Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  43  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/26/2016 11:17 PM

Myrall.
Ik zucht zachtjes maar lach zachtjes als hij me optilt. Ik ga weer op de grond staan. 'Hoezo gaan we reizen?' 

Calum.
'Luister, in de supermarkt hing een vermist poster over Rose en Myrall. Aangezien hun familie weet dat ze hier op vakantie zijn moeten we ergens anders heen.' Leg ik uit. Ik geef een broodje aan Rose. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/26/2016 10:51 PM

Myrall.
'Ja, het gaat goed. Ik eet vanavond wel iets.' Zeg ik.

Calum.
Ik loop binnen leg het brood op tafel. 'Rose, allemaal heel ingewikkeld maar we gaan straks even reizen met z'n vieren.' Zeg ik waarna ik wat broodjes smeer. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/26/2016 10:36 PM

Myrall.
'Nee, hoor.' Ik haal een hand door mijn haar. Ik heb al een tijdje niets op maar ik voel me nog gewoon fit. Ik eet vanavond wel iets.

Calum.
Ik loop door de winkel heen en neem twee zakken mee met bolletjes. De foto van Rose trekt mijn aandacht. Erlangs hangt nog een foto van Myrall. "Vermist... shit!'" Vloek ik zachtjes. Met een grote vaart loop ik naar huis. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/26/2016 09:52 PM

Myrall.
'Eigenlijk niet echt.' Geef ik toe. Ook ik ga rechtop zitten met een kleine glimlach. Michael maakt me blij...

Calum.
I knik. Ik kleed me aan en druk een kusje op haar lippen. 'Ben zo terug!' Ik pak wat ik nodig heb, loop naar beneden en vervolgens de deur uit. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/26/2016 05:08 PM

Myrall.
Ik hoop het maar, ik ken het meisje helemaal niet maar die jongen hoeft haar gewoon niet aan te raken. Dat mag niet eens. Ik zucht zachtjes en kijk naar mijn broek die een beetje vies is. Waarschijnlijk krijgen we ongemakkelijke stilte momenten aangezien ik niet wil praten.

Calum.
'Je blijft doorgaan, of niet soms?' Ik haal een hand door mijn haar en sta op. 'Ik heb gezegd van niet, maar ik wil niet graag dat je mijn kamer vol pist, dus oké...' Ik maak haar enkels los en neem haar me met het touw dat nog om haar polsen zitten. Op de badkamer maak ik haar los en loop ik er uit. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/26/2016 12:08 PM

Myrall.
Ik knik. Ik hoor wat geschreeuw van de andere kamer die een paar deuren verderop zit. Ik heb medeleiden met dat andere meisje. Volgen mij is dit best een groot huis. Ik doe mijn handen in mijn mouwen en kijk even naar de jongen. Hij is heel anders dan die andere. Vooral zijn haarkleur viel me al op. Het is blauw. Ik had verwacht dat hij ruwer zou zijn aangezien hij me heeft gekidnapt... maar hij is eigenlijk best oké.

Calum.
'Kun je niet een keer je kop houden? Je werkt nu al op mijn zenuwen!' Schreeuw ik boos. Van Michaels kamer hoor ik helemaal niets. Dat meisje moet heel makkelijk zijn of hij is weer een softie. Ik kijk naar het meisje dat voor me zit. 'Ik denk dag wij het heel leuk gaan krijgen als je zo daar gaat.' Zeg ik met een grijs. 'Als je niet luistert, krijg je straf. Dat weet je al van af de kleuterschool, denk ik.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/26/2016 08:06 AM

Myrall.
Ik lach even.' Ik wist dat je dat ging doen. Ik ga in zijn armen liggen en sluit mijn ogen. Ik hoop dat dit niet snel eindigd, ik wil dit voor altijd. 

Calum.
Een glimlach versiert mijn lippen. Al snel verdwijnt die. Stel dat ze er ooit achter komen dat wij hun hebben ontvoerd, dan zal ik dus met Michael de gevangenis in moeten. En dan zie ik Rose dus minder vaak en ik ben bang dat dit dan kapot zal gaan. Ik neem haar in mijn armen en druk een kus op haar voor hoofd. 'Ik moet zo wel even naar de winkel toe, want volgens mij is het brood op.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 03/26/2016 12:10 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/25/2016 09:43 PM

Myrall.
Ik bijt op mijn lip. Ik hoef geen antwoord te geven. Ik ben niet verplicht. Ik wrijf over mijn polsen die helemaal rood zijn. Ze doen zeer. Wat most ik nu doen? Butler spelen?

Calum.
 Ik lach hardop. 'Stop maar Emma, dat gaat je niet lukken.' Ik blijf naar haar kijken. 'Ik maak je alleen los als ik iets van hen wil, begrepen? Als je zo associaal blijft doen blijf je vast zitten.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/25/2016 09:39 PM

Myrall.
'Eigenlijk wel, Mikey.' Zeg ik eerlijk. 'Laat eens zien.' Lach ik. Ik herinner me nog een boek dat ik voeger las over een beer die heel veel van een andere beer hield en hij lied zien hoeveel door middel van zijn armen te spreiden.

Calum.
'Roseee?' Vraag ik met een glimlach. 'I want you to be mine? Can I call you mine now?' Ik kijk haar aan met dezelfde glimlach. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/25/2016 09:28 PM

Myrall.
Ik knik. 'Eh.. Kun je mijn handen losmaken?' Vraag ik zachtjes waarna ik mijn handen naar voren steek. De krasjes zijn toch best oud en vele zijn amper te zien. Bovendien hoef ik me niet te schamen, niemand is 24/7 gelukkig. 

Calum.
'Luister Emma, als jij je niet gedraagt gaan wij heel veel spelletjes spelen. Of je nu wilt of niet.' Ik besluit haar even te negeren en niets te doen. Ik bekijk haar even van top tot teen. Kan beter, maar ja. Ik draai mijn rug naar haar toe en ga zitten aan mijn bureau.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  43  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page