zie ik de auto van Zack al staan. Ik grijns en rijd naar hem toe. Hij heeft deze keer het adres gekregen, dus ik moet achter hem aanrijden. We rijden ongeveer een uurtje en dan staan we voor een huis. We doen een zwarte bandana voor onze neus en mond en stappen uit. Ik klop hard op de deur en er doet een man in een kamerjas open. "Volgens mij krijgen wij nog wat van je" zeg Zack.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 05:41 PM

Fayena
Ik kijk naar de tijd, de tijd die ze hadden was voorbij en staat m’n vader voor de deur. Terwijl hij afrekent fris ik me snel op in het toilet en laat een visite kaartje achter. Ik loop weer terug en pak m’n jas aan bij m’n vader en loop de deur uit. Ik laat me zakken op de achterbank en kijk hoe hij het geld in de envelop steekt “ het is wel zuinig, geen fooi? “ zegt hij “ Het zijn studenten, wat denkt u dan? “ zeg ik. “ beter je best doen “ zijn z’n enige woorden. Ik rol met m’n ogen en knoop m’n jas dicht en leun tegen het raam van de auto terwijl ik maar de lichtjes kijk die voorbij gaan.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 05:46 PM

Jason
De man kijkt ons bang aan en geeft ons het geld waar we voor kwamen. Zack geeft hem een klap voor zijn kop en zegt "De volgende keer op tijd" Ik ben meestal niet zo geweldadig, alleen als het moet. We lopen terug naar onze auto's als ik een geweerschot achter me hoor. Hij mist ons compleet en we draaien ons om en pakken allebei een pistool. "Idioot" zeg ik zacht en ik schiet hem in zijn been, maar wel zodat hij niet doodbloedt. De man laat zijn pistool vallen en valt zelf ook op de grond. We lopen verder naar onze auto's en brengen het geld naar onze baas waarna we weer naar huis gaan. Onderweg naar huis bedenk ik me dat ik mijn economieboek bij Fayena heb laten liggen en rijd eerst naar haar huis. Er is niemand thuis, dus leun ik tegen mijn auto en wacht tot ze thuis komt. Ze heeft niet gezegd dat ze nog ergens heen ging, apart.

Reply Edited on 01/05/2018 02:31 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 06:08 PM

Fayena
Ik open m’n ogen weer als ik voel dat we de oprit oprijden en stap uit. Ik pak m’n tasje en haal een hand door m’n haren heen. In m’n ooghoeken zie ik iemand staan en schrik “ Jason? “ zeg ik licht geschrokken en trek m’n jas dichter tegen me aan. “ Ke weet dat klanten niet mogen weten wat je adres is he, dit is niet erg netjes Fayena “ zegt m’n vader boos. “ het is een klasgenoot “ zeg ik en wacht tot m’n ouders iets verder zijn en loop dan naar Jason toe “ wat doe je hier? “ vraag ik wat geschrokken aan Jason en bekijk z’n kleding even.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 06:42 PM

Jason
Na een tijdje komt er een auto de oprit oprijden en ik kijk op. Ik glimlach even als Fayena uitstapt. Ik hoor wat haar vader tegen haar zegt en ik frons. Klanten? Waar is ze geweest? Als haar ouders doorlopen komt ze naar me toe. Ik kijk haar bezorgd aan en zeg "Mijn economie boek ligt hier nog." Ik pak haar hand vast en vraag "Waar was je net?" Ik kijk haar aan en wacht op haar antwoord.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 06:45 PM

Fayena
Ik kijk hem even aan “ oh had dan geappt “ glimlach ik klein tegen hem. “ zal ik hem pakken voor je of moet ik hem morgen voor je meenemen? “ vraag ik een hem en kijk even over m’n schouder heen. Ik kijk als hij m’n hand vast pakt en bijt even op m’n lip. “ Hm nergens gewoon even weg “ knik ik. Als hij mij niet kon vertrouwen met zijn geheimen waarom zou ik dan wel alles vertellen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 06:48 PM

Jason
Ik kijk haar aan en lieg "Ik was toch in de buurt" Ik knik "Je kan hem ook morgen meenemen als dat jou beter uitkomt." zeg ik. Ik kijk naar haar als ze over haar schouder kijkt en op haar lip bijt. Ik schud mijn hoofd "Nee, je was niet gewoon weg." zeg ik. "Ik maak me zorgen om je Fayena. Je kan het me zeggen, ik zal het voor me houden." zeg ik. Ik weet dat ik haar ook niet over mezelf vertel, maar dat doe ik voor haar veiligheid. En omdat ik bang ben dat ze me niet meer mag als ze weet wat ik doe.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 06:52 PM

Fayena
Ik haal mijn schouders op “ zeg het maar ik weet niet of je hem nu nodig hebt “ zeg ik. “ Ik was gewoon uit, feestje “ zeg ik “ je weet toch dat ik veel naar feestjes ga nou vanavond ook, kan er niks aan doen “ knik ik. “ Fayena “ hoor ik m’n vader roepen “ het tocht hier “ zijn z’n woorden. Ik wenk Jason en sluit de deur achter hem en loop dan naar boven toe. Als ik z’n boek gevonden heb onder de nieuwe gecreerde bult van kleding draai ik om naar Jason “ dit is hem denk “ grinnik ik zacht.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 06:56 PM

Jason
Ik heb hem niet nodig vandaag maar ik zeg toch "Het zou fijn zijn als ik hem vandaag nog heb" Ik kijk haar aan en frons. "Je was op een feestje? Met je ouders zeker? En die-" Ik word onderbroken door haar vader en stop met praten. Ik loop achter Fayena aan naar binnen en dan naar boven toe. Als ze mijn boek heeft gevonden zeg ik "Je was niet op een feestje voor de lol. Over wat voor klanten had je vader het?" vraag ik emotieloos. Ik moet het nu weten, ik maak me te veel zorgen om haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum