Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/01/2016 04:06 PM

Myrall.
Mijn moeder  komt aan lopen met wat drinken voor ons. 'Je lust vast wel, Cola?' Vraagt mjjn moeder aan Michael. Ze gaat op de andere bank kijken en bestudeert ons goed. Bij Michael kon kk gewoon eindelijk mezelf zijn. 'Je hebt toch geen tattoos?' Ik wist nu niet of ze het tegen mij of Michael heeft. Ik antwoord maar voor mezelf: "natuurlijk niet." Michael is al zo slim geweest om zijn tattoos op zijn handen te verbergen.

Calum.
 Ik glimlach naar het kleine jongetje voor me en steek mijn hand uit. Hij lijkt erg veel op Rose. 'Hallo, Jacob.' Zeg ik met een glimlach. Ik kijk weer naar Sam. Gelukkig deed haar moeder niet zo moeilijk of zo... 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/30/2016 10:31 PM

Myrall.
Ik kijk naar de deur waar na een tijdje beweging in komt. Ze lijkt wel sprakeloos maar laat ons vervolgens toch binnen. Zoals gewoonlijk ga ik op de bank zitten en klop naast me voor Michael. Dit is zo awkward... ik voel de ogen van mijn modder gewoon branden op mijn pastelblauwe haar. 'Welkom thuis, Myrall.' Zegt mijn vader. Ik glimlach en sta op om hem te knuffelen. 'En wie is dit?' Vraagt hij waarna hij knikt naar Michael.

Calum.
'Het komt goed, Rosie.' Zeg ik waarna ik zachtjes terug knijp. Ik kijk naar de vrouw die ongeveer net zo groot als Rose is. We lopen naar binnen als ze de deur wijder openmaakt. Ze steekt haar hand uit. 'Zeg maar Linda.' Stelt ze zich kortaf voor met een keurende blik. 'Calum.' Stel ik mezelf voor.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/30/2016 09:51 PM

Myrall.
Ook ik ben bang... ze gaan Michael hard afkeuren en ze gaan mijn haar totaal niet geweldig vinden. Calum en Rose zitten achterin. Ik hoor Calum iets fluisteren.

Calum.
'Het komt  wel goed.' Fluister ik. Ik pak haar hand vast en glimlach. Rose en ik gaan naar haar huis en Michael en Myrall naar dat van Myrall. Rose zei dat ze maar drie huizen van elkaaf afwonen dus dat is wel fijn.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/30/2016 09:41 PM

Myrall.
"Ja... daar let ik dus niet op." Lach ik. "Ik ga even naar huis bellen om te vragen of mijn ouders het goed vinden." Zeg ik waarna ik de huistelefoon pak.

Calum.
Ik doe een condoom om en ga naast Rose in de douche staan. "You've been naughty, weren't you? Stealin' my clothes?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/30/2016 08:44 PM

Myrall.
Ik lach zachtjes. Ik kon hun gesprek stiekem mee luisteren. Ik loop naar Michael toe. 'Calum en Rose gaan weer "douchen", hoor.' Zeg ik lachend. Ik ga langs Michael staan en kijk naar zijn handen.


Calum.
Ik loop Rose achter na en de douche in. Ik duw haar voorzichtig tegen de muur en druk tedere kusjes op haar lippen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/30/2016 08:25 PM

Myrall.
Ik knik en glimlach naar Michael. Damn, hij is zo schattig. Ik fangirl over hem in zijn eigen bijzijn.

Calum.
Ik lach zachtjes. 'Als jij Hood's kleren blijft stelen, moet Cops Hood jou misschien meer straf geven.' Fluister ik in haar oor.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/30/2016 08:19 PM

Myrall.
Ook ik kijk naar de twee. 'En natuurlijk wel een nachtje slapem want het is zo'n vijf  uur rijden...'

Calum.
'Da's nog niet zo'n slecht  idee... vindt je dat goed, Rosie?' Vraag ik. 'Nu steel je telkens mijn kleren.' Zeg ik lachend.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/27/2016 11:12 PM

Ts.

Myrall.
Ik loop met Michael naar beneden. Rose en Calum zijn er ook al.

Calum.
Ik zit met Rose op de bank eten te eten. Ik hoor Myrall en Michael. 'Goedemorgen.' Zeg ik met een glimlach.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/27/2016 11:03 PM

Myrall.
'Oh, ja... leuk.' Zeg ik. Mijn ouders gaan ze sowieso uitschelden met dit pastelblauwe haar en als ze Michael zien. Ze houden niet van jongens zoals Mikey... maar ze moeten ons maar accepteren.

Calum.
'Dan gaan we slapen. Ik pak haar hand vast alweer beide klaar zijn en loop met haar mee naar mijn kamer en ga met haar op bed liggen.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/27/2016 10:00 PM

Myrall.
'Maar dat is zo lang rijden...' zeg ik. 'Vijf of zes uur denk ik.' Het is wel slim aangezien ik wel heel weinig heb.

Calum.
'Weet je... jij was ook echt geweldig. En nog steeds. Maar het was wel tegen je wil en ja...' ik druk haar iets dichter tegen me aan. 'Dat spijt me.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page