Search for posts by Leena6

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  12  |  »  |  Last Search found 112 matches:


Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/01/2017 11:03 PM

Ryder

Ik kijk haar verbaasd aan. "Wat." ik blijf een minuut met open mond naar haar kijken. "Je gaat weg?" vraag ik opnieuw. "Weg van je koninkrijk? Door wat gisteren gebeurde?" Ik schud lachend mijn hoofd. "Je meent het.." Ik begin terug heen en weer lopen. "Oke dus het enige wat mij hier houdt ben jij , maar je vertrekt." ik schud nog is mijn hoofd. "Het meisje dat ik leuk vind vertrekt , wauw." Zuchtend loop ik naar de deur en doe hem open. "je kunt dit niet menen." mompel ik in mezelf terwijl ik naar buiten ga. En daar stond ik , in de regen . Ik heb nog niet eens echt kunnen zeggen wat ik voor die meid voel , en ze vertrekt al. Geweldig.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/01/2017 10:50 PM

Ryder

Ik kijk even op. "Het is het proberen waard ," mompel ik en ik kijk haar aan. "maar een uitgetrokken zwaard en ik ben weg." ik sta recht en begin terug heel en weer te lopen. Het is iets wat ik deed als ik nerveus was. "Weetje , moest jij hier niet zijn was ik al lang vertrokken." zeg ik en ik blijf staan. "Diep het bos in , richting een of ander klein dorp met meer mensen zoals ik. Mijn ouders dachten er al over , veiliger voor mijn broer en zus , veiliger voor mij . Maar er is iets wat mij tegenhoud , wat er niet was toen ik juist in die stallen begon te werken." ik was weer heen en weer aan het lopen maar stop uiteindelijk. "Jij was het." 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/01/2017 10:38 PM

Ryder

"ehm ja sorry." zeg ik en ik blijf leunend tegen een muur staan. Ik bijt zacht op mijn lip en kijk even in het rond. "Je kan niets onderhandelen met je vader als het om een wolf gaat." zeg ik bloedserieus. "het enige wat hij wil doen , en begrijp me niet verkeerd , is ons uitroeien." Ik kijk even door het raam naar buiten. Het regende nog steeds zo erg. Ik ga weer voor haar zitten. "Mijn mensen zijn niet het onderhandelingstype. Dat heb je gezien , en hoe graag ik uit dit hele ding was gebleven het zal me nooit lukken. Ik ben een weerwolf fay en er is niets wat dat kan veranderen." ik laat mijn hoofd even op de tafel liggen. Er is iets wat ik haar wil zeggen en ik ga er misschien spijt van hebben dat ik hem ooit uit mijn mond ga laten komen. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/01/2017 10:17 PM

Ryder

Ik knik als ze terugkomt en bied haar een stoel aan om te zitten. Ik zet een tas thee om tafel voor haar. "Ja , alles prima." ik ga ook aan de tafel zitten en kijk haar aan. "Het spijt me van je feest , ik had ze zo gewaarschuwd." Ik zucht . "Het had niet zo mogen lopen," ik kijk voor een minuut naar mijn vingers. Ik voelde me zo schuldig. "Die bende was de pack waar ik bijhoor. Ik wou dat je er niet zo achter moest komen. Eigenlijk hoopte ik dat je er nooit achter zou komen en ik een redelijk normaal leven kon hebben , maar het universum denkt daar blijkbaar helemaal anders over." Ik ga terug rechtstaan en begin heen en weer te lopen in afwachting van een antwoord.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/01/2017 10:05 PM

Ryder

Ik was net iets aan het wegleggen toen ik iemand aan hoor kloppen. Zonder erbij na te denken laat ik het vallen, gelukkig is het niet breekbaar, en ren direct naar de deur. Ze stond daar. Ik kijk recht in de twee mooiste ogen die ik in mijn leven had gezien. "Kom binnen." zeg ik beleefd en hou de deur wagenwijd open. Ze was helemaal nat. Als ze binnenkomt sluit ik de deur en loop naar mijn kamer waar ik een paar dekens haal. "Ehm.. je jurk is een beetje .. nat." Ik loop de kamer van mijn ouders in en haal een jurk van mijn moeder uit de kast. "Het is geen dure jurk met alle extra dingen , maar het is droog." Bied ik aan. "Je kan je omkleden in mijn kamer als je wil." Ik glimlach een beetje ongemakkelijk en loop naar de keuken waar ik water begin te koken , ze moest het zo kou hebben. 

fdb476e6a63a6d5aa14fcb9086093836.jpg

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/01/2017 03:32 PM

Ryder

Het weer zorgde ervoor dat de weides modderpoelen werder . Ik staar zuchtend uit het raam. Iemand legt een hand op mijn schouder en ik schrik op. "He rustig, slecht geweten?" Ik schud even mijn hoofd. Mijn vader kijkt me aan en gaat aan tafel zitten. "Wat ligt er op je maag jongen." Ik zucht en draai me naar hem toe. Ik leun tegen en van de keukenkasten. "Alles." Mompel ik. "De roedel , deze stad ," hij kucht even. "De prinses?" Ik kijk hem aan als hij dat zegt. "Ah ha dus het is waar." "Ik hoop dat ze straks komt." Hij kijkt me begrijoend aan. "Als ze komt , vecht dan voor haar. Als ze niet komt , dan is zelfs deze prinses het niet waard ."

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/30/2017 11:03 PM

Ryder

de volgende morgend zit ik voor me uit te staren op een punt van het land waar ik een zicht heb over de stad. "Ryder." hoor ik een zware stem zeggen. Ik draai me om en de leider van de weerwolvengroep van gisteren komt naast me staan. "Je bent een sterke vent," mompelt hij. "Waarom deed je gisteren niet mee , je had je dekmantel toch al verpest." Ik haal mijn schouders op. "principe." ik kijk strak voor me. "Door een hele menigte aan te vallen komt er toch nooit iets goed van in huis," zeg ik. "Waarom het doen bij een groot feest? Dat haalt niks uit." Hij grinnikt. "Slim , hmm misschien ben je nog niet zo slecht voor onze roedel. maar zeg nu is eerlijk jongen," Hij draait naar me toe. "Waarom liet je ons niet gewoon onze gang gaan terwijl jij wegging? was het om iemand te beschermen?" Ik zwijg en hij geeft me een duw. "Kom op jochie ," lacht hij. "verliefd?" Ik haal opnieuw mijn schouders op. "Onmogelijk , ja." Hij lacht opnieuw. "Niets is onmogelijk , wees een man." hij geeft me nog een duw en vertrekt. Ik draai me om en kijk hoe hij vertrekt. "Geweldig advies!" roep ik lachend. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/30/2017 07:42 PM

Ryder

Mijn moeder en vader waren zo druk bezig met te bespreken wat we nu moesten doen dat ik ongezien naar buiten glip en richting het kasteel wandel. Iedereen ging weg en een slecht gevoel komt op in mijn maag. Het was mijn fout dat dit alles was misgelopen. Ik glip door de opening in de muur terug binnen en loop de stallen in. iedereen was in de zaal dus mij opmerken deden ze niet. Ik moest Fayena vinden , maar nu kon ik dat niet. "Wat doe..." ik draai me geschrokken om en die ene dienstmeid die als enige ooit tegen me gepraat heeft kijkt me verbaasd aan. "Jij was toch gevlucht?" Ze lijkt helemaal niet bang en ik kijk haar recht in de ogen. "Moet jij me niet gaan verklikken tegen de wachters?" vraag ik. Ze haalt haar schouders op. "En mijn eigen soort in de cel laten gooien , neen dankje." Mijn mond valt lichtjes open. "Ik hou me gedeist. Jij zou dat beter ook doen inplaats van ej hoofd op een zilveren schotel plaatsen voor de wachters." Ik schud even mijn hoofd. "Fayena.. ik moet.." Ze haalt de takenlijst tussen een paar spullen vandaan samen met een soort houtskool. "Hier , schrijf het op. Anders eindig je nog is bij die beul." Ik nam het papier aan en begon te schrijven. 
Prinses , Fayena , Fay,
dit was niet de bedoeling , ik wist er niets van af. 
Je feest was geweldig , jij was geweldig , 
als je niet kwaad bent kom morgen om 6 uur en ik leg alles uit.

Ryder.

Het was niet de beste brief en er was veel doorkrabt en opnieuw geschreven maar het volstaat . Ik geef hem aan de dienstmeid. "Ik zorg dat ze hem krijgt." ze glimlacht en vertrekt. Ik doe hetzelfde , terug door de opening richting mijn huis. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/30/2017 07:13 PM

Ryder

Ik spring van mijn paard en zet hem op stal. Kwaad loop ik het huis binnen en sla de deur achter me dicht. "Die roedel heeft alles verpest!" roep ik en ik zie mijn ouders uit hun kamer komen. "Wat?" vraagt mijn vader. Ik kijk hem aan en laat me op een stoel zakken. "Vandaag op dat feest , die roedel wolven kwam binnenwandelen . Klaar voor gevecht enal." "Wat heb je gedaan?" mijn moeder gaat bezorgd tegenover me zitten. "Gezegt dat ze weg moesten gaan , maar toen kwam het hele grommen naar boven en een zwaard in mijn rug en..." Mijn vader kucht even en kijkt me bezorgd aan. Mijn moeder kijkt naar hem. "Je moest die pack hebben he, het kon geen andere zijn die minder vijandig waren." "ze waren de enige die ik tegenkwam." Mijn ouders beginnen een discussie op zichzelf en ik sla even met mijn hand op de tafel. "Die pack heeft mijn dekmantel geschaad , dus ik kan niet meer terug naar het kasteel."

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/30/2017 06:42 PM

Ryder

Ik hoor iemand achter me bevelen uitroepen en zie hoe de weerwolven zich in vechtpositie zetten. "Hou op!" schreeuw ik , gevolgt door een luide grom die er zonder dat ik het wou uitkwam. De menigte rond me blijft stokstijf kijken , net zoals de groep weerwolven. Ik doe een stap dichter naar de leider toe en kijk hem recht in de ogen. "Ga , er is wel ooit een beter moment om dit uit te vechten." bloedserieus blijf ik naar hem kijken. Arrogant rolt hij zijn ogen en kijkt de groep aan. Zonder een woord veranderd hij naar een volledige wolf en loopt tussen de groep terug naar buiten. De groep neemt zijn voorbeeld direct aan en ze vertrekken. Opgelucht haal ik adem maar voel dan hoe een scherp zwaard tegen mijn rug staat. Ik slik en kijk alleen recht voor me. Een instinct zegt dat ik moet rennen , en dat was ik ook vanplan. Door een schijnbeweging kom ik net snel genoeg bij het zwaard vandaag en ren naar de stallen. Het zadel laat ik liggen en ik spring direct op mijn paard. Zo snel ik kan rij ik hem het kasteeldomein uit , richting het bos. Ik kijk nog even achterom en zie op eht balkon Fayena staan. Ik slik , wel die zal ik dus nooit meer zien. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  12  |  »  |  Last

« Back to previous page