ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:15 PM

Fayena
Ik knik maar, deze discussie kon ik waarschijnlijk niet winnen “ ik waarschuw even, het leven zit vol verassingen “ knik ik en glimlach even als hij zegt dat hij het beloofd en ik knik. Ik kijk even op m’n mobiel voor de tijd “ we hebben nog 20 min “ glimlach ik. “ wil je nog gezellig in de kast blijven of in de kantine niksen? “ vraag ik aan hem en kijk even omhoog naar hem.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 09:20 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Daar ben ik ondertussen ook achter ja" Ik haal mijn schouders op en kijk haar aan "Wat jij wilt. Oh ja, ik heb nog niet alles verteld. We hebben zegmaar altijd dezelfde partner om mee te werken en mijn partner is Zack, uit onze klas" zeg ik en kijk haar aan. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:23 PM

Fayena
Ik grinnik eben “ ja je weet nooit wat je tegen komt “ knik ik glimlachend. “ ik vind het hier wel lekker rustig maar wat wil jij? “ vraag ik aan hem. Als hij nog niet alles besteld heeft wacht ik rustig en luister naar wat hij te zeggen beeft. Ik frons even als hij zegt dat zijn partner Zack is uit knze klas en denk even na aangezien ik niet de hele klas ken. “ Oh echt hij? “ zeg ik nog meer verbaasd “ ook echt niet verwacht “ knik ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 09:26 PM

Jason
Ik lach zacht en knik "Daar heb je gelijk in" zeg ik. Ik kijk haar aan en knik "Ik vind het ook wel lekker rustig hier, laten we maar hier blijven" zeg ik en glimlach even. "Jep, Zack. Dat was alles wel denk ik." Zeg ik tegen haar. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:36 PM

Fayena
De week ging snel voorbij en het was al weer vrijdag avond. Ik heb het rustig gehad met werk afgelopen dagen dus kon ik goed in de boeken kruipen met de hulp van Jason. We hebben nog veel gepraat over z’n werk maar de dagen gingen meer op studeren. Vandaag was Jason er ook niet want hij had ook een drukke dag. Ik stap rustig uit de douche vandaan en kijk even in de kast. Ik haal er een mooie body uit vandaan met passende kousen en hakken. Als ik het aan doe doe ik erna m’n haar en make-up en loop naar beneden toe waar ik m’n lange jas weer aantrek en in de auto stap. Bij het huis stap ik uit en herhaal weer alles met m’n vader en loop dan naar de deur. Ik knoop m’n jas los en bel dan aan. Als er iemand open doet hoor ik wat muziek “ So someone made a phonecall “ glimlach ik breed “ Who is the Lucky one “. Ik stap binnen en laat m’n jas afglijden en geef die aan degene die open deed.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 09:45 PM

Jason
Het was een redlijk rustige week en ik heb veel met Fayena aan school kunnen werken. Het is nu vrijdag avond en mijn vrienden geven een surprise party voor me waardoor ik vandaag niet naar Fayena kon gaan. Een paar jongens zitten de hele avond al raar te doen. Ze zeggen dat ze een verrassing voor me hebben, de idioten. Na een tijdje gaat de deurbel en ik mag niet opendoen vand die idioten. Ik schud lachend mijn hoofd en praat even met Zack. Gisteravond ging het niet helemaal goed met werk, we hebben het geld, maar ze waren daar niet bepaald blij mee. Een paar seconden later komen eerst de jongens binnenlopen en dan een beeldschoon meisje. Dat ik herken. "Fayena?" Vraag ik verbaasd. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:51 PM

Fayena
Ik loop rustig mee de woonkamer in en als ik een bekende stem hoor kijk ik om en slik eventjes als ik zie dat het Jason is. Als hij m’n naam noemt schrik ik eventjes. “ Het is Ashley “ knik ik glimlachend naar hem en kijk de jongens aan en hun kijken naar Jason. “ Zo dus dit feestje is voor jou gehouden, heb jij even mazzel vandaag “ glimlach ik en zie in m’n ooghoeken ook Zack zitten, dit was niet de eerste keer dat ik dit meemaak. Ik leg z’n handen op m’n bovenbenen op de rand van m’n kousen en leun voorover naar hem toe “ je mag vanavond alles met me doen wat je wilt “ grijns ik naar hem.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 07:55 AM

Jason
Ik slik even en kijk naar haar "Oh sorry... Ashley" zeg ik. Ik knik en kijk naar Zack die me grijnzend aan zit te staren. Idioot. Ik glimlach als ze mijn handen op haar bovenbenen legt en kijk haar aan. Als ze grijnst lach ik zacht. Ondertussen zijn de meeste jongens alweer iets anders aan het doen. Ik breng mijn lippen naar haar oor en fluister "Je hoeft dit niet te doen"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 09:30 AM

Fayena
Ik neem plaats op z’n schoot en leg m’n armen om z’n nek heen en zijn handen oo m’n schoot. “ Ik wordt er voor betaald lieve Jason “ glimlach ik zacht. “ Als jij het niet doet neem ik iemand anders hier in de groep “ zeg ik zacht. Ik kijk even om me heen. “ dus wat wordt het? “ vraag ik aan hem “ Ga je me delen, hou je me voor jezelf of geef je me mee aan een ander “ vraag ik aan hem terwijl ik opsta en z’n hand pak.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 09:35 AM

Jason
Ik kijk naar haar als ze op mijn schoot gaat zitten en glimlach even. Ik haal een hand door mijn haar en bijt op mijn lip. Als ze op staat en mijn hand pakt sta ik ook op. "Ik... eh..." Ik wil haar echt niet met iemand anders zien. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum