ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 08:07 PM

Fayena
Ik ga gewoon door en kijk af en toe naar hem en glimlach als ik hem zacht hoor kreunen. Ik ga nog even stevig door en als we allebei klaar zijn laat ik mezelf nog even zitten en druk een lange kus op zijn lippen “‘dit had ik echt niet verwacht bij jou “ zeg ik zacht en blijf op hem liggen en streel door zijn haren heen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 08:13 PM

Jason
Als ze wat steviger doorgaat kreun ik wat harder en grijns even. Ik lach zacht en kijk haar aan "Hoezo niet?" vraag ik lachend aan haar. Ik leg mijn armen om haar heen en draai op mijn zij. Ik kijk naar haar en glimlach. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 08:16 PM

Fayena
Ik glimlach en druk nog een kus op z’n lippen. “ je bent altijd zo stil “ knik ik “ op school een echte nerd “ grijns ik even “ maar je weet precies wat je doet, verdacht “ knik ik grijnzend. “ Had ik toch gelijk, diepe wateren stille gronden “ plaag ik hem en blijf lekker tegen hem aanliggen. “ ik ga wat drinken pakken zo, wil je ook? “ vraag ik aan hem.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 08:22 PM

Jason
Ik glimlach en beantwoord haar kus. "Ik? Een nerd? Nee joh" zeg ik grijnzend en knik "Jep, maar ik dacht dat je daar al achter was" zeg ik lachend en trek haar wat dichter tegen me aan. Ik knik en zeg "Ja lekker" Ik kijk haar aan en vraag "Weten je ouders eigenlijk dat ik hier ben?" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 08:30 PM

Fayenna
Ik schud m’n hoofd “ nee joh? Ja joh “ grijns ik eventjes en knik “ ja maar je blijft me verassen “ knik ik glimlachend. Als hij mij dichter tegen zich aantrekt glimlach ik. Ik kruip uit z’n armen en trek m’n badjas aan “ geen idee maakt me ook niks uit “ knik ik en knoop hem dicht. Snel haal beneden twee glazen drinken en boven zet ik ze op het nachtkastje en laat m’n badjas weer van me afglijden naast bed en kruip weer tegen Jason aan.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 08:38 PM

Jason
Ik lach zacht en pruil "nou, dat is heus niet lief" zeg ik lachend. Ik knik en zeg "Daar ben ik goed in" Als ze uit mijn armen kruipt pruil ik en kijk naar haar. "Verlaat me niet" zeg ik overdreven en moet mijn best doen om niet te lachen. Ik lach zacht als ze zegt dat het haar niks uitmaakt en schud even mijn hoofd. Ik kijk haar na als ze de kamer uitloopt en wacht op haar. Als ze weer terug is glimlach ik en houd de deken voor haar open. Als ze weer tegen mij aankruipt leg ik glimlachend een arm om haar heen en trek haar nog wat dichter tegen me aan. "Ik miste je" pruil ik overdreven en geef een kus in haar nek.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 08:42 PM

Fayena
Ik neem een paar slokken uit het glas en glimlach als hij mij nog dichter tegen zich wan trekt. Ik glimlach als hij zegt dat hij me heeft gemist en kriebel even met m’n vingers over z’n borst heen “ je bent lekker warm, beneden is het zo koud “ pruil ik en druk kusjes op zijn kaaklijn. Ik leg m’n hoofd weer op z’n schouder en sluit eventjes m’n ogen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 08:46 PM

Jason
Ik lach zacht als ze over mijn borst kriebelt en kus haar nek. Ik glimlach even en zeg "Jij bent ook warm" ik glimlach als ze kusjes op mijn kaaklijn drukt en glimlach als ik zie dat ze haar ogen sluit. "Ga maar slapen" zeg ik glimlachend en sluit ook mijn ogen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 08:52 PM

Fayenna
Ik open weer mijn ogen als ik Jason z’n stem hoor en kijk hem half aan zo ber ik kan. “ was je al klaar met me dan? “ grijns ik plagend en leg me hoofd weer goed neer. Ik kruip zowat in hem als ik m’n ogen sluit en niet veel later voel ik me Almere weg zakken ennmet vijf minuten lig in in een diepe slaap te slapen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 08:57 PM

Jason
Ik lach zacht en geef een kus op haar voorhoofd "Volgens mij ben jij wel klaar met deze dag" zeg ik zacht lachend. Ik glimlach als ze nog dichter tegen me aankruipt en sluit ook mijn ogen. Na een tijdje nadenken val ik ook in slaap.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum