Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/12/2017 01:51 PM

Anya
Ik probeer nog bozer te kijken als het maar een klein beetje is. Snel schud ik m’n hoofd als hij me weer wilt kietelen “ nee alsjeblieft niet “ smeek ik hem en hou z’n handen vast.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/12/2017 08:05 AM

ANya
In frons even “ ik ben echt wel lief “ grinnik ik en schud m’n hoofd en blijf zacht gillen en lachen. “ nou en ik probeer het toch, ik ben geen opgever “ grijns ik en blijf z’n handen proberen weg te duwen. Als hij eindelijk stopt haal ik diep adem en sla m’n armen gekruist over elkaar heen en probeer boos te kijken.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 09:56 PM

Anya
Ik schud m’n hoofd “ nee het werkte niet nog “ grinnik ik. “ nee ohdit is zo oneerlijk, wees ik lief dat ben ik ook “ lach ik en begin zacht te gillen als hij me begint te kietelen “ je was veel leuker toen je nog sliep “ lach ik en probeer z’n handen weg te duwen

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 09:33 PM

Anya
Ik schiet in de lach '' Oh god stop it '' lach ik '' Ik ga het straks nog geloven ook '' grinnik ik en druk een kus op zn wang '' die heb je wel verdiend en vooral omdat het kietelen niet zo lang duurde vandaag '' grijns ik. '' Ja je mag ergens eind volgend jaar ofzo wel weer verder met kietelen ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 09:18 PM

Anya
'' Ja helaas wel, dat is het leven soms '' knik ik en kijk even naar zn pruillip '' Doet me niks '' grijns ik. Als hij zegt dat ik niet naar school wil frons ik '' Huh? Waarom niet, dat is toch het leukste wat er is? Lekker vroeg uit bed en luisteren naar die geweldige stemmen van leraren, wauw '' knik ik en schiet in de lach '' Nee stop ik moet gillen hoor '' roep ik '' Dan is iedereen wakker en dan kunnen we niet meer blijven liggen ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 09:10 PM

Anya
ik schud weer mijn hoofd '' Nee niet nu, niet vandaag misschien ooit een andere keer '' knik ik lachend en rek me eventjes uit. '' Volgens mij ben ik ziek?'' grijns ik en voel even aan zijn voorhoofd '' Ik denk dat jij me hebt aangestoken, volgens mij ben jij ook ziek '' zeg ik zo ontschuldig mogelijk. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 09:03 PM

Anya
Ik schud mn hoofd '' Nee niet doen '' lach ik en duw zn hoofd weg bij mn oor '' Nee dat mag jij niet zien gebeuren en ik verslind je dan gewoon hoor '' knik ik lachend. '' Gelukkig amar, dan zijn we daar over eens dat we nog heerlijk blijven liggen '' knik ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 08:47 PM

Anya
'' Nee dat is niet schattig '' grinnik en sla mn hand voor mn oor '' Ik eet je op straks hoor '' grijns ik. Als hij zegt dat we nog even kunnen blijven liggen knik ik '' hm gelukkig maar want ik wil er nog niet uit ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 08:35 PM

Anya
'' Hm niet mn oor '' mompel ik en open ook langzaam mn ogen en merk dat het al lichter is. '' Goeiemorgen '' gaap ik en blijf nog even liggen. '' Is het echt al tijd? '' zucht ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/11/2017 08:19 PM

Ayna
Ik lach zacht in mezelf om hem '' Blijf no stil liggen '' mompel ik en voel dat hij verder stil ligt. Voorzichtig kijk ik even en zie hem alweer met zn ogen dicht liggen. Ik sluit mn ogen en val ook inslaap.   

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page