Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/08/2016 01:00 PM

Rose
Ik kijk naar Calum die binnen komt lopen en dan naar Myrall die de kamer uit loopt. "Calum, ik weet dat je je zorge maakt maar dit heeft tijd nodig. Het is niet makkelijk voor mij om me lichaam zo zien te veranderen in een korte tijd naar iets wat ik eigenlijk niet wil." Zeg ik en kijk hem aan. "Ik was echt bang dat je me zou slaan daarnet, de laatste keer dat je zo boos was , was in het begin toen jij en Michael ons van straat hadden geplukt" zeg ik eerlijk en kijk naar me handen.

Michael
Ik kijk naar Myrall die de kamer in loopt en sta op eb loop naar de toe. "En?" Vraag ik en til d'r op en hou d'r vast onder de kont en loop terug naar de bank en ga erop zitten met Myrall op me schoot.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Hello blog aka Joelars blog.

from Violet. on 05/07/2016 10:55 PM

Ik las het niet omdat ik er niet veel interessants op vond staan. Het interesseerde me niet heel erg wat ze erop deden zetten. Ik kan niet stemmen op de poll, again.

Wat voor'n onderwerpen zou je leuk vinden om te lezen op de blog?

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/07/2016 10:54 PM

Rose
''Maar ik was er niet blij mee, en het maakte me ongelukkig.'' zeg ik en hoor geklop op de deur en kijk naar Myrall, die al op staat.

Michael
Ik glimlach naar Calum die naar boven loopt en ga op de bank zitten en kijk tv. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: ❤ Dreamslove gaat verder!! ❤

from Violet. on 05/07/2016 10:47 PM

Jaa! superleuk!

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/07/2016 10:44 PM

Rose
''Ja, ik denk dat dat ook het beste is. Maar me lichaam is zo snel veranderd in een maan. Dat ik er kots misselijk van word.''

Michael
''Kwijtraken zul je d'r niet. Ze is sterk Calum. Maar tijdens genezen zijn ups en downs. En dit is nu ff een down. Het komt wel goed.'' zeg ik en schenk hem een glimlach. ''Het enige wat je moet doen is d'r steunen, en dr laten zien dat ze prachtig is.'' zeg ik daarna. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Hello blog aka Joelars blog.

from Violet. on 05/07/2016 10:40 PM

Hey meiden.
We hebben een kleine verandering. Joelars blog heet vanaf nu Helloblog!
en dan gelijk nog even een vraag:

Lezen jullie de Helloblog? en zo niet; waarom niet?
En hebben nog mensen intressen in de functie?

We willen graag een vervanger zoeken voor Dream maar als niemand het leest is het niet zo leuk meer.

Liefs,
het hello model team.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 05/07/2016 11:37 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/07/2016 10:36 PM

Rose
''Hij begrijpt het gewoon niet hoe moeilijk het is voor me om weer te eten en te weten dat je weer aankomt.'' zeg ik en tril nog steeds van daarnet.

Michael
''Je moet ook begrijpen dat dit moeilijk is voor d'r, en ze doet echt wel d'r best. Maar soms gaat het niet. Je moet d'r liefde geven.'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 11:11 PM

Rose
"Ik dacht dat hij me wilde slaan" zeg ik en kijk naar het plafond. "Ik was bang" zeg ik zachtjes en kijk dan naar Myrall.

Michael
Ik luister naar Calum die het verhaal verteld. "Het is logisch dat ze bang word, ze is nu bij Myrall maar als ze straks terug komt naar beneden moet je met d'r praten en vertellen waarom je boos was."

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 11:01 PM

Rose
Ik schud me hoofd als ze vraagt of hij me pijn heeft gedaan. Ik begin te huilen als ik besef wat er is gebeurd.

Michael
Ik kijk geschokt naar Rose die begint te huilen en loop naar benden waar Calum nog is. "Ik dacht dat jullie alleen ruzie maakte om een broodje?" Zeg ik en kijk hem aan.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/05/2016 10:53 PM

Rose
Als hij me armen zwakker vast heeft trek ik me snel los en ren weg. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Is dit echt gebeurd? Ik ren de kamer in van myrall en Michael en kijk in paniek naar myrall.

Michael
Als het weer stil is haal ik opgelucht adem. Ik draai me hoofd om en hoor iemand binnen lopen en zie Rose met een paniek uitstraling naar ons kijken. Ik ga van myrall af en kijk een beetje verward. "Wat is er? Vraag ik

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page