Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  61  |  62  |  63  |  64  |  65  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 05:46 PM

Anya
'' Dankje? denk ik '' lach ik zacht en trekt het kleed omver hem en luister naar hem en frons eventjes. '' Hm niet verwacht dat jij vrijwilligerswerk deed in een kinderziekenhuis '' zzeg ik '' Ik zie je meer als vrijwilliger bij de padvlinderij, dat dacht ik dan '' grinnik ik zacht '' En verder? Ik ken je eigenlijk niet zogoed en vn mn moeder mocht ik nooit met vreemden praten '' grap ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 03:22 PM

Anya
Ik stem in over het hebben van geen planning. Ik knik en sta op van de bank en schenk nog een beetje in mn glas en ga vervolgens weer terug om me op de bank naast hem te laten vallen. '' Hm oke, eentje dan '' knik ik en schiet in de lach '' Nee ik ben geen bodybuilder '' lach ik '' Maar yoga wel bijna alle dagen maar dat doe ik veel thuis maar dat is niet zo speciaal ofzo '' knik ik. '' MAar voetbal dus, wat doe je nog meer? '' 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 03:11 PM

Anya
'' Hm nee dat kost zoveel tijd en moeite, we schrappen dat deel wel '' knik ik en drink mn glas leeg. '' Wil je nog wat dirnken of hem je nog? '' vraag ik ondertussen aan hem. Als hij vraagt wat bij mij tijd inhoudt en denkt alleen aan feestjes frons ik even. '' Wat voor persoon denk je dat ik ben? '' vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen. Oke ik had dan wel ieder weekend een feestje maar dat is anders. '' Misschien ben ik wel super sportief en ben ik elke dag in de week in de sportschool te vinden '' knik ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 03:04 PM

Anya
'' Hm ja en volgens mij ben ik jou meer tot last dan jij mij '' knik ik lachend en leg mn boeken op tafel en staar even naar de stapel toe. Maak er maar minimaal twee weken van. '' Nee plannen is echt niet mijn ding, dat wordt een chaos '' '' Laten we dat maar overslaan '' knik ik '' Als ik tijd heb dan maak ik het wel '' zeg ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 02:53 PM

Anya
'' Hm ja oke '' zeg ik en kijk naar de stapel. '' Dat ga ik echt niet in een paar uur redden hoor '' zeg ik en pak de laatste boeken erbij en stop daar ook blaadjes tussen. '' Ik kan het proberen en ik neem jou tijd in beslag nu dus als ik niks zou doen zou het ook een beetje lullig zijn vind je niet? '' lach ik zacht. '' Nu vind ik het nog niet erg maar dat kan morgen wel weer anders zijn '' '' Ik leef met de dag, ik ben niet van het plannen '' antwoord ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 02:38 PM

Anya
'' Ja ja '' knik ik. '' Zonde van je tijd, ik had het ook morgen kunnen vragen wat ik niet snapte maar oke '' knik ik en pak een blokje met plakbriefjes die ik overal tussenstop met waar ik moet zijn en wat ik moet maken. Ik pak een volgens boek en blader er wat in. '' Hoeveel boeken hebben we wel niet, ik zie het eind nog niet ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 02:14 PM

Anya
'' Het klonk net zo fijn dat ze het vrijwillig deden, tot jij het verpest met dat het niet zo is '' '' bijdehand '' knik ik en sluit het boek. '' Weet ik veel, ik dacht dat je daarom mee ging '' '' Om uit te leggen '' glimlach ik. '' Dan kan ik net zo goed opdrachten maken en jou morgen na laten kijken ofzo '' knik ik '' Oke iets anders '' zeg ik. '' Oeh wat is dit dan? dit heeft een leuk kleurtje '' lach ik zacht en pak het boek eruit en zucht '' Ook niet zo interresant ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 01:41 PM

Anya
'' Verpest het nou niet '' '' Ik heb ze niet gedwongen hoor '' lach ik en neem nog een slok uit mn glas en kijk even naar wat hij aanwijst. '' Zoveel heb ik niet echt gemist '' zeg ik schouderophalend. '' Maar je gaat niks uitleggen net als leraren doen in de klas? '' knik ik en blader even door het hoofdstuk heen. '' Hm dit moet ik wel snappen, denk ik ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 01:14 PM

Anya
'' Vrijwillig weet ik niet maar ze zeiden ook geen nee? '' lach ik zacht '' Wie kan er nou geen nee zeggen tegen mij, toch ? '' knik ik en open het boek. '' Hm ja ik kan wel bijten hoor '' zeg ik en geef het boek dan aan hem. '' Dus wat heb ik gemist, waar zijn we en leg maar uit '' knik ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 01:29 AM

Anya
'' Valt reuze mee, ik heb ze tenminste besteld '' knik ik. '' Ik kon er ook niks aan doen dat iedereen zn aantekeningen aan mij gaf '' zeg ik en moet toch even lachen en begin door de doos heen te zoeken en het boek eruit haal. Ik klop naast me '' kom ik bijt niet '' grijns ik en pak een kleed van de bank die ik over me heen leg.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  61  |  62  |  63  |  64  |  65  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page