Search for posts by Leena6

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  12  |  »  |  Last Search found 112 matches:


Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/04/2017 07:42 PM

Ryder

Ik was bezig in mijn eigen stallen als iemand mijn naam roept. Ik loop naar buiten en zie fayena aankomen galopperen op een paard. "He kijk wie een professional is geworden!"lach ik en ik hou het paard vast als hij stopt. "Wat is er?" Vraag ik en ik kijk haar verbaasd aan. Ik help haar af te stijgen en zet het paard even in een van onze lege stallen. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/04/2017 07:23 PM

Ryder

De leider van de roedel zit net voor me. "Kijk , als die meid je verlinkt ben je dood." "Het is het proberen waard. Ik ben gegarandeerd al dood als ik gewoon mijn kop laat zien in de buurt van dat kasteel." Hij schudt zijn hoofd. "Ik vind het maar niks." Ik zicht en leun achterover. "Het kan een eind betekenen van de hele veten tussen wolf en mens." Hij kijkt mijn vader aan die zijn schouders ophaalt. "Goed." Gromt hij uiteindelijk. "Maar als je aan de galg hangt kom ik je niet redden." "Weet ik, dan red ik mezelf."  De leider grijnst en staat recht. "Die mentaliteit wordt nog is je dood , of je redding. We zullen zien."mompelt hij.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/03/2017 08:11 PM

Ryder

Ik laat me op mijn bed vallen en slaak een diepe zucht. vandaag was een redelijk bewogen dag. Een leuke dag , maar redelijk overwelmend. Er wordt geklopt op mijn deur en ik kijk op. "Binnen." zeg ik en ik kijk hoe de deur opent en mijn moeder in de deuropening staat. "Je zou beter gaan slapen inplaats van dagdromen." glimlacht ze. "Slapen. Je kan morgen nog denken over die prinses van je." Ik knik en sta recht . Ze sluit de deur weer en ik maak me klaar om te gaan slapen. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/02/2017 11:16 PM

Ryder

ik rij terug naar huis en zet mijn paard op stal en loop mijn huis in. "En?" hoor ik een meisjesstem vragen. "Is ze nu je vriendin?" Ik zie mijn zusje tegen de deur van haar kamer leunen. "Zat je te spioneren?" vraag ik lachend en ik til haar op. Ze schud haar hoofd. "Ik zou niet durven." Ik glimlach en loop haar kamer in. ik laat haar op haar bed vallen en kijk haar aan. "Jij moest al lang slapen , dus hop. Anders zie je er morgen niet uit." "Jij zou je advies ook moeten volgen zoon." Mijn vader staat achter me en wijst naar mijn kamer. "En ruim het op wil je."

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/02/2017 07:46 PM

Ryder

Ik glij van het paard en wacht tot ze terugkomt met een zadel in haar armen. "Ja ,dankje." glimlach ik en ik zadel mijn paard weer. "Hij koste me te veel om te laten liggen." lach ik en ik kijk haar aan. Iets in me wou haar tegenhouden om binnen te gaan, maar ik wist goed dat dit haar thuis was en daar kan ik moeilijk iets aan veranderen. "Je laat maar weten als je vader een bondgenoot erbij wil." grijns ik en ik druk een kus op haar wang.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/02/2017 05:59 PM

Ryder

"Kom op dan." zeg ik en ik neem haar hand vast en loop met haar naar de stallen. Ik haal mijn paard van stal en ga erop zitten. "Mijn zadel ligt nog bij jullie stallen." mompel ik en ik bied een hand aan om haar erop te trekken. Als ze achter me zit kijk ik even over mijn schouder. "Hou je vast." zeg ik en ik rij mijn paard uit de stallen. Ik reed niet erg snel want de modder maakte alles zo glad. Bij het kasteel aangekomen stop ik bij de opening. "Zo, veilig thuis."

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/02/2017 12:03 AM

ryder

ik lach even. "Ja ik ga eraan dood enzo." kuch ik . "daarom draag ik ook deze zilveren ketting." Ik toon de ketting die aan mijn nek hangt .  Ik haal mijn schouders op. "De regen was toch geweldig romantisch. En mijn haar ligt er nu nog beter door." Ik schud even mijn hoofd als ze over de jurk begint. "Die jurk is wel meer gewoon dan regen." ik knipoog en knik. "Wel , het wordt al laat. Moet ik je thuis brengen?" vraag ik terwijl ik naar het huis begin te wandelen. "Te paard gaat sneller dan die twee voeten van jou."

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/01/2017 11:50 PM

Ryder

"Misschien .." zeg ik lachend. "Misschien niet." ik trek haar aan haar middel naar me toe en druk mijn lippen op die van haar. "Je vader gaat me denkik wel vermoorden nu." mompel ik als ik haar loslaat. "Zorg alsjeblieft dat mijn hoofd op een zilveren plaatje wordt gelegt. Ik heb mijn waardigheid." Lach ik en ik voel hoe de regen langzaam minder wordt. Ik haal een hand door mijn haar en kijk haar aan. "Maar misschien is vrede scheppen tussen de wolven en mensen handiger nu ik mijn  nog heb , dus laten we daar niet te lang mee wachten." 

fdb476e6a63a6d5aa14fcb9086093836.jpg

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/01/2017 11:34 PM

Ryder

Ik glimlach en voel hoe mijn haar helemaal nat wordt en plat op mijn hoofd staat. Ik schud lachend mijn hoofd. "Het punt is ," mompel ik. "Deze wolf viel voor de prinses en wil niet dat ze vertrekt." Ik kijk haar aan. "Maar nu is de vraag.. is het wederzijds prinses? of moet de wolf met zijn staart tussen zijn benen naar binnen lopen?" lach ik en ik hou mijn hoofd een beetje scheef terwijl ik naar haar toeleun. Ik bedoel , ze was een prinses , die kan ik toch niet gewoon kussen? ofwel? De kans op een blauwtje was groot , maar he wie niet waagt niet wint zeker? Een pluk nat haar valt net voor mijn ogen terwijl ik wacht op een antwoord. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/01/2017 11:21 PM

Ryder

"Wel ik had een zwaard tegen mijn rug , ik had niet echt een keuze." mompel ik en ik kijk gewoon recht voor me. Ik draai me om en kijk haar aan. "Ik wil niet dat je weggaat. En mijn familie is dol op deze plaats. Dat jij zou vertrekken lost niets op. Ik ben meestal degene die als eerste zijn spullen pakt en dan luisteren ze naar me . Dat deed ik al meerdere keren." Ik doe een stap naar haar toe. "Deze keer niet. weet je waarom?" Ik zucht en staar in haar ogen. "Omdat in die paar dagen ik voor je ben gevallen." Ik zucht en kijk even weg. "en ik wil je niet nu al kwijtraken." Ik kuch even. "En je hebt me betaald voor heel wat meer lessen dan twee." 


Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  12  |  »  |  Last

« Back to previous page