Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 07:11 PM

Fayena
Ik grijns even “ hm misschien dat het dan valer gebeurt maar dat zijn natuurlijk verassingen “ grijns ik. “ ja je kan cute zijn vooral sochtends met je haren zo “ grijns ik en pak een tweede handdoek uit de kast vandaan. “ kom je nog lui beest “ grijns ik en wenk met me mee. Aangezien m’n ouders tw werk waren hoefde ik er niet op te letten hoe ik door het huis liep. Ik loop door naar de badkamer en zelf e douche lekker warm aan terwijl ik eronder kruip.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 07:02 PM

Fayena
Ik schiet in de lach als hij mijn vol geeft met allerlei kusjes “ cute hoor, hm wel een beetje nog hoor “ knik ik zielig. “ hm je bent een gemeen persoon maar af en toe kan je wel eens lief zijn, meer cute “ grijns ik. Als ik bijna plat geknuffeld wordt pruil ik zielig “ kijk gemeen “ lach ik en kruip onder hem vandaan “ ik ga even douche “ knik ik en pak een handdoek uit manjaar “ wil je ook? “ grijns ik even.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 06:08 PM

Fayena
Ik pruil zielig “ jij bent zo gemeen “ verzucht ik zielig. “ Tsja het is je eigen schuld helaas “ knik ik grijnzend “ moet je niet zo gemeen doen “ grinnik ik en schiet dan in de lach “ hm dat dacht ik alweer “ knik ik en grinnik zacht “ je bent zo lief “ glimlach ik en trek de dekens beter om me heen “ knuffel me ik heb het koud “ pruil ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 08:57 AM

Fayena
Ik rol lachend m’n ogen “ Ah kom op je weet hoe neiuwsgierig ik ben “ grijns ik “ nou dan je in iedergeval voorlopig niet meer verwachten “!&!8& ik. Als hij vraagt of het lekker is zucht ik “ nou niet bepaald nee “ lach ik zacht. Ik grinnik “ wil je er niet twee van mij dna” “ of kun je dat niet hendelen “ plaag ik hem en druk wat kusjes op z’n lippen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 08:49 AM

Fayena
Ik moet door hem ook lachen en glimlach breed als hij het zo zegt “ Meen je dit of is het Omdat ik het vroeg om het zo te zeggen? “ lach ik zacht en neem een slok van het water van gisteren en trek even een vies gezicht. Ik schiet in de lach en schud m’n hoofd “ vind je? Ik zou het niet raar vinden hoor “ lach ik en blijf lekker met z’n haren soelen

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 09:24 PM

Fayenna
Ik schiet in de lach “ hm niet veel “ knik ik “ ik noem ze eerder m’n werkgevers “ knik ik lachend. “ Vond je het niet lekker wakker worden dan? “ vraag ik aan hem “ zeg dat je nooit lekkerder wakker ben geworden “ plaag ik hem. Ik moet weer lachen en geef hem nog een kus op z’n glimlach. “ you crazy one “ glimlach ik breed en speel eventjes met z’n haren.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 09:17 PM

Fayenna
Als ik m’n naam hoor en wat gekreun ga ik nog even door en kom dan weer onder de dekens vandaan en beantwoord z’n kus. “ ik werd wakker van m’n ouders die weg reden “ zucht ik “ en ik verveelde me dus ik dacht hm Jason moet ik natuurlijk ook wakker maken “ grijns ik even. Ik moet lachen om hem “ hm nou vooruit “ grijns ik en druk een kus op z’n lippen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 09:04 PM

Fayenna
Ik wordt wakker van een startende auto en open langzaam m’n ogen. Het was nog niet heel lat maar vroeg was het ook niet meer. Ik zie de zon al lichtelijk door de gordijnen komen. Ik kijk oo en kijk naar Jason die nog heerlijk ligt te slapen. Ik grijns even en kruip zacht onder de dekens waar ik hem een fijn wakker moment geef tussen z’n benen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 08:52 PM

Fayenna
Ik open weer mijn ogen als ik Jason z’n stem hoor en kijk hem half aan zo ber ik kan. “ was je al klaar met me dan? “ grijns ik plagend en leg me hoofd weer goed neer. Ik kruip zowat in hem als ik m’n ogen sluit en niet veel later voel ik me Almere weg zakken ennmet vijf minuten lig in in een diepe slaap te slapen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 08:42 PM

Fayena
Ik neem een paar slokken uit het glas en glimlach als hij mij nog dichter tegen zich wan trekt. Ik glimlach als hij zegt dat hij me heeft gemist en kriebel even met m’n vingers over z’n borst heen “ je bent lekker warm, beneden is het zo koud “ pruil ik en druk kusjes op zijn kaaklijn. Ik leg m’n hoofd weer op z’n schouder en sluit eventjes m’n ogen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page