Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 01:42 PM

Anya
Ik grinnik “ wie weet “ glimlach ik “ dat Meri je snachts dan wel “ knik ik. “ Ah kom op, ik begin er nu al aan te wennen” “ anders moet ik elke dag maar een kater hebben “ grijns ik en ga op de bank zitten “ vanavond vroeg naar bed “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 01:32 PM

Anya
“ nee ik ga wel mee, frisse lucht doet me misschien wel goed “ glimlach ik en knik. “ hm oké dan, het word wel een beetje eng hoor “ grap ik en haal diep adem als er ontbijt staat en begin er langzaam van te eten. Als ik klaar ben en hij alles opruimt glimlach ik naar hem “ dit mag je wel vaker doen hoor “ grijns ik en haal m’n schouders even op “ geen idee roep maar “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 01:24 PM

Anya
Ik schud lachend m’n hoofd “ ik moet en dan moet ik weer niet” lach ik en laat me zakken aan tafel. “ nee ik red het wek “ glimlach ik. “ hm lekker ontbijt je bent inderdaad wel lief vandaag “ glimlach ik “ wat heb ik gedaan dat je zo lief bent? “ grinnik ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 01:15 PM

Anya
'' Dan moet ik maar thuis blijven '' grinnik ik. Ik pak mijn tasje en stop mn spullen erin. '' Hm tsja hoe kan ik het uitleggen? Alsof mijn hoofd elk moment ontploft? '' zucht ik lachend en loop naar beneden.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 01:10 PM

Anya
Ik grinnik '' Hm ja nou oke dan, je wint '' knik ik en haal een hand door mijn haren heen. Als ik Sam zn armen om me heen voel  kijk hem even in de spiegel aan en glimlach klein '' Ja mag ik mee zo? '' grinnik ik en buk even om mn schoenen aan te trekken. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 01:03 PM

Anya
'' Zoals wat? '' grinnik ik en kom uit bed vandaan en trek mn shirt uit die ik op zn hoofd gooi. '' Ik kan altijd wel slapen hoor en je koffie staat naast je '' lach ik zacht en open mn kast en trek kleding aan. Ook doe ik gelijk mn makeup en werk die zuigzoen weg en kam dan mn haren en laat het verder zoals het is.

https://i.pinimg.com/564x/63/a6/99/63a699bbd8a1470c85abe1bfeb82f983.jpg

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 12:49 PM

Anya
Ik schud mn hoofd '' Ik wil geen dingen van je stelen '' grinnik ik en neem een slokje en zet het kopje neer naast bed. '' Oh dit voelt wel fijn '' knik ik als hij in mn haren zit en blijf lekker tegen hem aanhangen. '' Ik kan je niet overhalen om sportief in bed te blijven? '' vraag ik aan hem '' Misschien kan ik wel mee '' gaap ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 12:42 PM

Anya
'' Hm sam '' Mompel ik als hij naar beneden loopt en zucht even. Ik blijf dood stil liggen en als ik voel dat Sam weer in bed komt zitten kruip ik onder de dekens naar hem toe en steek mn hoofd eronder uit bij zn buik en leun er met mn hoofd tegen aan. '' Mag ik toch een slokje? Het ruikt lekker '' pruil ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 12:35 PM

Anya
'' Zo voel ik me wel '' knik ik en sluit mn ogen weer, net voordat ik bijna slaap hoor ik weer een stem. '' Ruk '' grinnik ik en schud mn hoofd '' nee dankje '' glimlach ik klein en trek het deken over mn hoofd heen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 12:29 PM

Anya
Ik schud mn hoofd '' Hm nee, ik hou het de komende uren op water '' grinnik ik en laat mn hoofd in het kussen vallen '' Ik ga dood '' mompel ik '' De kamer blijft maar draaien '' lach ik '' Ik voel het gewoon ''  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page