Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  54  |  55  |  56  |  57  |  58  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 06:31 PM

Anya
Ik zucht als ik de wekker hoor en zet hem snel uit en leg mn mobiel onder de kussen. Ik merk dat Sam nog lekker warm tegen mn rug aan ligt en blijven nog even liggen aangezien ik nog wel erg lekker lag. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 06:00 PM

Anya
Ik glimlach als ik hem dichter tegen me aan voel en voel zijn warmte tegen mn rug aan. Als hij vraagt of ik lekker lig, knik ik '' hm hm '' glimlach ik mompelend met gesloten ogen. '' Je bent lekker warm '' gaap ik en val niet veel later gelijk weer inslaap.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 05:51 PM

Anya
Ik schud mn hoofd '' Het maakt niet uit, ik heb je zelf uitgenodigd '' glimlach ik klein. Ik zeg verder niks en knik alleen en kijk hoe hij gaat liggen en ga zelf ook liggen op mn zei. Ik pak zn arm en trek eraan zodat hij op zn zij rolt en leg zn arm over me heen en leg mn hoofd op zn hand en sluit mn ogen, misschien kreeg ik zou zn gedachten op een fijne plek dan waar hij nu zit met zn gedachtes.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 05:41 PM

Anya
Ik hoor ver weg wat gestommel en een lichknopje en draai me nog eventjes om maar als ik Sam op bed vol zitten kom ik zacht omhoog en doe het bedlampje aan en ga zitten. '' Gaat het? Slaapt het bed niet goed? Wat is er? '' vraag ik aan hem en leg mn hand op zn schouder en trek er zacht aan zodat hij omdraait en ik hem aan kan kijken. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 05:32 PM

Anya
'' Als ik slaap dan slaap ik hoor '' grinnik ik en kijk toch even ongezien als hij zich uitkleed. Ik pak mn mobiel en zet een wekker waar ik die vervolgend neerleg naast me op het nachtkastje aan de stroom. Ik draai me op mn zij en glimlach klein en kijk waar hij naar toe kijkt, het plafond. Ik kijk hoe hij zijn ogen sluit en niet lang erna sluit hij zn ogen en hoor ik niks meer. Ik rol mezelf lekker in de dekens, sluit mn ogen en val vervolgens ook inslaap. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 05:24 PM

Anya
Ik loop ook naar de kamer '' Hm ik ga wel alvast in bed '' knik ik. Deze dag heeft me wel gesloopt, er is  zoveel gebeurt waarvan de helft nog steeds niet echt is doorgedrongen. '' En jij? '' vraag ik aan hem en pak een groot shirt uit mn kast die ik wel eens gebruik  om in te slapen als er loges zijn. Ik trek mn yogapants uit en mn trui en trek vervolgens het shirt aan en ik kruip in bed. '' och dit ligt zo lekker '' lach ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 05:14 PM

Anya
Ik kam mijn haren en loop eventjes naar mn ouders kamer en kijk erin en zie de jongens al lang uit gestrekt op bed liggen. Ik glimlach klein en sluit zacht de deur en ga vervolgens weer terug naar mn kamer. Niet veel later hoor ik Sam en loop naar de badkamer en pak reiniginsdoekjes en veeg het schoon. '' Dit kan wat prikken '' mompel ik en pak alcohol uit het kastje, doe het op een watje en veeg over het plekje heen. '' Zo dat is beter '' glimlach ik. '' De jongens liggen ookal, wil je ookal naar bed? '' vraag ik hem en pak zn handdoek aan en hang hem ook uit net als die van mij en de jongens. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 04:58 PM

Anya
Ik luister mee met wat er in de andere kamer gebeurd en moet zacht lachen, wat een boef was het ook. Als ik de badkamer uitloop is Sam ook net klaar. '' Help herinneren dat je vanavond wel even dat laagje van je gezicht moet halen '' grinnik ik en hang mn handdoek over de leuning in de gang zodat hij kan drogen. '' Als je het niet doet krijg je zn vies onverzorgt gezicht '' knik ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 04:50 PM

Anya
Ik schrik en schiet in de lach '' nee je hoort niet in een rommelige kamer te slapen '' grinnik ik en pak een handdoek en mn kleding. '' Ben zo klaar hoor '' glimlach ik en loop langs hem de badkamer in. ik kleed me daar uit en spring snel even onder de douche. Normaal zou ik er erg lang onder blijven staan maar er waren nu mensen dus schiet ik een beetje op. Als ik klaar ben trek ik een yogapants aan en een trui en droog mn haren en reinig mn gezicht.   

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 04:40 PM

Anya
'' Levi Jason kom '' roep ik en loop verder naar de slaapkamer van mn ouders en zet hun spullen erneer en wenk ze naar de badkamer waar ik alles even uitleg. Ik leg handdoeken in de badkamer en laat ze een voor een douche en zelf ga ik even naar mn eigen kamer en kijk even rond. Snel ruim ik mn troep op en maak het schoon en als de jongens klaar zijn is het tijd voor mij om te douche.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  54  |  55  |  56  |  57  |  58  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page