Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  49  |  50  |  51  |  52  |  53  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 03:36 PM

Anya
Ik ben bijna klaar als Sam naast me komt zitten en vraagt of het lukt. “ hm ja hoor gaat al beter, snel ben ik nog niet maar dat komt nog wel “ glimlach ik en drink van m’n glas water en maak m’n laatste opdrachten.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 03:08 PM

Anya
Ik rol lachend m’n ogen “ slijmerd “ grinnik ik. Ik knik “ er is vast wat “ glimlach ik en help mee met afruimen. De kids spelen een spelletje en Sam en Nina zitten voor de tv dus pak ik mijn boeken aan de achter tafel en begin met het huiswerk en extra opdrachten.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 01:09 PM

Anya
Ik schud m’n hoofd “ jij hebt het gedaan hoor ik heb alleen tomaat gesneden “ knik ik en glimlach. Ik eet rustig m’n eten en denk even over de vraag na wat voor film. “ is er toevallig niks op tv vanavond? Anders kunnen we Netflix pakken “ stel ik voor en neem de laatste hap en zit dan ook vol.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 08:50 PM

Anya
Ik knik '' Hm oke '' glimlach ik en was dan even mijn handen weer en zet de pannen op tafel. '' Eten '' roep ik en help Nina even bij de wasbak om der handen te wassen. '' Je hebt jezelf helemaal ondergesmeerd '' grinnik ik. Als iedereen zit ga ik ook zitten en schep op en neem een hap '' Hm lekker '' glimlach ik ''Dankje '' zeg ik tegen Sam en eet rustig verder. '' Zullen we vanavond film kijken, of wil je optijd naar bed? ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 08:39 PM

Anya
Ik kijk hoe hij de spullen pakt en bezig is en pak afwezig het mes en de snijplank aan. '' Eh ja is goed '' glimlach ik en begin met het snijden van de tomaten en gooi het in de pan en als het water kookt ook de pasta. '' Het ruikt nu al lekker '' glimlach ik en dek intussen de tafel. '' Wat moet er nog meer gedaan worden? '' vraag ik en steek mn vinger in de saus en lik die af. '' Zo lekker '' glimlach ik tevreden en stop mn vinger er nog een keer in '' Proef '' knik ik en hou mn vinger voor zn mond.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 08:17 PM

Anya
'' Ik ben nooit agressief '' lach ik en sla mn hand voor mn mond '' Sorry ik wist niet dat je bijna zou vallen '' '' Wel een dan waarbij je opgescheept zit '' knik ik lachend. Als hij paarden geluiden maakt leg ik lachend mn hand voor zn mond '' sst '' lach ik '' Jij bent nu de idioot '' lach ik en laat me van zn rug afglijden en was mn handen. '' Oke wat nu? '' zeg ik terwijl ik alvast water in de pan doe en op het vuur zet om te laten koken.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 08:08 PM

Anya
Ik moet lachen '' Nee jij blijft van mn haar af '' lach ik en geef hem een tik tegen zn arm. '' Ik had het tegen Nina, je hoeft je niet overal aansprakelijk op te voelen '' grinnik ik en spring halverwege de trap op zn rug '' op naar de keuken '' lach ik en blijf lekker hangen aan zn rug.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 07:59 PM

Anya
Ik schud mn hoofd '' Nee ik bedank '' grinnik ik. Ik kijk naar Nina der actie en moet lachen '' Maar je schilderij is nog niet af? Wil je die niet eerst doen? '' vraag ik en kniel neer op de grond '' Ik moet Sam stelen want anders heb je straks geen eten '' knik ik. '' Dan maken we morgen een leeuw van hem? '' grinnik ik en kijk glimlachend naar Sam. '' Zal ik straks vlechtjes in je haar maken? Dan heb je morgen krullen ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 07:50 PM

Anya
Ik ben geoncentreerd verder. In mn hoofd ben ik ergens anders en hoor de traptreden ver weg. Na een paar minnuten kijk ik om en zie Sam in de deur opening staan en moet lachen. '' Kon je me nog meer besluipen? '' grinnik ik en ga verder. '' Misschien wil Sam wwel gesminkt worden? '' grijns ik naar Nina en kijk lachend om.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 07:37 PM

Anya
Ik knik '' Ja hoor ik wil jou wel zien dansen '' grijns ik. '' Nouja de saus kan je aardig verpesten hoor of je pasta plakt heel erg maar met te veel olie wordt het een vieze glibber bende '' grinnik ik en sta op. '' Nu kan anders wel, misschien vind Nina het ook wel leuk '' glimlach ik. '' Roep je als we eten moeten koken, ik heb geen klok daar ''. Ik sta op en roep Nina en neem haar mee naar zolder '' Kom je wilt vast ook wel verven '' Glimlach ik. Ik geef haar spulletjes en ga zelf ook verder met mijn werk.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  49  |  50  |  51  |  52  |  53  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page