ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 09:04 PM

Fayenna
Ik wordt wakker van een startende auto en open langzaam m’n ogen. Het was nog niet heel lat maar vroeg was het ook niet meer. Ik zie de zon al lichtelijk door de gordijnen komen. Ik kijk oo en kijk naar Jason die nog heerlijk ligt te slapen. Ik grijns even en kruip zacht onder de dekens waar ik hem een fijn wakker moment geef tussen z’n benen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 09:12 PM

Jason
Ik word wakker van Fayena en grijns even. "Fay" kreun ik zacht en geef haar een kus. "Waarom ben je al wakker?" vraag ik aan haar. Ik wrijf even in mijn gezicht waardoor ik wat wakkerder word en kijk even glimlachend naar Fayena. "Ik heb het nog niet officieel gevraagd" zeg ik en kijk haar aan. "Dus Fayena wil je mijn vriendin zijn" vraag ik glimlachend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 09:17 PM

Fayenna
Als ik m’n naam hoor en wat gekreun ga ik nog even door en kom dan weer onder de dekens vandaan en beantwoord z’n kus. “ ik werd wakker van m’n ouders die weg reden “ zucht ik “ en ik verveelde me dus ik dacht hm Jason moet ik natuurlijk ook wakker maken “ grijns ik even. Ik moet lachen om hem “ hm nou vooruit “ grijns ik en druk een kus op z’n lippen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 09:20 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Hm, ouders, wat heb je eraan?" Ik knik en zeg "Lief van je hoor, dat ik jou verveling mag oplossen" Ik glimlach en zeg overdreven blij "Yessss!" Ik beantwoord haar kus glimlach even tegen haar lippen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 09:24 PM

Fayenna
Ik schiet in de lach “ hm niet veel “ knik ik “ ik noem ze eerder m’n werkgevers “ knik ik lachend. “ Vond je het niet lekker wakker worden dan? “ vraag ik aan hem “ zeg dat je nooit lekkerder wakker ben geworden “ plaag ik hem. Ik moet weer lachen en geef hem nog een kus op z’n glimlach. “ you crazy one “ glimlach ik breed en speel eventjes met z’n haren.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/05/2018 07:55 AM

Jason
Ik lach zacht en kijk naar haar. Het lijkt me raar als je ouders je werkgevers zijn, zeker met het werk dat ze doet. Ik grijns en zeg "Ik vond het heerlijk wakker worden. Ik ben nog nooit zo lekker wakker geworden." Ik beantwoord haar kus en glimlach even. "Het zo pas raar zijn als ik er twee was" zeg ik lachend en kijk naar haar terwijl ze met mijn haar speelt.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 08:49 AM

Fayena
Ik moet door hem ook lachen en glimlach breed als hij het zo zegt “ Meen je dit of is het Omdat ik het vroeg om het zo te zeggen? “ lach ik zacht en neem een slok van het water van gisteren en trek even een vies gezicht. Ik schiet in de lach en schud m’n hoofd “ vind je? Ik zou het niet raar vinden hoor “ lach ik en blijf lekker met z’n haren soelen

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/05/2018 08:55 AM

Jason
Ik grijns en zeg mysterieus "Daar zal je nooit achterkomen" Ik lach zacht als ze een vies gezicht trekt en kijk even naar haar "Is het lekker?" vraag ik lachend. Ik knik en zeg "Dat zou ik best apart vinden." Ik schiet in de lach als ze zegt dat ze het niet raar zou vinden en zeg "Nu ben jij de crazy one"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 08:57 AM

Fayena
Ik rol lachend m’n ogen “ Ah kom op je weet hoe neiuwsgierig ik ben “ grijns ik “ nou dan je in iedergeval voorlopig niet meer verwachten “!&!8& ik. Als hij vraagt of het lekker is zucht ik “ nou niet bepaald nee “ lach ik zacht. Ik grinnik “ wil je er niet twee van mij dna” “ of kun je dat niet hendelen “ plaag ik hem en druk wat kusjes op z’n lippen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/05/2018 09:01 AM

Jason
Ik lach zacht en zeg grijnzend "Daarom vertel ik het ook niet." Ik pruil en kijk haar aan. "Ahhh pleeeaaaase?" pruil ik. Ik lach zacht als ze zegt dat het niet lekker is en geef haar een kus. "Ach wat zielig voor je" zeg ik lachend. Ik schiet in de lach en schud hard mijn hoofd "Nee, dat kan ik echt niet hendelen" zeg ik lachend en glimlach als ze kusjes op mijn lippen drukt.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum