Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  57  |  58  |  59  |  60  |  61  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 12:08 PM

Anya
Ik slik eventjes en sta op en pak mn jas aan die ik aan doe en loop achter hem aan. '' Volgende keer moet ik echt mn fiets meenemen hoor, nu moet jij extra zwaar fietsen '' grinnik ik zacht en ga achterop zitten en knik. '' Is goed '' glimlach ik klein ookal kon hij het verder niet echt zien.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 12:00 PM

Anya
Ik knik en kijk hem even na en pak dan mn mobiel er bij en speel een spelletje. Ik hoor een luide stem boven en ik bijt even op mn lip inhoop dat het wel goed gaat. Ik kijk op van mn mobiel als ik voetstappen naar beneden hoor gaan en glimlach klein naar hem '' Alles oke? '' vraag ik aan hem. '' Je moet echt een avondje uit, even weg van dit '' knik ik, nu ik dit allemaal zag had ik wel echt bewondering voor hem om hoe hij nu is.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 11:21 AM

Anya
Ik glimlach en pak het glas aan “ thanks “ knik ik en loop achter hem aan en schiet even in de lach en lat me op de bank zakken “ Nou dat weet ik nog niet hoor “ lach ik en neem een slokje en zet dan m’n glas op tafel. “ Ja leuk, is goed “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 11:13 AM

Anya
“ en ik beloof jou te helpen met wat je nodig hebt, je moet soms niet alleen zijn met dit soort situaties “ knik ik en loop met hem mee “ ja is goed doe maar wat “ glimlach ik klein. “ het is wel een leuk huis “ merk ik op en kijk eventjes in de rondte.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 11:06 AM

Anya
Ik loop met hem mee en er komt een geur aan die ik meestal heb na een avond flink uit gaan. Als we dan ook verder lopen zie ik Sam flessen opruimen. Ik wacht rustig af en kijk maar Sam die zich niet echt comfortabel voelt en zegt dat ik anders wel weg mangaan als ik wil. Ik schud m’n hoofd en leg even m’n hand op z’n schouder. “ Ik ga nergens heen tenzij jij wilt dat ik weg ga, jij geeft het ook nienop met mij ookal ben ik niet een van de makkelijkste “ knik ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 06:03 AM

Anya
Ik hou hem vast en voel dat als hij eenmaal we fiets, we wat harder gaan. Als we er zijn stap ik af en loop achter hem aan Got de deur. “ schrikken waarvan? “ vraag ik hem en loop naar binnen toe.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 09:36 PM

Anya
Ik knik en loop rustig achter hem aan. “ zeker weten?” Vraag ik extra als hij zegt dat ok achterop kan. Ik sla m’n rugtas over m’n schouders en als we buiten zijn en Sam springt op de fiets, spring ik achterop zodra het kan en kijk rustig om me heen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 09:27 PM

Anya:
“ wacht maar af “ knik ik. De rest van de dag gaat voorbij als alle andere, verder niks speciaals. Aan het eind van de dag dump ik m’n boeken in m’n kluis en loop dan naar Sam toe “ ik ben er klaar voor “ knik ik en wacht rustig af wat hij gaat laten zien.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 09:21 PM

Anya
“ dat zie je vrijdag wel. De dag gaat vol zitten met verassingen “ grinnik ik en rook rustig verder. Ook ik open m’n ogen l” Huh? Hoe dan? Ik blaas het niet eens naar je toe “ lach ik en druk hem uit. “ beter?” Grinnik ik zacht.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 09:03 PM

Anya
Ik lig rustig en naast me hoor ik gerommel en open m’n ogen. “ Kom op je probeert het niet goed genoeg “ knik ik “ gewoon liggen en ogen dicht, luister naar de vogeltjes en denk aan iets leuk “ knik ik en moet zacht lachen. “ geloof me ik ga nog voor veel moeilijkere dingen voor je verzinnen. Dit is nog makkelijk “ grijns ik en steek een sigaret op en probeer het uit z’n buurt te houden.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  57  |  58  |  59  |  60  |  61  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page