ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 08:29 PM

Fayena
Ik haal even opgelucht adem als hij nog bijles wilde geven. Ik moet zacht lachen “ geef toe dat je er eentje bent “ grijns ik en haal een hand door m’n haren heen. Ik knik “ zeker weten? “ mompel ik. Ik luister naar z’n verhaal en knik eventjes “ maar daarvoor hoefde je je niet te schamen “ knik ik “ ik vind het wel wat hebben eigenlijk “ knik ik grijnzend en sta op en geef hem een knuffel “ fijn dat we elkaar kunnen vertrouwen “ glimlach ik “ en aangezien we allebei aparte banen hebben kunnen we er gewoon over praten “ knik ik en lach zacht.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 08:37 PM

Jason
Ik lach zacht en knik "Oke, ik ben soms een beetje een slijmbal." Zeg ik lachend. Ik knik "Ja, honderd procent" Ik schud mijn hoofd en haal een hand door mijn haar. "Ik... eh... Het is niet bepaald... vreedzaam" zeg ik en bijt op mijn lip. Ik lach zacht en knuffel haar terug. "Ja, fijn" zeg ik zacht. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 08:40 PM

Fayena
Ik knik en haal m’n schouders op “ mocht het veranderen, gewoon zeggen “ knik ik naar hem. “ hoe bedoel je? Niet bepaald vreedzaam? “ vraag ik even aan hem en laat hem los “ maar ik zei toch dat je mij niet kon helpen “ lach ik zacht en trek m’n kleding recht. “ Als je ooit hulp nodig heb bij je werk kun je me gerust een berichtje sturen, je weet nooit wat ik voor je kan betekenen “ glimlach ik naar hem.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 08:45 PM

Jason
Ik knik en kijk naar haar. "Ehm... Soms gaat het... Met wat geweld?" Zeg ik twijfelend. Ik weet niet zo goed hoe ik dit haar moet vertellen. Ik schud hard mijn hoofd en zeg "Nee, ik ga je niet vragen mij te helpen met mijn werk. Er is gisteravond nog op me geschoten." Dat laatste vliegt eruit en ik bijt op mijn lip. Misschien had ik dat niet moeten zeggen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 08:49 PM

Fayena
“ wat geweld? “ zeg ik “ of iets meer? “ vraag ik hem en knijp eventjes in z’n boven armen “ hm je mag wel vaker gaan trainen hoor “ plaag ik hem even. Ik haal mijn schouders op “ woe doet dit meisje toch pijn? “ grijns ik even “ ik hebbgeschokte outfits hoor “ grap ik. Ik frons even als hij zegt dat er op hem geschoten is “ Waarom? “ zeg ik “ je moet wel voorzichtig doen hoor “ zeg ik tegen hem “ zonder jou ga ik mijn jaar niet halen hoor, ik heb je nog wel wat langer nodig “

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 08:56 PM

Jason
Ik kijk haar aan en zeg "Iets meer" ik lach zacht en schud mijn hoofd. "Bedankt he" zeg ik lachend. Ik kijk haar aan en zeg "Nou de mensen naar wie ik ga maken het niet uit of je een ongeloofelijk knappe meid bent of een dikke ouwe man. Ze schieten je gewoon dood als je niet weet wat je aan het doen bent." Ik lach zacht en zeg "Ik weet niet of die outfits wel echt geschikt zijn" Ik lach zacht en zeg "omdat ik geld van hem moest hebben" ik knik "Ik zal voorzichtig doen, dat doe ik altijd" zeg ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:00 PM

Fayena
Ik moet zacht lachen “ een stuk meer dus “ knik ik “ ja je moet wel sterk zijn dus meer sporten jij “ plaag ik hem. Ik knik “ Naja was te proberen “ glimlach ik klein. “ Ja je was niet voorzichtig ze schieten op je gek “ knik ik “ heb je wel z’n FBI vest aan? Anders haal ik er eentje voor je hoor “ knik ik en lach zacht “ ik moet wel lachen maar ik meen het “ knik ik “ ik haal een heer harnas als het moet “

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 09:03 PM

Jason
Ik knik "Een heel stuk meer ja" ik lach zacht en vraag "En waar wil je dat ik de tijd vandaan haal om te sporten?" Ik schud lachend mijn hoofd. "Ik heb geen harnas nodig. We zijn altijd met minstens twee man, het is veilig... genoeg" zeg ik en glimlach klein. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:08 PM

Fayena
“ zie je, ik heb altijd gelijk “ plaag ik hem nog even en haal een hand door m’n haren heen. “ hm wat als ik nou huiswerk maak, jij intussen sport “ grinnik ik. Ik knik “ jawel met z’n tweeen is niet altijd genoeg, wat als hun nou ook met een hele groep zijn? Dan heb je echt wel een harnas nodig “ knik ik. “ maar beloof me als er wat is dat je het gelijk zegt oké “ knik ik

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 09:12 PM

Jason
Ik lach zacht en schud mijn hoofd. "Hm, best een goed plan eigenlijk" zeg ik glimlachend. "Als twee niet genoev is weten we dat van tevoren en gaan we er met meer heen." Probeer ik haar gerust te stellen. Ik knik en zeg "Dat beloof ik" 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum