Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 08:46 AM

Anya
Ik lach zacht '' hm oke '' glimlach ik en druk een kus op zn wang. Ik wacht even op hem en schiet in de lach '' uitslofer '' grijns ik en ga achterop zitten en hou zn sporttas voor hem vast.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 08:38 AM

Anya
'' Ik kan tegen pruilen, hir trap ik niet in '' grijns ik en pak snel nog een appel van tafel af voor onderweg. '' Wel je best doen he '' knik ik glimlachend. '' Ben je goed? '' vraag ik nieuwsgierig en loop intussen naar buiten.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 08:25 AM

Anya
'' Stop '' lach ik '' het is niet schattig '' grinnik ik en leg mn armen even om zn nek heen en schud mn hoofd '' nee ben bang van niet'' grijns ik en stap dan van zn schoot '' kom anders kom je straks te laat '' glimlach ik en steek mn handen uit.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 11:18 PM

Anya
Ik grinnik “ oh ja altijd “ grijns ik. “ ik ben niet schattig “ zeg ik eigenwijs en zucht even. “ Je gaat er geen spijt van krijgen “ glimlach ik “ ik ben de leukste vriendin die je kan hebben “ grijns ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 09:16 PM

Anya
Ik knik “ ja ik weet het, ik heb altijd gelijk “ grijns ik en schud m’n hoofd “ oh nee ik ben niet schattig “ knik ik. Als hij zegt dat hij het ook wilt kan ik het niet laten on te glimlachen. “ dan zijn we toch nog ergens over eens “ lach ik zacht en druk een lange kus op z’n lippen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 08:50 PM

ANya
“ nou ja zeg , geen stem is heel ongezellig hoor “ knik ik glimlachend. Ik begin me langzaam nog meer te schamen “ ik ben niet onzeker “ mompel ik en ik schrik even van wat hij vraagt. “ Als jij dat ook zou willen? “ knik ik “ ik denk dat het best leuk zou zijn “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 08:30 PM

Anya
Ik grinnik zacht “ we zullen kijken of ik het eruit krijg “ glimlach ik. Ik word licht rood als hij er toch over begint en haal m’n schouders op “ eh uh “ mompel ik wat onwennig “ wat wil jij? “ vraag ik hem en als hij grijns frons ik even en schiet in de lach “ jij niet dan? “ lach ik zachtjes en haal een hand door m’n haren heen en kijk hem even aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 08:22 PM

Anya
“ vandaar dat je er nog bent “ grap ik en knik “ ja toch, liever kan je niet krijgen “ knik ik “ misschien dat ik je ook nog ga aanlmoedigen mits mijn stem dat toe laat “ knik ik. Ik lach als hij me op schoot trekt “ nee niks laat maar “ zeg ik nog een keer grinnikend “ nee niet m’n nek “ pruil ik naar hem.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 07:55 PM

AYna
“ Tsja jij komt hier logeren dus die zal nog lang bij je liggen “ grinnik ik. “ he ik ben harstikke lief, ik ben helemaal voor jou m’n bed uitgekomen en me normaal aangekleed “ glimlach ik. Ik schiet in de lach “ hm ja nee dat wil ik ook niet, eke dag dood voelen “ knik ik. Als hij vraagt naar gister avond bijt ik op m’n lip “ hm nee niks laat maar “ knik ik. Had hij zoveel op dat hij het van gisteren niet meer weet of wil hij het niet weten dat hij er anders over denk dan ik. Gaat er door m’n hoofd

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 01:51 PM

Anya
Ik lach zacht “ hm hm “ grinnik ik “ Dat zag ik gisteren wel “ plaag ik hem. “ nee niet ophouden “ knik ik “ nee elke dag een kater zou ik niet aankunnen “ glimlach ik. “ maar wat van gister avond? “

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page