Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  64  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 07:59 PM

Anya
'' Nee het zit gewoon in je of niet '' zeg ik '' DAt is het zelfde met leren, je pakt het snel op of niet en hetzelfde als voetbal, je kan het of je kan het niet '' lach ik en sluit de deur achter hem en loop dan naar beneden. '' Hoelaat moet je eigenlijk thuis zijn? '' vraag ik aan hem. Ik heb geen idee hoelaat het was maar ik zal vast wel een lange periode van zijn tijd gebruikt hebben.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 07:47 PM

Anya
'' Nou niet overdrijven en slijmen '' lach ik en open de deur. '' Zullen we weer naar beneden of zit je wel lekker? '' lach ik en kijk om naar hem. '' Geen idee, genen van iemand ofzo? Ik weet het niet, het lukt gewoon wat ik wil '' knik ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 07:39 PM

Anya
Al gauw ben ik klaar. '' Ik ga wel eens met mn blok naar buiten alleen om te tekenen '' zeg ik en sta op en scheur het blas eruit en geef het aan hem '' Nou dit ben jij dus '' lach ik en leg mn spullen weer op de grond neer. '' Verder nog vragen of wat je wilt weten? '' glimlach ik klein.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 07:29 PM

Anys
Ik schud mn hoofd '' Te veel gesjouw '' mompel ik en ga geconsentreed verder. Als hij weer begint te praten kijk ik even op '' Je praat te veel '' lach ik. '' Geef me 10 min stilte daarna kan je weer zoveel praten als je wilt '' knik ik en ga dan weer rustig verder met het tekenen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 07:22 PM

Anya
'' Dan ben je zowat de enige '' glimlach ik en loop even een rondje en ga dan op een kussen zitten in de hoek. '' Hm ik vind alles wel leuk, als het een landschap is dan is het vaak inspiratie om hoe ik wil hoe het eruit ziet '' lach ik zacht en kijk hoe hij zit. Ik raap mn kladblok van de grond en mn potlood en ik begin snel hem na te tekenen uit losse hand.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 07:10 PM

Anya
Ik scud lachend mn hoofd '' amateur schilder ja, ben geen picasso hoor '' knik ik en leun tegen de muur aan en kijk hoe hij in de rondte loopt. '' Nee hoor, niemand heeft interresse in schilderijen tegenwoordig '' glimlach ik klein. '' Jij vertelde ook iets over jezelf wat persoonlijk is en ik vertrouw andere mensen niet zo snel '' zeg ik schouderophalend.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 07:03 PM

Anya
Ik knik '' Ja mn moeder heeft deze plek voor me gecreërd aangezien ik altijd alleen ben en zo kan ik toch nog mezelf vermaken '' knik ik. '' Ze zijn gewoon, schilders kunnen pas prachtige schilderijen maken '' knik ik. '' Niemand weet dit omdat niemand het eigenlijk boeit en wat aangaat '' zeg ik '' Het is meer een stukje privacy in mn leven aangezien derest van mn leven het niet is ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 06:54 PM

Anya
Ik denk even na en glimlach breed '' Hm iets dat niemand weet '' zeg ik en srping overeind. '' Kom '' zeg ik en trek hem aan ze hand mee naar boven naar zolder. We komen aan in grote ruimte met veel ramen waardoor er veel licht binnenkomt. Op de grond liggen zeilen, er staat een ezel en overal staan schilderijen en blanko canvas '' Ik hou van schilderen en tekenen, telt dat? '' zeg ik en haal mijn schouders op. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 06:19 PM

Anya
'' Nu verzin je gewoon wat '' lach ik. '' Nee ik doe het eigenlijk alleen in het weekend en na een lange dag school, het is een soort van spa '' knik ik '' Maar doordeweeks zijn het 2 halve glaasjes dus een hele '' knik ik. '' Wat over mezelf? '' mompel ik en moet toch eventjes na denken. '' Nou ik vind yoga leuk om te doen en in het weekend ben ik eigenlijk overal en enrgens behalve thuis, interesanter ben ik helaas niet ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 06:06 PM

Anya
'' Hm oke dan maar, vooruit '' knik ik. '' Tsja het komt toch door die vooroordelen hoor '' lach ik zacht. '' Oke kom maar op, nog vooroordelen over mij? dan staan we weer quite '' grijns ik. Ik kijk even verbaasd en ik weet even niet hoe ik moet reageren omdat ik me nog nooit in deze situatie heb bevonden. '' Nee verder niet, tenzij jij nog meer wilt vertellen ''' 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  64  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page