Hello blog aka Joelars blog.

1  |  2  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Hello blog aka Joelars blog.

from Violet. on 05/07/2016 10:40 PM

Hey meiden.
We hebben een kleine verandering. Joelars blog heet vanaf nu Helloblog!
en dan gelijk nog even een vraag:

Lezen jullie de Helloblog? en zo niet; waarom niet?
En hebben nog mensen intressen in de functie?

We willen graag een vervanger zoeken voor Dream maar als niemand het leest is het niet zo leuk meer.

Liefs,
het hello model team.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 05/07/2016 11:37 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Hello blog aka Joelars blog.

from AestheticRain on 05/07/2016 10:42 PM

Beantwoord ook de poll op de Homepage zodat we een duidelijk overzicht hebben!

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: Hello blog aka Joelars blog.

from SadnessWillNeverEnd. on 05/07/2016 10:48 PM

Ik las het niet omdat ik er niet veel interessants op vond staan. Het interesseerde me niet heel erg wat ze erop deden zetten.
Ik kan niet stemmen op de poll, again.  

Reply Edited on 05/07/2016 10:48 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Hello blog aka Joelars blog.

from Violet. on 05/07/2016 10:55 PM

Ik las het niet omdat ik er niet veel interessants op vond staan. Het interesseerde me niet heel erg wat ze erop deden zetten. Ik kan niet stemmen op de poll, again.

Wat voor'n onderwerpen zou je leuk vinden om te lezen op de blog?

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: Hello blog aka Joelars blog.

from SadnessWillNeverEnd. on 05/07/2016 11:04 PM

Wat voor'n onderwerpen zou je leuk vinden om te lezen op de blog?

Hmm lastige vraag. Ik zou het sowieso fijn vinden als er maar een topic kwam waar dan alles zou opkomen te staan en ja ik zou wel iets van hun real-life willen lezen met tips of leuke dingen die ze gedaan hebben, I don't know. 

Reply Edited on 05/07/2016 11:17 PM.

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Hello blog aka Joelars blog.

from Supermodelkaty on 05/07/2016 11:31 PM

@
Dat ben ik ook van plan, over mijn werkweek naar Londen, ben alles aan het uitzoeken. Maar het komt er aan.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply Edited on 05/07/2016 11:31 PM.

SadnessWill...
Deleted user

Re: Hello blog aka Joelars blog.

from SadnessWillNeverEnd. on 05/08/2016 10:25 AM

@ Dat ben ik ook van plan, over mijn werkweek naar Londen, ben alles aan het uitzoeken. Maar het komt er aan.

Oke..

Reply

lea.000
Deleted user

Re: Hello blog aka Joelars blog.

from lea.000 on 05/08/2016 03:33 PM

Hey meiden.
We hebben een kleine verandering. Joelars blog heet vanaf nu Helloblog! en dan gelijk nog even een vraag:

Lezen jullie de Helloblog? en zo niet; waarom niet? En hebben nog mensen intressen in de functie?

We willen graag een vervanger zoeken voor Dream maar als niemand het leest is het niet zo leuk meer.

Liefs, het hello model team.

Ik lees het niet, omdat ik iets heel anders had verwacht, want jullie hadden Joella en Skylar bedacht (vandaar eerst ook de naam van de blog) en ik dacht dat het een fictief blog zou worden, van wat zij hadden beleeft, en af en toe wat tips (van hun)...

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: Hello blog aka Joelars blog.

from SadnessWillNeverEnd. on 05/08/2016 04:56 PM

Ik lees het niet, omdat ik iets heel anders had verwacht, want jullie hadden Joella en Skylar bedacht (vandaar eerst ook de naam van de blog) en ik dacht dat het een fictief blog zou worden, van wat zij hadden beleeft, en af en toe wat tips (van hun)...

Precies, want wat er nu op staat vind ik gewoon echt bagger. Sorry dat ik het zeg..

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: Hello blog aka Joelars blog.

from Ellytjevdb on 05/08/2016 05:13 PM

Ik heb het eigenlijk nooit gelezen, mede door tijdgebrek, maar het lijkt me wel iets wat moet blijven doorgaan.

cooltext1643255418.png

Reply
1  |  2  |  »  |  Last

« Back to forum