Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/06/2020 07:11 AM

Saia
Als hij dat zegt liet ik een kreunjte gaan "oké" kreunde ik zachtjes. Jezus hij was nog niet eens bij mijn kut en nu al kreunde ik.. dat betekende alleen maar dat ik seks nodig had. Ik draaide me om en trok zijn shirt over zijn hoofd.

Joshua
Ik zoende met haar mee en tilde haar vervolgens op aan beide benen. Waarna ik haar naar haar slaapkamer bracht en haar op haar bed lgooide. Ik trok mijn cober uit en trok vervolgens mijn stropdas los zonder haar blik los te laten.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/03/2020 11:58 PM

Joshua
Als ze toch toegeeft glimlach ik." Meen je dat?" Vroeg ik terwijl ik overeind kwam en op haar afliep ik nam haar hand vast." Als je het meent dan is er geen reden om afstand te blijven ik trok haar tegen me aan en drukte mijn lippen teder op de haren.

Saia
"Hmm" zei ik genietend van zijn aanraking "jeetje wat heb ik je handen gemist op mijn lichaam." Ik bedacht me ineens dat ik Joshua nog moest bellen over waar Luca en Jane op school zouden komen als we terug naar Madrid gingen. Ik wilde een middelklasse school voor ze en niet het hoogste van het hoogste "ik moet Joshua effe bellen het een minuutje duren." Zei ik.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/03/2020 11:27 PM

Joshua
Ik zuchten vermoeid bij haar antwoord "ik snap het.. maar ik was je eerste keer seks," zei ik toen om haar een beetje van gedachten te veranderen.. dat sloeg nergens op Joshua. Ik kon niet geloven dat ze me nogsteeds afwees "laat maar zitten, ik moet gewoon daten ofzo." Zei ik om het af te wimpelen op dat moment kwam Zafira naar beneden in haar nieuwe kleding "ik ga tot straks." Ze drukte een kus op mijn wang "bedankt voor de kleding oompje." 

Saia
Ik glimlachte als Mathiad zijn hulp aanbod "met de afwas liefie." Ik wenkte hem naar de volle vaatwasbak die uitgestald moest worden voor de vaatwasser. Na dat de kinderen hadden gegeten ging Luca weg naar het feest en zijn zusjes die gingen stipt naar bed. Dus hadden ik en Mathias eindelijk wat tijd om effe seks te hebben want daar waren we dol op. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/03/2020 12:20 AM

Saia
"Ze lijkt op mij" zei ik zuchtend ik kwam overeind en begon taco's te maken. Jane was inderdaad heel op zichzelf en niet bewust van hoe mooi ze is. Veel ouders hebben me wel is gevraagd of Jane nniet geintresseerd is in modellenwerk? Waarop ik nee zei omdat ik haar niet op zo een jonge leedtijd bloot wilde leggen aan status en fame. Maccie was de jongste die was pas 4 en leek ook op haar vader kwa uiterlijk alleen Jane had mijn gezicht. 

Joshua
"Sorry" zei ik gelijk ik knikte en hielp haar met opruimen "word het niet tijd om samen te zijn Alvira?" Vroeg ik haar toen we neukte elkaar het wad geen geheim ik wilde iets met Alvira opbouwen. Ik wilde er voor haar en Zafira zijn.. ik wilde niet settelen met een andere vrouw behalve haar in de tijd dat ik haar heb geholpen Zafira groot te brengen ben ik heel erg veranderd.. ik was niet meer arrogant en een klootzak als ik met Alvira was. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/02/2020 11:49 PM

Saia
Ik grinnikte "hmm misschien heb je daar wel gelijk in." Ons seksleven kon wel wat meer tijd krijgen "ik ben gewoon bang dat Luca domme besluitloze beslissingen maakt hij lijkt heel erg op jou.. zsal ik zeggen hij is een replica van jou." Zei ik mt een lachje "maar het hord erbij hij pubert en krijgt misschirn zelfs een vriendin of vriend gaat drinken feesten seks hebben." Ik moest gewoon even beseffen dat hij niet meer 5 jaar was maa r 16 "Jane is toch wel effe anders daar maak ik me niet druk om." 

Joshua
"Doe maar cola" zei ik grijnzend ik plofte neer en keek om me heen ik zag niks van Easton hangen "ik weet dat dit raar gaat klinken.. maar ik heb thuis nog wat kinder foto's van Easton misschien dat Zafira ze wilt hebben.. het is toxh haar vader." Ik had heel lang niet over Easton gesproken omdat het een gevoelig onderwerp was van 16 jaar geleden. Easton was al 16 jaar dood en toch voelde het alsof hij er soms nog was als ik naar Zafira keek die sprekend op hem leek. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/02/2020 11:28 PM

Joshua
Ik belde aan bij Alvira en had 3 tassen bij me met de nieuwste designer kleren voor Zafira. Ik hield ervan om mijn nichtjes en neefjes te verwennen ik was natuurlijk de enige echte oom Joshua. Als Zafira op en doet glimlacht ze gelijk en omhelsd ze me "oom Joshua!" Ze liet me binnen en nam gelijk de tassen van chanel en versace "voor mij?" Ik knikte "tuurlijk prinsjes jij en Luca zijn net hetzelfde altijd blij met de laatste trends." Merkte ik op Zafira had Luca nog nooit ontmoet maar de dag zou snel komen dat Mathias toch weer hiernatoe keert met zijn gezin.

Saia
Luca liep geirriteerd weg terwijl ik Maccie optilde en naar haar box bracht. Als Jane zegt dat ze een nieuw boekje wilt glimlach ik en druk ik een kusje op haar voorhoofd. Jane was toch wel mijn favoriet omdat ze zo slim en zachtaardig was met Luca had ik nog moeite.. ik wilde gewoon niet dat mijn kleine beertje ze zichzelf in de neste werkte. Ik plofte naast Mathias neer "wat gaat de tijd snel" zei ik toen vermoeiend terwijl Jane naar haar kamer holde. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/02/2020 11:09 PM

Luca 
"Mam ik ben al 16 laat me nou gaan naar dat feest!" Klaagde ik geirriteerd tegen haar terwijl Maccie aan haar been hing mijn jongste zusje.. mijn ander zusje was net 11." Nee en nog is nee Luca" ze keek vermoeiend naar mijn vader voor back up." Mathias leg je eventjes uit aan Luca dat er van alles op zo een feest kan gebeuren." Het was mijn crush haar 17e verjaardag en iedereen zou daar zijn mijn moeder was gewoon ongelofelijk zelfzuchtig dat ze me niet laat gaan.. ik bedoel er gingen ook roddels vroeger over haar en papa rond dat ze drugs gebruikte en om beruchte feesten te vinden waren. Jane kwam naar beneden gehuppeld "papa ik heb mijn nieuwe boek uitgelezen mag ik een nieuwe halen?" Ik rolde mijn ogen "waarom ben jij zo een nerd!" "Luca naar je kamer zo praat je niet tegen je zusje." 

Saia
Ik werd moe van Luca en zijn puberteit.ik wilde hem gewoon niet hebben op feestjes bang dat hij de smaak te pakken kreeg.. met dingen die daar niet horde. Ik was al in mijn dertigste en was nog steeds een gelukkig gezin van 5 we woonde nogsteeds in Frankrijk en waren nog steeds ongelofelijk rijk. Al vond Mathias dat we terug naar Madrid moesten keren zodra Luca 18 werd hij sprak vloeiend frans en spaans.. en was net zo een zeikerd als zijn vader. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/02/2020 10:49 PM

Joshua
Ik glimlachte zwak bij haar bedankje eindelijk doe ik wat goeds voor iemand." Je dochter is altijd welkom bij de familie Hugeus want zij is ook een Hugeus" zei ik toen ik zette mijn stropdas goed en schraapte mijn keel." Ik moet gaan ik heb nog een vlucht naar Frankrijk te pakken." 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/29/2019 05:10 PM

Joshua
"Ik heb Easton zijn trustfund op Zafira hasr naam gexet." Zei ik toen zuchtend "en het gaat om miljoenen" toen ik het papierwerk deed had ik onaangenaam veel verzekeringen gevonden die Easton had afgesloten op zijn leven  het geld ging naar de laatste Salazar. Maar daar naast had hij eentje niet afgedekt het was zwart geld ik heb  alles kunnen wit wassen en ik wam op 100 miljoen euro uit." Je kleine meisje is al miljonair op haar 18e" ik zag haar spelen met haar oma en nam diep adem "ik kan het ook er af halen zodat je het geld kan gebruiken om haar verder op te voeden." 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/29/2019 04:58 PM

Joshua
Ik was 3 keer ofzo met Alvira naar bed geweest voor Easton.. oke wat ik had gedaan in het verleden was rot van me maar ik zou dat nooit toe geven." Ik weet dat je me haat maar uiteindelijk mer ik Zafira haar oom.. en ik laat je echt niet hier wonen Zafira heeft niet eens haar eigen kinder kamer." Waarom boeit jou dit Joshua? ... 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page