ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/12/2016 08:35 PM

Chris
Ik beet op mijn lip. 'Ik denk dat ik nog een beetje dronken ben. Maar dronken mensen spreken de waarheid.' zei ik tegen haar en liep naar haar toe. Als ik eenmaal voor haar stond keek ik grijnzend naar haar. Ik bekeek haar en legde mijn handen op haar middel. Ik trok haar tegen me aan en drukte mijn lippen tegen die van haar. Dan hoor ik mijn telefoon. Ik fronste en keek erop. Ik schudde mijn hoofd. - Gaat niet gebeuren.. Ze blijft mooi bij mij. Die Gideon spoort niet. Je zegt niet tegen pa waar ze is. Chris-

Kailynn
Ik beet op mijn lip en stapte met hem de limo uit. De flitsen. Ik moest er aan wennen. Wanneer we binnen waren schreeuwde ik van binnen van enthousiasme en verbazing. Van buiten bleef ik koel, alsof ik het al eens eerder had gezien. Ik keek naar Jace en glimlachte. Het zag er hier zo mooi versierd uit. Alle beroemdheden, journalisten. Ik beet op mijn lip en nam een glas champagne aan van een ober die langs liep.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/12/2016 09:08 PM

Winttr
Als hij me kust gaat mijn hart te keer. Dit voelde anders.. iets wat ik niet gewend was. Als hij los laat leg ik mijn hand blozend op mijn lippen ik pakte zijn telefoon af. En legde mijn armen rond zijn nek ik sloeg mijn benen rond zijn middel. En kuste zijn lippen weer zacht ''then.. let's make love.'' Zei ik zacht.

Jace
Ik nam Kaillyn tegen me aan en zette mijn lippen bij haar oor ''zie je die vrouw in dat witte pak dat is het hoofd van Vogue.. probeer een praatje te praten in tijdschriften komt ze arrogant over.. maar in het echt is het een humoristische vrouw'' zei ik terwijl ik haar een duwtje gaf en verdween als ik mijn goeie vriend Chuck Bass zie loop ik naar hem toe ik had samen met hem op school gezeten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/12/2016 09:37 PM

Kailynn
Wanneer hij dat zei tuurde ik door de menigte. Ik zag haar staan en beet op mijn lip. Ik wist maar al te goed wie dat was. 'Nee, nee, wacht nou...' sputterde ik nerveus tegen en liep uiteindelijk toch maar. 'Kom op Kai... Je kan het.' zei ik tegen mezelf en liep op haar af. 'Miss Wintour... hai. Ik ben Kailynn Green.' zei ik tegen haar. Ze bekeek me eerst van top tot teen voordat ze antwoord gaf. 'Leuk je te ontmoeten, Kailynn.' zei ze met een glimlach. 'Kan ik je ergens mee helpen?' vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd bescheiden. 'Ik wou even komen zeggen dat u echt een geweldige hoofdredactrice bent.' zei ik met een grinnik. 'Oh dankuwel.' zei ze beleefd.

Chris
Ik legde mijn handen op haar billen en hield haar zo goed vast. Ik drukte mijn lippen tegen de hare en liep met haar in me armen naar de slaapkamer. Die zou ik dronken, in het donker en achteruitlopend nog kunnen vinden. Ik gooide haar op bed en maakte de touwtjes van de schort los. Ik merkte dat ze behalve de string niks aanhad wat me alleen maar deed grijnzen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/12/2016 10:06 PM

Winttr
Ik beet op mijn onderlip en liet me lijden nu was er geen weg terug. Je bent van hem Winttr.. ik had me nog nooit zo warm gevoelt naakt was ik vaak onzeker. Zeker toen Gideon me uitmaakte voor vetzwijn terwijl mijn lichaam op basis van een striper was gemaakt. Ik trok zijn shirt over zijn hoofd en gooide het ergens op de grond.

Jace
Terwijl ik in gesprek was keek ik af en toe op naar Kaillyn. Als ik zie dat ze de verkeerde kant op gaat join ik het gesprek ''Jace Kingston'' zei ze gelijk terwijl ik glimlachten ''miss Wintour'' zei ik grijnzend.'''Kaillyn'' zei ik met een knikje terwijl miss Wintour kort opkeek naar Kai ''ken je haar?'' Vroeg ze ''we hebben samen een opdracht gedaan voor een locaal magazine.. ze heeft echt talent.'' Miss Wintour bekeek haar beter ''mooie benen ik denk dat ik wel wat met jou kan doen.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/12/2016 10:18 PM

Kailynn
Wanneer het gesprek toch een beetje dood liep was ik blij dat Jace zich erbij voegde. Ik glimlachtte zwakjes en haalde een hand door mijn haar. Als ze vertelt dat ze iets met me kan doen beet ik kort op mijn lip. Rustig blijven Kai. Ik haalde een keer onopgemerkt diep adem en glimlachte. 'Dank u.' zei ik tegen haar en hield me netjes in toom.

Chris
Ik grijnsde en drukte kusjes over haar hele lichaam. Ondertussen masseerden mijn handen haar borsten. Mijn lippen dwaalden af en met een hand trok ik haar string uit. Ik gooide die achter me neer en drukte kusjes op de binnen kant van haar bovenbenen. Zo een spoor naar boven. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/12/2016 10:31 PM

Jace
Miss Wintour gaf haar kaartje aan Kaillyn ''kom is een keertje langs misschien kunnen we wel wat regelen voor je.'' Zei ze vriendelijk terwijl ze wegliep naar de eettafel ik keek Kaillyn aan ''ze gaat je aannemen dat staat vast.'' Zei ik terwijl ik mijn vader zag praten met verschillende mensen.

Winttr
Ik kreunde zachtjes bij zijn aanrakingen ik was dit echt niet gewend. Vaak deed ik net alsof ik een orgasme kreeg maar het was in een lange tijd dat ik een had gehad. Ik liet mijn hand door zijn haren glijden ''Chris''jammerde ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/12/2016 10:54 PM

Kailynn
Ik hield me sterk tot dat ze weg liep. Ik keek Jace aan en grijnsde. 'Anna Wintour, de hoofdrecactrice van Vogue vertelde me om langs te komen...' zei ik geschokt. 'Jace, ik kan dit nooit in mijn eentje.' zei ik vervolgens onzeker. 'Als jij niet ertussen was gekomen was het totaal mislukt. Ik kan dit niet.' zei ik en keek naar het kaartje. Wat zou het geweldig zijn om een shoot te doen voor Vogue. Al was het maar 1 pagina.

Chris
Ik grijnsde wanneer ik haar hoorde kreunen. Mijn tong gleed steeds een stukje meer naar binnen om uiteindelijk haar vriendin te verwennen. Ik liet mijn handen ondertussen haar lichaam betasten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/12/2016 11:11 PM

Winttr
Als hij me teast bijt ik op mijn onderlip. Ik greep de reling van het bed vast dit wa as gewoon mishandeling." Is dit dus waarover je fantaseert in je slaap?" Zei ik met een kreuntje terwijl ik hem wel een paar keer heb horen zeggen hoe zoet ik smaakte al vond ik dat wel leuk om te horen.

Jace
"Je kan het" zei ik gelijk "er zit modellenbloed in je vergeet dat niet." Glimlachten ik zwak "miss green." Horde ik ineens gezegd worden terwijl het mijn vader was William Kingston "welkom.. ik neem aan dat mijn zoon je hiernaartoe heeft gebracht?" Vroeg hij terwijl ik fronste hij deed nooit zo "is Xandra niet mee gekomen?" Vroeg hij ineens "pa alsof zij moet weten wie Xandra is?" Ik kende in ieder geval geen Xandra. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG|| With walkingdead

from Justfororpgs. on 10/13/2016 05:47 AM

Onthouden

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/13/2016 09:27 PM

Chris
Ik grijnsde breed. 'Misschien...' zei ik tegen haar en haalde grijnzend een hand door mijn haar om haar vervolgens verder te verwennen. Ik liet meteen een vinger in haar glijden om vervolgens een tweede erbij te voegen. Mijn overige hand rijkte uit naar haar borsten die ik ermee verwende.

Kailynn
Ik glimlachte naar Jace. Wanneer ik mijn naam hoorde keek ik om en zag de vader van Jace staan. 'Klopt, meneer.' antwoordde ik. Als hij over mijn moeder begint beet ik op mijn lip. 'Ze voelde zich niet zo lekker en ze is ook niet meer zo geïnteresseerd in haar modellen leven.' zei ik tegen haar en glimlachte. Ik had al zo vaak erover moeten liegen dat het me inmiddels goed af ging. Nu had ik er wel moeite mee. Ik loog niet tegen zomaar iemand, maar tegen de vader van Jace.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum