ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 07:18 PM

Fayena
Ik grijns even als hij. Er mee eens is dat ik heb verslaafd vannme raak “ dan zal ik het gelijk doen” knik ik. Ik sluit weer genietend mijn ogen als ik de kusjes vorl die Jason op m’n lichaam plaats. Ik kreun even zacht en als ik zijn lippen voel zoen ik met hem mee. Ik draai ons weer 180’gradem en doe eigenlijk het zelfde als Kason alleen ik neem een stapje meer en neem het in mijn mond en verwen hem zo goed mogelijk.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 07:24 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Dat heb je allang gedaan" Ik glimlach als ze onze weer omdraait en kreun zacht als ik haar lippen op mijn lichaam voel. Als ze een stap verder gaat glimlach ik en kreun weer. Als ze klaar is draai ik ons weer om en kijk haar even glimlachend aan. Ik zoen haar weer en ga in haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 07:28 PM

Fayena
Ik glimlach breed “ je bent nog niet eens met me klaar, ik zal je verslaving veel erger maken “ knik ik grijnzend. Even later kom ik glimlachend omhoog en kijk grijnzend naar Jason. Ik voel hoe hij ons weer omdraait en leg m’n handen in z’n nek en zoen even met hem mee. Ik sla m’n benen om z’n middel en trek hem dichter naar me toe en streek Weel met m’n handen over z’n buik heen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 07:37 PM

Jason
Ik grijns en zeg "Ik ben nog lang niet klaar met jou" Ik kijk haar aan en maak grijnzend haar bh los. Ik voel haar handen in mijn nek en zoen haar verder. Ik grijns als ik haar benen om mijn middel voel. Ik glimlach weer als ze me dichter naar zich toe trekt en ik kus haar nek. Ik kan het niet laten om een zuigzoen in haar nek achter te laten en grijns even. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 07:41 PM

Fayena
Ik knik “ gelukkig maar “ zeg ik grijnzend “ laat je gaan “. Ik blijf met hem mee zoenen en als iknzijn lippen voel krullen tot een grijns open ik m’n ogen en glimlach door hem ook, hij was nog zoveel knapper dichtbij. Ik sluit genietend m’n ogen weer als hij in mijn nek beland met z’n lippen “ oh Jason “ kreun ik zacht en wiebel ongeduldig tegen hem aan.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 07:46 PM

Justin
Ik grijns als ze zegt dat ik me kan laten gaan en ik zoen haar weer. Als ze mijn naam kreunt grijns ik weer even. Ik merk dat ze ongeduldig is en lach zacht. Ik zoen haar nog even en laat hem dan in haar gaan. Ik kreun zacht en geef weer een kus in haar nek.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 07:50 PM

Fayena
Ik geniet van zijn lippen op de mijne, ik heb nog nooit zoveel genoten van iemand, hij liet me gewoon verlangen naar hem. “ Jas “ mompel ik en kijk hem even aan “ You are the devil “ mompel ik. Als ik z’n lippen weer voel zoen ik gewillig met hem mee en kreun even als hij zover is en haal diep adem. Ik trek hem met m’n benen nog meer in me en bijt hard oo mijn lip.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 07:54 PM

Jason
Ik grijns als ze me the devil noemt en knik "Ben ik zeker" zeg ik grijnzend. Ik glimlach als ik haar hoor kreunen en laat mijn handen over haar lichaam gaan terwijl ik verder ga.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 07:57 PM

Fayena
Ik kan het niet laten om een zacht lachje los te laten om hem en als jij zegt dat hij het zeker is knik ik. Ik haal een hand door m’n haar en kreun al meer en bijt op m’n lip. Ik klem me dicht tegen Jason en rol ons om weer over het bed heen zodat hij nu rustig kan liggen genieten terwijl ik het werk voor hem doe en doe m’n uiterste best.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 08:01 PM

Jason
Ik glimlach als ik haar lachje hoor en grijns als ze meer begint te kreunen. Ik kijk glimlachend naar haar als ze ons omdraait en kreun zacht. Natuurlijk is ze hier heel goed in, bedenk ik me. Ik streel haar bovenbenen en sluit genietend mijn ogen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum