ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 06:08 PM

Fayena
Ik pruil zielig “ jij bent zo gemeen “ verzucht ik zielig. “ Tsja het is je eigen schuld helaas “ knik ik grijnzend “ moet je niet zo gemeen doen “ grinnik ik en schiet dan in de lach “ hm dat dacht ik alweer “ knik ik en grinnik zacht “ je bent zo lief “ glimlach ik en trek de dekens beter om me heen “ knuffel me ik heb het koud “ pruil ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/05/2018 06:42 PM

Jason
Ik lach zacht en ga boven haar hangen. Ik geef kusjes over haar hele gezicht en vraag "Ben ik nog steeds zo gemeen?" Ik schiet in de lach en vraag "Ja, wat ben ik nou? Gemeen of lief?"  Als ze zegt dat ze het koud heeft grijns ik en knuffel haar zo'n beetje plat.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 07:02 PM

Fayena
Ik schiet in de lach als hij mijn vol geeft met allerlei kusjes “ cute hoor, hm wel een beetje nog hoor “ knik ik zielig. “ hm je bent een gemeen persoon maar af en toe kan je wel eens lief zijn, meer cute “ grijns ik. Als ik bijna plat geknuffeld wordt pruil ik zielig “ kijk gemeen “ lach ik en kruip onder hem vandaan “ ik ga even douche “ knik ik en pak een handdoek uit manjaar “ wil je ook? “ grijns ik even.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/05/2018 07:08 PM

Jason
Ik lach zacht en pruil even "Oke, ik ben echt nog nooit lekkerder wakker geworden en dat zeg ik omdat dat echt zo is" zeg ik lachend en druk een kus op haar lippen. Ik lach zacht en zeg sarcastisch "cute? Nou nou, wat een compliment" ik knuffel haar wat minder hard en pruil als ze onder me vandaan kruipt. Ik grijns en knik "Sure"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 07:11 PM

Fayena
Ik grijns even “ hm misschien dat het dan valer gebeurt maar dat zijn natuurlijk verassingen “ grijns ik. “ ja je kan cute zijn vooral sochtends met je haren zo “ grijns ik en pak een tweede handdoek uit de kast vandaan. “ kom je nog lui beest “ grijns ik en wenk met me mee. Aangezien m’n ouders tw werk waren hoefde ik er niet op te letten hoe ik door het huis liep. Ik loop door naar de badkamer en zelf e douche lekker warm aan terwijl ik eronder kruip.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/05/2018 07:20 PM

Jason
Ik grijns en knik "Is goed hoor" zeg ik en geef haar een kus. Ik schud mijn hoofd en haal een hand door mijn haar. "Zo beter?" Vraag ik lachend. Ik grijns en stap uit bed. Ik loop achter haar aan en kijk even grijnzend naar haar. Ik ga bij haar onder de douche staan en druk een kus op haar lippen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 07:29 PM

Fayena
Ik kijk op als ik de deur van de douche open zie gaan en jason zie. Ik glimlach even breed “ Still cute “ grijns ik en maak plaats voor hem onder de douche. Ik leg m’n armen even om z’n nek heen als hij bij me komt staan en beantwoord z’n kus “ straks huiswerk? “ vraag ik aan hem en haal een hand door zijn bruine haren heen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/05/2018 07:31 PM

Jason
Ik schud lachend mijn hoofd en haal nog een keer een hand door mijn haar. Ik leg mijn handen op haar heupen en lach zacht "Ja, leuk" zeg ik lachend. Ik glimlache als ik haar hand door mijn haar voel gaan en zoen haar. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 07:39 PM

Fayena
Ik glimlach naar hem en glij met m’n handen even over z’n borst als hij z’n handen op m’n heupen legt en kruip dan lekker tegen hem aan. Ik schiet in de lach “ ja heel leuk “ grijns ik en ik zoen genietend met hem mee

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/05/2018 07:44 PM

Jason
Ts naar die avond
Ik klap haar boek dicht als we eindelijk klaar zijn met haar huiswerk. "Pfff eindelijk klaar" zeg ik en geef haar een kus. "Ik ben trots op je" zeg ik glimlachend en sta op. "Ik moet maar weer eens gaan. Moet jij nog werken vanavond?" Vraag ik aan haar. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum