Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  45  |  46  |  47  |  48  |  49  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 09:27 PM

Myrall.
Ik hoop dat alles goed gaat met Rose. Ik trek het deken iets beter over me heen en ga iets meer onder het deken liggen. Ik kijk even naar Michael's arm. Zijn tattoeages zijn mooi, niet te veel. 

Calum.
Dreamin' about Rose  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 08:54 PM

Myrall.
Ik luister naar hem. Hij wilde dit dus helemaal niet. Maar hij heeft wel mijn maagdelijkheid afgenomen en me geslagen. 'Maar je kan me ook niet voor eeuwig hier vast houden. Ik heb een leven dat ik graag leuk wil doormaken... met mijn vrienden en met Rose.' Ik kijk even naar Michael.

Calum.
Sleepin' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 08:37 PM

Myrall.
'Snap je wel dat ik me gewoon niet op mijn gemak voel?' Vraag ik zachtjes. Ik kijk even naar mijn trui die ik nog aan heb. 'En dat ik gewoon bang ben, je hebt me pijn gedaan. Op meerdere manieren. Ook mentaal.' 

Calum.
Rose, waar kun je zitten? Ik zet mijn wekker op 5 uur. Als ze op straat is zal ze dan misschien nog slapen dus dan kan ik al vroeg zoeken en hopen dat ik haar slapend aantref zodat ik haar makkelijk mee kan nemen. Nogmaals zucht ik. Ik wil dat Rose terug komt, ik mis haar een soort van. Niet om de seks maar haar aanwezigheid...

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 08:26 PM

Myrall.
Ik wilde eigenlijk niet, maar knikte toch. Na die klap ben ik banger geworden dus ik zal maar moeten doen wat hij zegt, en dit is niet heel erg. Maar hij had gewoon een worden uitbarsting denk ik. Zijn bed is leeg op hem na dan. Kom op, Rose. Vindt de politie, en snel... 

Calum.
Ik kijk op als ik stemmen hoor. 'Nee, niks.' Zeg ik. Ik zucht zacht. 'Laat me alsjeblieft slapen, ik ben moe en ik ga morgen al vroeg zoeken.' Zeg ik. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 08:18 PM

Myrall.
Als hij dit al erg vind, wat moet hij dan wel niet denken als ik zeg dat hij mijn eerste keer was. Ik zeg niks meer en sluit mijn ogen even. God, laat me naar huis gaan alsjeblieft.

Calum.
Ik doe mijn telefoon weg en denk aan Rose. Als ze nog buiten is zal ze het vast verschrikkelijk koud hebben. Ik probeer comfortabel te gaan liggen maar mijn bed is nu zo leeg. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 08:08 PM

Myrall.
Ik kan het niet aan zien om mensen verdrietig of schuldig te zien. 'Is niet erg.' Zeg ik. De icepack helpt, mijn wang prikkelt niet meer maar voelt behoorlijk koud aan. Dat is geen last opzich. Ik zie Calum boos binnen lopen en gelijk naar boven gaan.

Calum.
Ik ga naar huis. Eenmaal thuis loop ik gelijk naar boven. Ik klik op Google Maps op mijn mobiel en kijk waar ze zou kunnen zijn. Ze kan de hele nacht doorlopen, maar misschien zit ze al veilig binnen bij de politie. Wie weet is ze al heel egrens anders via de bus. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 07:57 PM

Myrall.
Ik haal mijn schouders op. Ik kom hier toch niet meer weg, het boeit me allemaal niet meer. Ook al steekt ie me nu dood dann zou ik het niet eens erg vinden. Ik wil gewoon naar huis of sowieso Rose weer zien. Waarschijnlijk vindt Calum haar maar dan zijn we alsnog geen stap verder om hier weg te komen. 

Calum.
Ik geeft het op, het wordt donkerder. Ik ga haar nooit vinden in  het pikkedonker. Maar iets in me zegt dat ik toch niet moet opgeven. We leven in de 21e Eeuw. We hebben een telefoon met een zaklamp. Maar ik ben all de hele dag aan het zoeken nu, sinds vanochtend.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 07:47 PM

Myrall.
Ik voel hoe mijn tanden trillen, ik wil huilen. Ik wil naar huis, samen met Rose. Ik bijt stevig op mijn tanden om ze binnen te houden. Ik kijk naar Michael die met goede bedoelingen met een icepack komt aanlopen. Ik kan niks meer uitbrengen omdat ik weet dat ik dan sowieso ga huilen dus ik knik "ja" als antwoord. 

Calum.
Het wordt steeds donkerder. Na een tijdje zie ik iemand lopen met een wit shirt. Ik ren erop af. Maar nee... geen Rose. Gewoon iemand een huidskleur broek en een wit shirt. Ik gooi alle scheldwoorden die in me op komen naar buiten.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 07:34 PM

Myrall.
Ik zie de klap al aankomen en sluit mijn ogen. Als ik ze weer open sta ik al in Michael's armen. Mijn hoofd ligt tegen zijn borstkas aan en ik voel zijn hartkloppingen erg snel gaan. Ik kijk even naar boven toe, naar Michael. 'Je sloeg me?' Vraag ik verward. Nu pas voel ik mijn wang flink gaan prikken. Ik wed dat ie rood is. Ik haal zijn handen van me af. 'Raak me niet aan.'

Calum.
Ik loop al even te zoeken. Dit is echt hopeloos, maar ik blijf toch nog even door zoeken. Ik Moet haar gewoon vinden. En anders morgen weer. Sowieso de politie mag niks te weten komen! Ik moet haar vinden voordat ze haar min opentrekt bij de politie.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 07:16 PM

Myrall.
Sprakeloos en met angst kijk ik naar Michael die behoorlijk boos is. 'Au.' Zeg ik zacht als hij me weer strak vast pakt.  Ik draai mijn gezicht weg van zijn boze blik.

Calum.
'Fuck, waar zit ze?' Ik loop wat rond, maar ik zie nergens iets... 'meneer heeft u een meisje zien rennen?' Vraag ik. Ja waarschijnlijk rende ze... Hij schud zijn hoofd. Ik vraag het aan meer mensen maar het levert niets op. Ik zucht. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  45  |  46  |  47  |  48  |  49  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page