Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:09 AM

Fayena
Ik schud m’n hoofd lachend “ nee ik ben echt boos “ knik ik “ nee ik heb altijd gelijk, jij niet “ grijns ik. Ik knik even “ oh ja wel als jij geen tips heb krijg je te maken met de handen van Fayena “ grijns ik en hou m’n handen al dicht tegen zijn zij. Als hij zegt echt niks te weten zucht ik “ sorry “ knik ik en probeer hem te kietelen. Ik laat m’n handen weer rusten als ik merk dat het hem niks doet “ nou lekker dan “ zucht ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 10:32 PM

Fayena
Ik bijt aan de binnenkant van m’n lip om m’n lach in te houden en ik voel m’n buik toch zacht heen en weer gaan en schud snel m’n hoofd “ nee je hebt nooit gelijk “ zeg ik zo boos mogelijk. Ik zucht weer overdreven “ nou dan krijg je een kieteldood “ zeg ik en kijk grijnzend naar hem om en spring boven op hem als hij z’n armen losser heeft “ weet je zeker dat je geen tips heb? “ zeg ik en sta klaar in de houding om hem te gaan lkietelen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 02:38 PM

Fayena
Ik moet lachen maar probeer me zo goed in te jhouden om niet te lachen. Het klopte inderdaad dat ikaltijd alles met m’n puppyogen probeerde. Daar had hij gelijk in maar die zal hij natuurlijk niet krijgen. “ nee je bent gemeen tegen me “ mompel ik grijnzend en blijf rustig zitten. Ik kijk op als ok zijn armen voel om m’n middel “ ik accepteer alleen tips als sorry “ knik ik en probeer boos te kijken.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 02:25 PM

Fayena
“ echt wel dat ik altijd gelijk heb “ grijns ik naar hem en kom weer omhoog “ wat heb je door dan? “ vraag ik nieuwschierig aan hem. “ nee jij bent vervelend “ “ jij wilt me nergens mee helpen “ zeg ik en ik draai me om met mijn rug naar hem toe “ nu ben ik echt boos, jij bent zo gemeen “ zucht ik diep en probeer een beetje boos te klinken en sla m’n armen over elkaar

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 02:16 PM

Fayena
Ik knik grijnzend “ ik ham altijd gelijk “ knik ik glimlachend. Ik vond het altijd leuk om te zeggen, zelf wist ik ook wel dat ik niet altijd gelijk had. “ je hebt mij door? Weet wat? “ lach ik zacht “ je bent echt vervelend Jason echt waar, zo kan ik nooit geven wat je echt wil “ zucht ik en laat me zuchtend achterover vallen en zucht nog een keer overdreven dramatisch hard “ zo gemeen “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 02:07 PM

FAYena
“ Oh je bent echt gemeen hoor meneer “ lach ik zacht. “ hm helaas, eerder vandaag hielp het wel maar jij wordt wel steeds bijdehandsr hoor “ lach ik naar hem. “ geef me minimaal een paar hints, alsjeblieft? “ vraag ik lieg aan hem ik knik als hij het graag doet, mooi dan hoefde ik ook niemand anders te vinden. Jason was een aangenaam gezelschap. Ik knik weer “ jaja maar als jij nou hints geeft gaat het wel makkelijker “ knik ik. “ sorry mobiel verslaafd “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 01:57 PM

FAYena
Ik schud lachend m’n hoofd “ Ah doe niet zo gemeen “ lach ik “ kom op vertel het gewoon “ zeg ik en pruil even met puppy ogen naar hem. Geen idee of het werkt maar proberen kon hey altijd. “ Ja als het te veel is blazen we dit gewoon af hoor “ knik ik en haal mijn schouders op “ ik vind het wel gezellig zo, en ik hoef er niet bij na te denken “ glimlach ik klein en ga rechtop zitten terwijl ik ene hand door mn blonde lokken heen haal en kijk snel even op me mobiel die ik gelijk weer terug leg aangezien er niks bijzonders was.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 01:49 PM

Fayena
als hij het bijna zegt trek ik m’n wenkbrauw op en schiet dan in de lach “ ja dat dacht ik ook “ grijns ik als hij z’n zin niet afmaakt. “ geef jou ideeen maar, ik ken je nog niet zo heel goed dus eerlijk gezegd is het best moeilijk om wat voor je te bedenken “ grinnik ik “ misschien kan ik er een eigen draai van maken “ knik ik en luister dan weer naar wat hij te vertellen heeft en knik “ oké dan is het goed maar niet te veel doen he “ knik ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 01:38 PM

Fayena
Ik glimlach klein “ hm al een manier gevonden hoe ik het goed kan maken? “ vraag ik weer aan hem “ en zeg niet dat het goed is “ knik ik “ nee ik vind het verschrikkelijk, ik ben hier veel te nieuwschierig voor maar ik zal er verder niks over vragen “ “ ik moet me wel inhouden maar ik ken m’n grenzen wel een beetje “ grijns ik “ maar je hebt echt een druk leven, als dit te veel is zoek ik wel iemand anders hoor “”

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 01:22 PM

Fayena
Ik zicht “ hm oké maar het is jou pauze ook dus waar wil je die aan besteden? “ vraag ik aan hem en ga tegenover hem zitten zodat ik hem makkelijk aan kan kijken. Ik kijk even hoe hij water pakt en knik dan “ je wordt wel al geheimizinner en mysterieuzer “ grijns ik even als hij best veel voor zich houdt. “ Ja je kent me niet ik snap het dat je niet zoveel verteld over jezelf “ glimlach ik klein. Ik zou ook niet zomaar alles vertellen tegen ombekendemensen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page