Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 09:37 PM

Ayna
'' Ja ja '' grinnik ik en schud mn hoofd '' Oh nee echt niet, ik ben heel oplettend en leid nooit iemand af '' zeg ik op mijn best geloofwaardig.'' Ja als mn aupair er niet was kwam zei altijd, ze hoeven daar niet heen mn buurvroouw kan gewoon bij ons komen '' '' Maar als je het niet wilt hoeft het niet '' '' We kunnen anders ook thuis blijven als je dat het liefst hebt '' glimlach ik klein.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 09:27 PM

Anya
Ik lach zacht '' Het was maar een grapje '' zeg ik en kijk beter naar de pen '' hm ik zie niks '' grinnik ik. Ik knik '' Ja tuurlijk anders had ik niet gezegd dat ik ze had '' grinnik ik. Als de docent ons boos aankijkt probeer ik mezelf in te houden en moet toch lachen en sla mn hand voor mn mond '' Jij leid me af '' grinnik ik. Ik denk even na '' Ik wil haar er ook niet mee belasten maar ze kunnen natuurlijk niet alleen blijven '' '' Misschien wil mn buurvrouw anders op ze letten? ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 09:12 PM

Anya
'' Right on time '' glimlach ik en kijk even naar de pen '' Heb je hieraan zitten kauwen? '' plaag ik hem. Ik knik '' Heeft Levi geen mobiele telefoon? '' vraag ik aan hem '' Het is wel handig, stel der gebeurd wat dat hij langer school hebben of wij, dan weten we dat '' knik ik '' Ik heb nog een verzamling oude anders '' knik ik. Als hij zegt dat het morgen vrijdag is maak ik lachend even een blijdschap dansjes. '' Morgen avond feestje '' grijns ik en schrijf intussen verder.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 09:00 PM

Anya
'' Ik heb nog niks gemist toch? '' vraag ik aan hem en pak mijn boeken en schrift uit mn tas vandaan en steel Sam zijn ben '' Ik zei toch dat ik wat vergeten was '' grijns ik en zet me tas naast me neer. '' Moeten we ze vanmiddag weer ophalen? '' vraag ik aan hem. '' Ik kan niet wachten tot het weekend is, echt waar '' glimlach ik en begin van het bord over te schrijven.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 08:48 PM

Anya
Die meiden beginnen te lachen '' Dat is al weer lang geleden '' roepen ze en ik schud mn hoofd '' Nee dat was het niet '' lach ik. '' Oke laat maar '' zeg ik lachend en loop naar het lokaal en de rest blijft staan en ik slik even, ik had nog geen tijd gehad om te roken dus ik sta toch in twee strijdt. '' Ik moet overslaan dit keer sorry, ik heb niet zoveel kansen meer als jullie '' zeg ik en loop dan snel door naar het lokaal. '' Hallo meneer Johnsen '' grijns ik en neem naast hem plaats.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 08:38 PM

Anya
'' Straks wordt je nog een bodybuilder '' lach ik en stap af als we bij school zijn. '' Ja wie luistert er ook naar mij? '' grinnik ik en loop naar binnen toe. Ik zie mn vrienden groep staan en draai me om naar Sam '' Ik zie je zo goed? '' zeg ik en glimlach even en ren dan naar mn vrienden toe en geef ze een knuffel. '' Wat ben jij vrolijk '' zeggen ze moe en ik kijk even om  '' Goede ochtend gehad '' lach ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 08:31 PM

Anya
'' Nee '' lach ik en open snel de deur en sla mn tas over mn schouders. '' Hm vooruit omdat je sterk wil worden maar de volgende keer gewoon lopen '' knik ik. '' Zo verdien je er misschien wel een, je bent goed op weg hoor '' plaag ik hem en spring achterop. '' Kom sneller sneller '' roep ik lachend.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 08:24 PM

Anya
'' Mijn schuld? '' lach ik '' Wie was er eerst instantie niet wakker geworden van de wekker? '' grinnik ik '' Wie bleef zolang doordrammen en kietelen? '' grijns ik '' Hm volgens mij was het papa '' plaag ik hem en ren snel weg naar de kapstok om mn jas die ik aantrek in plaats van gekieteld te worden. '' ik haad fietsen, komen we heel veel te laat als we gaan lopen? '' vraag ik aan hem.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 08:11 PM

Anya
'' Dat ga ik natuurlijk niet zeggen he, dat komt onverwachts '' knik ik en kom omhoog. '' Wie weet, maar een manier om dat uit te vinden '' grinnik ik en sta op '' Kom op ouwe '' lach ik en trek hem omhoog. '' Laten we dan maar gaan, ik moet toch mee '' verzucht ik en pak mn boeken en kijk op de klok. '' Oeps je komt te laat, niet mijn schuld '' lach ik en ga naar beneden en pak mijn spullen bij elkaar. '' Gewoon lopen? '' vraag ik aan hem en graai in de la en stop het in zn zak. '' Een extra huissleutel ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 08:01 PM

Anya
'' Ik bind gewoon mezelf vast aan bed hoor '' probeer ik zo serieus mogelijk te zeggen maar toch moet ik lachen. Ik schud mn hoofd '' Ik krijg nog wel, echt waar '' lach ik '' Ik bne nog lang niet klaar met jou meneer '' knik ik. '' Oh nee die krijg jij na dat gekietel niet meer hoor '' '' Daar moet je toch beter je best voor doen dan mij een avondje warm houden '' grijns ik en kijk even naar zn blauwe plek. '' Wil je er nog wat op? ''  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page