Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  73  |  74  |  75  |  76  |  77  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/23/2017 07:59 PM

Ian
'' Veel werken '' '' Je kan mee hoor, denk alleen niet dat je het wilt '' plaag ik haar. '' Tuurlijk moet je gewoon doen wat je leuk vind wat je ouders ook denken '' knik ik en kijk eventjes om me heen en dan naar Olivia die naast me komt zitten. '' Nou gezellig praten zo hoor als je naast me komt zitten, zo krijg ik nog nekpijn '' grinnik ik en kijk dan door het restaurant heen, het zag er erg gezellig uit en vol met sfeer maar dat komt vaak zo met deze typische restaurantjes. Het is wel klein maar er zitten genoeg mensen en ook onze groep vult al snel de ruimte. Als de ober langs komt pak ik de kaart en kijk er even vlug door heen. '' Zoveel keus dat ik niet kan kiezen '' knik ik lachend '' Ik denk dat het een pasta wordt, pizza is zo standaard '' grijns ik '' En jij? ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/23/2017 10:24 AM

Ian
Ik kijk haar even niet begrijpend aan '' Hoe bedoel je of het te zien is of je er in je eentje ook nog uit kan of niet? Denk niet dat ik dit snap '' grinnik ik. Als ze begint uit te leggen wat er allemaal speelt luister ik goed na haar en hou verder mijn mond tot ze uitgepraat is. '' Tsja ik zou zeggen ga doen wat je zelf leuk vind maar daar ben ik ook niet een van de goede beelden voor '' grinnik ik '' Wat ik ga doen is al vanaf dat ik geboren ben uitgestippeld door mijn ouders, maar ik heb mazzel dat ik het ook wel leuk vind en er geen problemen mee heb '' glimlach ik en stop als we bij het restaurant sta waar ik me uitklop van het zand en dan naar binnen stap. Ik kijk even rond en zie al een paar zitten van de klas. '' Kom je bij mij zitten? '' vraag ik haar en neem plaats aan tafel. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/22/2017 11:54 PM

Ian
'' Nou dat valt ook wel weer mee hoor hoe lang hij is '' knik ik en glimlach '' Tripje maar? Niet eens vakantie? '' vraag ik aan der en eet het laatste stukje op van mijn ijsje. '' Ja naja ik was bang dat jij hem op zou eten, wilde hem liever alleen met mezelf delen snap je? '' grinnik ik en kijk  toe in mijn ooghoeken hoe zij zich aankleed. Ik knik '' Ja eigenlijk wel, het is net alsof er nog maar 2 jaar zit '' knik ik en sta ook op en pak mijn handdoek die ik uitklop. '' Ja misschien kom je me nog wel tegen in de supermarkt '' grinnik ik en vouw mn handdoek op. '' Ik gek? Nee echt niet '' lach ik en geef haar een zetje en stop alles in mn rugzak en sla die om mijn schouder. '' Wat ga je hierna doen? Yale, Harvard? '' grinnik ik. Ze was een goede student dus waarom niet. Intussen begin ik alvast te lopen naar het restaurantje wat aan het strand vast zat. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/22/2017 11:39 PM

Ian
Ik wordt langzaam wakker als ik wat naast me hoor zitten en dan de stem hoor van Olivia en lach zacht. '' Ja ik eet het liever zo op, ik kan niet van mijn eigen buik likken snap je '' glimlach ik en kom overeind. '' Dankje '' glimlach ik en pak het ijsje aan en neem een hapje '' Goede keuze '' knik ik en eet rustig verder. Intussen kijk ik op mijn mobiel hoelaat het is. '' Volgens mij moeten we al bijna verzamelen voor dat etentje of wat het ook is '' knik ik '' Het is 4 uur '' zucht ik en kijk naar de lucht waar al weer wat wolken komen. '' Nou daar gaat je kans, melkfles '' plaag ik haar en pak mn shirt uit mijn tas vandaan. Ik hou het ijsje wat moeilijk vast en trek een met wat gedoe mn shirt aan en haal een hand door mijn haren heen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/22/2017 11:29 PM

Ian
Ik lach zachtjes '' Ja dan moet je niet ontdeugend zijn dan gebeurd dat niet '' knik ik. Ik trek mn benen op en knik dat het geen probleem is en voel dan een kus op mn wang en frons eventjes. '' Ik weet dat ik je geholpen heb maar zo zwaar is het niet hoor '' grinnik ik om het niet awkward te maken en zie haar gezicht draaien naar haar tas toe, daar kwam het. Ik knik enkel als ze zegt dat ze wat gaat halen en bedenk me eventjes '' Doe maar een ijsje '' grijns ik en pak mn tas en pak daar wat geld uit en geef het aan haar '' Verras me '' knipoog ik en laat me weer op mn handdoek zakken en pak mijn mobiel er eventjes bij. Verder heb ik geen berichten dus leg ik mijn mobiel apart en ga liggen met mijn ogen. Nog voel ik haar lippen op mn wang en val glimlachend in een lichte slaap. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/22/2017 11:14 PM

Ian
Ik lach '' Ja dat is niet mijn schuld dat dat niet kan '' knik ik en berg mijn lege flesje op, die kon ik straks wel weer opnieuw vullen. '' He kan het wat zachter '' hoor ik achter me als Olivia een gil heeft los gelaten, ik kijk even achter me en dan naar Olivia en schiet in de lach waarna ik mijn schouders ophaal '' Zeur zeur '' grinnik ik. '' Moet je rug bruin worden dan? '' grinnik ik en pak mijn handdoek van haar rug en als ze vraagt het af te drogen en alles dicht te knopen trek ik mn wenkbrauw op '' He hallo, je bent hier op het strand niet in een kasteel '' knik ik en gek genoeg dep ik alsnog haar rug af en strik haar touwtjes weer aan elkaar vast. '' Een raar geintje en ik trek eraan, pas maar op '' knik ik. Ik rol mn handdoekje op en stop die in mn tas. '' Dankje Ian, je bent een schat '' zeg ik '' Ja dankje, ik wist het wel '' zeg ik weer tegen me zelf en kijk der lachend aan.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/22/2017 10:48 PM

Ian
'' Nou volgens mij zie ik was hoor '' knik ik en probeer het zo serieus mogenlijk over te brengen naar haar, liegen is niet mn beste kant. Ik schiet in de lach '' Vond je die koude druppels niet lekker? Ik dacht je wilt wel wat verkoeling '' plaag ik haar en kijk naar haar. '' Je hoeft niet zo lief te kijken hoor, dat werkt niet bij mij '' knik ik en frons wat ze doet '' Wat doe je nou '' roep ik en glimlach eventjes en veeg het van mijn buik af '' moest dat nou '' knik ik en ga rechtop zitten. Ik pak mijn flesje water en neem er een slokje uit. Als Olivia niet kijk gooi ik het flesje over haar leeg en schiet in de lach '' pak me dan '' grijns ik '' Ohne dat zou ik maar niet doen '' grinnik ik en geef haar een plagend zetje en pak een kleine handdoek en leg die over haar heen '' Beter? ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/22/2017 10:32 PM

Ian
Na een korte zwem heb ik er al weer gauw genoeg van, zout water is niet het beste wat er is. Ik stap er weer uit en grijns even als ik Olivia op der buik zie liggen en loop in een snelle pas haar kant op. '' Niet iedereen hoeft alles te zien hoor '' zeg ik op de toon zoals zij eerder heeft gezegt als ik zie dat ze haar topje los heeft geknoopt. Na mijn worden ga ik over haar heen staan en laat de koude druppels op haar rug vallen. '' Hm sorry '' grinnik ik zacht en ga dan weer naast mijn handdoek staan. Ik knijp mn haren en zwembroek uit en laat me op mn handdoek vallen '' Zozo volgens mij wordt je al bruiner hoor '' plaag ik haar en schuif mn zonnebril weer op mn neus.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/22/2017 10:02 PM

Ian
Ik knik en ga weer liggen op mn handdoek als Olivia besluit weg te gaanen sluit zelf mijn ogen om weer van de zon te genieten. Niet veel later van dat Olivia is weggegaan voel ik wat zand stuiven over mn gezicht en hoor ik weer de stem van Olivia '' Oh je komt er toch bij? '' lach ik en kom weer overeind om wat te drinken van mijn flesje water en zodat ik Olivia weer aan kan kijken als ik tegen haar praat. Als Olivia zegt dat ze nu ook nog wat heeft om naar te kijken volg ik haar ogen en kijk naar de jongens naast me waar haar ogen naar kjiken en schud lachend mn hoofd. '' Nou zal ik dan maar even weg gaan, kan je beter kijken '' Plaag ik en sta op. Zelf besluit ik om maar een verkoeling te gebruiken dus loop ik naar de zee toe en spring erin en zwem een stukje door.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/22/2017 08:38 PM

Ian
'' Ik zal er een normale laag opsmeren, misschien kleur je vandaag dan nog een beetje '' plaag ik haar en masseer de zonnebrand goed in '' Als ik te hard druk moet je het zeggen '' mompel ik. '' Van mij mag je als jij dat zo graag wilt, mijn vrienden maakt mij niet uit hoor '' '' Ik doe wat ik zelf wil en luister niet naar hun maar ja wat hebben hun er tegen in te brengen? Een meisje in bikini vlakbij wat wil je nog meer '' lach ik zacht. '' Straks rolt het touwtje aan de kant en dan heb je een rode streep, ik heb gewaarschuwd dat je ze vas tmoet houden '' verdedig ik mezelf en maak het touwtje weer vast. '' Zo goed genoeg madam? '' glimlach ik en veeg het vettigheid van mijn handen af aan mijn benen '' Zo die verbranden ook niet meer '' grap ik.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  73  |  74  |  75  |  76  |  77  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page