ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 07:02 PM

Fayena
Ik zicht even als hij zoveel vraagt, was ik ook zo? Dan was het namelijk best wel irritant. “ Ja op een feestje ja “ lach ik zacht. “ mijn ouders halen mij altijd op “ zeg ik “ ze zijn nogal beschermend “ knik ik en ga op bed zitten. “ Ik werkte voorheen in een bar in de stad en op een of andere manier kwamen ze achter m’n adres en stalkte ze me en soms nog “ knik ik “ aangezien jij een nieuw hoofd heb in hun inzicht denken ze dat ik weer m’n adres heb verteld “ zeg ik “ maar ik werk niet eens dus ik snap niet waarom ze zo moeilijk doen “ zeg ik en lach zachtjes.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 07:05 PM

Jason
Ik kijk haar aan en luister naar haar. Ik geloof er eigenlijk vrij weinig van, maar als ik dat zeg wordt ze waarschijnlijk boos. Ik knik even en pak haar hand weer. "Oke, maar als er iets is zeg je het oke? Ik ben er voor je" zeg ik zacht en glimlach even. "Als je me nodig hebt hoef je dat alleen te zeggen en ik zal alles doen om je te helpen."

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 07:08 PM

Fayena
Ik kijk hoe hij m’n hand pakt en trek hem even los “ m’n handen wil je niet aanraken, ze zijn nogal vies “ grinnik ik zacht “ je wilt niet weten hoeveel drank erover is gegaan “ zucht ik even. Ze waren meer vies van het werken en ookal zijn m’n handen gewassen, het idee was niet zo fijn. “ jaja ik stuur je wel af op die stalkers “ knik ik lachend en kijk even naar z’n outfit “ badass hoor helemaal zwart “ plaag ik hem even.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 07:11 PM

Jason
Ik frons als ze haar hand wegtrekt. Het ruikt helemaal niet naar drank, maar ik laat het maar. Ze wil het blijkbaar niet vertellen. Ik glimlach even en kijk haar aan. "Je bent mooi als je lacht" zeg ik zacht en kijk weer weg als ze over mijn kleding begint. "Eh... ja... zwart..." zeg ik en sta op. "Ik ga maar weer eens. Tenzij jij wilt dat ik blijf" zeg ik glimlachend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 07:15 PM

Fayena
Ik zie hem wat raar kijken “ het is meer het idee, ik hem m’n handen gewassen maar toch is het idee niet echt fris “ zeg ik en rol lachend met m’n ogen “ jaja slijmbal “ knik ik en als hij weg kijkt moet ik zacht lachen. “ niet verlegen worden hoor “ plaag ik hem “ staat je goed “ knik ik. “ ja maakt mij niet uit maar ik wil nog douche en als je wilt dat ik optijd oo school ben moet ik ook optijd naar bed anders kom ik minimaal een uur te laat “ grinnik ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 07:18 PM

Jason
Ik glimlach even en knik "Oke" zeg ik en lach zacht. "Ik ben geen slijmbal" zeg ik lachend. Ik haal een hand door mijn haar en zeg "Dan moet ik maar gauw gaan" Ik glimlach nog even naar haar en loop de kamer uit. Ik loop de trap af en als ik beneden ben kijk ik even de kamer in waar haar vader met een envelop met geld op de bank zit. Ik loop naar buiten en ga in mijn auto zitten. Ik geloof geen zak van wat Fayena met heeft verteld. Ik rijd naar huis en ga slapen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 07:21 PM

Fayena
“ echt wel, dat ben je wel “ grijns ik. Als hij zegt dat hij gaat knik ik eventjes en wacht tot hij weg is. Als ik de deur hoor gaan laat ik m’n jas vallen en sluit dan de gordijnen van m’n kamer. Ik trek m’n hakken, kousen en body uit en loop met m’n handdoek om me heen om naar de badkamer waar ik heerlijk douche. Als ik klaar ben ruim ik alles op en maak me klaar voor bed. Morgen weer een lange dag.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 07:24 PM

Jason
Ik word 's ochtends wakker van de wekker en sta op. Ik stop alle boeken voor vandaag in mijn tas en eet een ontbijtje. Ik loop naar school en hang mijn jas op. Ik loop vast naar het lokaal en als ik zit gaat de bel. Ik haal alles voor economie uit mijn tas en kijk even zuchtend naar buiten.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 07:30 PM

Fayena
Sochtends hoor ik de werkt en druk hem even weg en besluit nog even te blijven liggen. Even later schrik ik wakker, ik had Jason gezegt optijd te komen. Snel pak ik wat simpels uit de kast, kam me haar doe wat make-up op. Snel grijp ik m’n tas en het enige wat ik heb onthouden is van Jason dat hij z’n economiedocenten nodig had dus dat zal ik vandaag wel hebben. Verder heb ik nog steeds geen rooster dus besluit ik enkel dit mee te nemen. Ik sla m’n tas over m’n schouder en pak gauw geld uit de envelop en ren naar school toe. Eindelijk aangekomen is de bel al gegaan en kom ik 5 min te laat de les in helemaal uitgeput. “ het spijt me zo “ zeg ik en neem snel plaats naast Jason “ sorry “ mompel ik en kijk even snel om me heen en pak m’n economieboek uit m’n tas.


Kleding:

https://i.pinimg.com/736x/1e/99/77/1e9977efdf55a3eb4bec2faf05ddf1e9.jpg

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 07:34 PM

Jason
Vijf minuten na de bel komt Fayena binnenlopen. Ik kijk op en glimlach even naar haar. "Geeft niet hoor" zeg ik en glimlach als ik zie dat ze haar boeken bij zich heeft. Ik maak aantekeningen van wat de docent zegt en maak dan de opdrachten. Aan het einde van het lesuur gaat de bel en stop ik alles in mijn tas. We hebben nu een tussenuur en dat komt goed uit. "We hebben nu een tussenuur" zeg ik tegen Fayena terwijl ik het lokaal uitloop. Op de gang trek ik haar een bezemkast in en zeg ik "Ik geloof geen zak van wat je me allemaal hebt verteld gister. Je stonk niet naar drank, wat ik op een feest wel zou verwachten en ik zag je vader toen ik weg ging met een envelop met geld op de bank zitten. Je gaat me nu de waarheid vertellen"

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum