Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  44  |  45  |  46  |  47  |  48  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 07:57 PM

Myrall.
'Om eerlijk te zijn heeft Michael me geslagen waardoor ik op de grond viel maar hij had toen wel goed gezorgd voor me en een icepack en zo gepakt.. Calum maakte zich nogal druk over jou en Micheal is best aardig. Ik weet alleen niet of ik het Je al had verteld maar Michael wilde iets terug voor de haarverf of ter wijl mijn maagdelijkheid maar dat weet hij niet. En ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Ben ook niet van plan dat te doen...' ratel ik aan een stuk door.

Calum.
'Rose wil Myrall zien en ze wil niet met mij praten dus dan aar ik het maar toe.' Ik zucht en ga even op het bed zitten. Ik snap Rose wel, ik heb haar gewoon verkracht en mishandeld. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 07:44 PM

Myrall.
Ik loop naar naar de kamer van Calum. Calum loopt vervolgens de kamer uit. 'Alles oké?' Vraag ik. Ik ga langs haar zitten.

Calum.
Ik zucht onhoorbaar. 'Myrall! Kom eens.' Roep ik. Als ze binnen komt loop ik de kamer uit en loop ik naar Michael. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 11:03 AM

Myrall.
Ik lach zachtjes om de foto en speel het spelletje mee. Ik denk even aan Rose. Hoe zal ze zich voelen?

Calum.
'Rose, luister naar me. Weet je niet hoeveel zorgen ik me maakte toen je weg was. Ten eerste kon je ontvoerd worden door een erger peesoondan ik. Ten tweede had geen eten en ten derde het was koud!' Zeg ik. Ik leg de dekens iets beter over haar heen.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 03/12/2016 11:51 AM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Huh? Waar zijn de levels?

from AestheticRain on 03/11/2016 07:11 AM

Hoi,

Misschien heb je gezien dat de levels weg zijn. Natuurlijk komen deze weer terug maar ik ga ze updaten: ik ga de levels namen (selfiemodel, ya know)

Liefs,
Quarintox -> momenteel Serendipity 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 10:49 PM

Myrall.
'Ik ben ook zo blij dat ze terug is.' Zeg ik opgelucht. Ik glimlach even. Ze is veilig nu.

Calum.
Ze negeert me, ze wil me niet zien. Ik snap het wel, na alles wat ik haar heb aangedaan. Ik leg mijn hand op haar been. 'Rose, het spijt me...' zeg ik. Ik kijk haar aan in haar ogen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 10:37 PM

Myrall.
Ik glimlach naar haar. 'Shh, het maakt niet uit.' Ik knuffel haar voorzichtig en veeg haar tranen weg.

Calum.
Ik knik. 'Natuurlijk.' Zeg ik. Ik kijk even naar Rose. Ook al ziet ze er nu verhongerd en vies uit door al het straatvuil: ze is nog sreeds prachtig. Ik loop langzaam weer naar Sam en vraag aan Michael en Myrall of ze ons even alleen kunnen laten. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 10:22 PM

Myrall.
'Maar ze is zo dun...' zeg ik geschrokken. Ik loop naar boven toe en Michael komt achter me aan gelopen. Ik loop naar binnen en ga op de bedrand zitten. 'Gaat alles goed?' Ik kijk naar de broodjes. 'Misschien moet je wat eten.'

Calum.
Ik zeg even niets. Die twee hebben elkaar gemist en ze mogen wel weer even bijpraten.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 10:14 PM

Myrall.
'Well, I'm sorry.' Zeg ik. Ik lach zachtjes en kijk naar Calum die Rose in zijn handen heeft. Mijn ogen worden groot. Ze is zo mager geworden!

Calum.
Ik sluit de deur weer. 'Ik ga haar even naar boven brengen, ze heeft rust nodig.' Zeg ik. Ik loop naar boven toe en leg haar neer op mijn bed. Ik leg de dekens over haar heen en pak no geen extra deken. Ze is zo verzwakt. 'Ik ben binnen vijf minuten terug.' Zeg ik. Ik veeg een plukje haar uit haar gezicht en laat mijn hand even over haar wang heen gaan. Ze is nog steeds zo mooi... ik loop naar beneden en maak wat broodjes. Zo snel mogelijk ga ik weer naar Rose. 'Je hebt honger, denk ik.' Ik kijk naar haar ogen die zich langzaam openen. De kleur is nog net zo mooi zoals ik gewend ben.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 10:01 PM

Myrall.
Ik kijk blozend weg. Wat moet ik zeggen? 'Dank je.'

Calum.
Ik ren naar haar toe. Ze ziet er zo zwak uit... 'Rose' Fluister ik. ',gaat het? Het komt goed.' Ik til haar op en loop met een rap tempo richting mijn auto. Ik leg haar achterin op de bank zodat ze even kan liggen. Ik ga er zelf in zitten en rijd naar huis. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 09:47 PM

Myrall.
Rose is nu al zo'n vijf dagen weg. Ik maak me zorgen om haar. Ik kijk even naar Michael. Ik ken hem iets langer dan een week en nu zitten we gewoon bij elkaar alsof we best vrienden zijn. Opzich wel fijn, hij is heel aardig tegen me geweest.

Calum.
Ik leg alles op de toonbank. Zachtjes zucht ik. Ik richt mijn gezicht naar buiten het regent. Zou alles goed zijn met Rose? Ik draai weer terug maar als gauw blik ik weer naar buiten. Ik sprint naar buiten en ren de drukke straat over. 'Rose!' Zeg ik als ik aan de over kant ben. Ze staat nog zo'n vijftig meter van me vandaan. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  44  |  45  |  46  |  47  |  48  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page