ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 05:49 PM

Fayena
Ik knik instemmend en zoen genietend met hem mee. Ik grijns even als hij zegt dat het hem ook wel bevalt maar dat ik moet stoppen met praten. Ik zucht even dramatisch “ ik hou van praten “ jammer ik tegen z’n lippen aan en moet dat zacht lachen “ sorry “ grijns ik en plak mezelf weer aan zijn lippen vast en m’n handen knopen automatisch de knopen los van z’n zwarte blouse.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 05:56 PM

Jason
Ik glimlach als ze instemmend knikt en zoen haar. Ik lach zacht als ze zo dramatisch zucht en weer gaat praten. "Dat is dan jammer voor je. Zoenen gaat een beetje moeilijk als jij de hele tijd zit te praten" zeg ik lachend en zoen haar weer. Ik frons even als ze de knopen van mijn blouse opent. "Je blijft wel Fayena hè?" vraag ik voor de zekerheid en kijk haar aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 06:00 PM

Fayena
Ik lach zachtjes “ sorry “ grijns ik en zoen even mee tot hij stopt en kijk naar z’n blouse en knik “ ja anders had ik je niet gezoend, ik raak de lippen van klanten niet aan, dat is alleen voor speciale mensen “ grijns ik en druk een kus op z’n lippen en ga tegen hem aan liggen. Ik leg m’n hoofd op z’n schouder en knoop de andere knoopjes los en streel even met m’n nagels over zijn buik en druk een kus op z’n kaaklijn.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 06:06 PM

Jason
Ik lach zacht en schud even mijn hoofd. Ik lach zacht en vraag grijnzend "Ben ik dan nu speciaal" Ik geniet weer van haar lippen op de mijne glimlach even als ze tegen me aan komt liggen. Ik bijt even op mijn lip als ik haar nagels over mijn buik voel gaan en een kus op mijn kaaklijn. Ik grijns even en leg haar op haar rug op het bed en ga boven haar hangen. Ik kijk haar glimlachend aan en laat een spoor kusjes achter van haar mond tot in haar nek.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 06:09 PM

Fayena
Ik knik grijnzend “ jij bent heel speciaal “ knik ik en kijk naar hem en deuk een kus op z’n bijtende lip “ als je het niet fijn vind moet je het zeggen he “ knik ik en glimlach om wat hij doet, mij op m’n rug draaien en boven mij hangen. Ik glimlach naar hem en sluit even genietend m’n ogen. Met Jason had ik alle tijd om lekker onszelf te zijn.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 06:12 PM

Jason
Ik grijns even en geef haar een kus "Ik vind het heerlijk" zeg ik glimlachend. Ik grijns even als ik zie dat ze haar ogen dicht heeft en zoen haar weer even. "Ik kan hier geen genoeg van krijgen" zeg ik grijnzend en doe haar broek open.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 06:17 PM

Fayena
Ik beantwoord z’n kus eventjes en glimlach als hij het lekker vind “Gelukkig maar “ glimlach ik. Als ik z’n lippen weer op de mijne voel zoen ik met hem mee tot hij stopt en open ik langzaam m’n ogen “ en anders zorg ik dat je er geen genoeg van krijgt “ grijns ik en kom licht omhoog en trek m’n hemdje uit en druk een lange kus op z’n lippen terwijl ik z’n blouse van zich af laat glijden.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 06:59 PM

Jason
Ik glimlach en vraag grijnzend "En hoe wil je zorgen dat ik er geen genoeg van krijg" Ik grijns even als ze haar hemdje uittrekt en me weer kust. Ik beantwoord haar kus en glimlach tegen haar lippen als ze mijn blouse uittrekt. Ik trek haar broekje uit en kijk haar even glimlachend aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 07:04 PM

Fayena
“ ik hypnotiseer je gewoon “ knik ik “ zo Kan je nooit meer van me af komen “ grijns ik en til m’n kont wat omhoog als hij m’n korte Broeke uit trekt en trap alles naast bed. Ik schuif iets meer naar onderweg zodat ik met m’n handen bij z’n broek komt. Ik streel er eerst eventjes overheen en knoop dan langzaam zijnn broek los en. Trek hem uit.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 07:09 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Goed plan, maar misschien wil ik wel vrijwillig nooit meer van je af komen" Ik grijns als ze alles van ben trapt en zoen haar. Als ze naar onder schuift grijns ik even en ze trekt mijn broek uit. Ik laat een spoor van kusjes achter vanaf haar mond, naar haar nek, in haar hals, over haar buik tot de rand van haar slip. Dan ga ik weer omhoog en zoen haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum