Search for posts by buffy_

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  12  |  »  |  Last Search found 118 matches:


buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/09/2016 12:39 PM

Christa
Andrew probeerde me gerust te stellen, maar de vreemde gedachten bleven maar in mijn hoofd spoken. Hij liep naar de kamer ernaast en ik volgde hem, want de hal gaf me de rillingen.
Het was een woonkamer, een grote woonkamer. Er stonden veel boekenkasten en een doodnormale piano helemaal onder het stof. Moest alles nu mooi afgestoft zijn, zou het nog een mooie kamer zijn geweest, maar dat was het nu niet.
"Dit is dus de woonkamer..." fluisterde ik. "Alles belhalve de kamers is hier zo groot, de hal, nu de woonkamer."

James
Ze liet mijn hand na een tijdje los. "Gaat het al wat beter?" vroeg ze aan me. "Het gaat hoor, bedankt."
Jade vroeg me daarna meteen wat ik van de verrassing vond, ik moest eerlijk zeggen dat ik het al super vond. De hal heeft al een eerste goede indruk achtergelaten. "Ik vind het super, het is echt een griezelhuis!"
Ik hou al sinds dat ik klein was van griezelverhalen, ook van mensen bang maken- dat was eerder een hobby. "Voordat ik het vergeet, hebben we een planning?"

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/09/2016 12:05 PM

Christa
"Dat kan..." Ik vroeg me echt af hoe dit kon gebeuren. Van een raar en ook wel lelijk beeld, naar een beeld dat zo levensecht leek. En hoe hebben ze het dan veranderd? Het zou toch lawaai maken als je het andere beel zou weghalen? Of niet soms.
Hier zat echt een luchje aan en het stonk.

James
"Dat gaat dus niet gebeuren..." Ik hoopte ergens dat ze het ooit zou vergeten, of misschien heeft ze zo'n observeer boekje. Dat zou te raar zijn, eerlijk gezegd.
Ze trok me naast haar op het bed en ze begon mijn duim te masseren. En dat was eigenlijk zo slecht nog niet, de pijn in mijn duim ging na een tijd ook echt wel weg.
"Je bent een professional!" zei ik uit verwondering hoe helend het eigenlijk wel werkte.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/07/2016 05:30 PM

Christa
"Nu je het zegt, het is veranderd." Ik keek met ongeloven naar het beeld, ik wist wel zeker dat het niet recht stond, maar in elkaar gedoken. "Dit moet weer een grap zijn..."
Ik was zo bang, maar na een paar minuten kreeg ik door dat ik Andrews arm vast had. "Euh sorry." Ik dacht nu echt dat ik aan het blozen was.

James
"Pff, helaas wel." Jade keek mee, maar dat maakte niet zoveel uit. Ze wist toch al alles over mij en steeds kreeg ze meer en meer informatie te pakken. "En ja een vinger massage zou goed doen!" Ik was echt blij dat ze het vroeg.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/07/2016 04:55 PM

Christa
Ik hing het schilderij andersom, die bruine vlek was al even 'mooi' als het schilderij zelf. Jade had gelijk, over het aanstaar gedeelte.
Ik glimlach naar Jade die zichzelf heel comfortabel op het bed heeft gelegd, maar dan hoorde ik geluid van beneden.
"Euh, hoorde jij dat ook?" Ik dacht dat ik Jade haar hoofd zag schudden. "Ik ga kijken, maak je geen zorgen. Waarschijnlijk probeert iemand al een grap uit te halen."

James
Ik liet andrew zijn gang maar gaan. Ik was nu eenmaal bezig met het op berichtjes reageren. Mijn ouders konden maar niet ophouden. komt waarschijnlijk omdat ik iets te doen had op mijn verjaardag. Zo gemeen.
"Tss..." Ik kreeg krampen in mijn duimen en liet ze even rusten.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/07/2016 11:31 AM

Christa

"Tuurlijk niet," zei ik lachend. "Het hemelbed is echt mooi en deze kamer heeft veel lichte tinten." Jade keek naar een schilderij en ik kwam naast haar staan.
Het leek ook zo echt, net zoals ze zei, ze had zelfs gelijk over het eng gedeelte. "Misschien moeten we het even van de muur halen of zo?" Jade protesteerde niet dus haalde ik het er af, achter het schilderij was er een bruine plek. 
Ik wou het schilderij er terug ophangen, want ik vond die bruine plek nog griezeliger dan het schilderen. "Precies opgedroogd bloed..."

James

"En wie wordt het?" Ik lachte en deed mijn koffer open die ik al had meegenomen toen ik naar deze kamer liep.
Mijn telefoon maakte plots een geluidje, dus nam ik het uit mijn broekzak. Het was een bericht van mijn ouders: Gelukkige verjaardag, James. We zijn blij dat je vrienden iets georganiseerd hebben, geniet van je verjaardag he! Liefs,
Ik glimlachte, ze hadden me toch een gelukkige verjaardag gewenst.
"Krijg ik het bed dicht bij het raam? Oh wacht, ik ben jarig!" Ik sleurde mijn open koffer naar het bed bij het raam.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/06/2016 01:29 PM

Christa

"Ja, maar..." Ik wou net beginnen met het vragen wie bij wie op de kamer zou slapen, maar dat was al niet meer nodig... Iedereen heeft zich zodanig opgesteld, dat ze al met twee waren.
Jade was er al vandoor en ik stond daar als enige, niet met een andere persoon. Dat zou dus betekenen dat ik met Jade op een kamer moest slapen. Andrew en James deelden een kamer, Jayden en Tobias deelden ook een kamer. En dan gingen we over naar de meisjes... Dat was gewoon al beslist.
"Jade! Wacht eens even!" riep ik en liep de richting die zij had genomen.

James

Ik liep voorop en nam de eerste kamer met twee aparte bedden. "He bro, is dit oke?" Ik liep de kamer al in voordat ik een antwoord kreeg, ik vind het een prima kamer.
Ik liep naar de boekenkast die precies elk moment in elkaar kon vallen. Er stonden oude versleten boeken in, dus nam ik er een willekeurig boek uit. De geschiedenis van dit huis, wat een originele titel, dacht ik sarcastisch.
Toen Andrew binnen kwam, zette ik het boek weer op zijn plek. "En? Of wil je liever met een van de meisjes op de kamer slapen?"

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/06/2016 10:56 AM

Christa

Jade en ik gaven elkaar een high-five. Het was al zo'n goed begin en we waren nog maar net binnen.
Ik was zelf ook onder de indruk van het huis, de hal was al erg groot en bestond alleen uit donker bruin hout met in het midden van de hal een marmeren beeld.
In plaats van de rest te volgen, ging ik weer naar buiten en sleurde al een paar koffers de hal binnen. Wat me opviel is dat iedereen buiten had gewacht op ons en nog niet naar binnen was gegaan.
Mijn hart maakte een sprongetje toen ik iets tussen de struiken zag. Uit angst stapte ik achteruit, mijn ogen werde groot toen ik zag dat het gewoon een kat was. Ik schoot meteen in de lach, dat ik me bang maakte voor zoiets onozel.

James

Jade duwde me voorop en ik liep dus als eerste het huis in. Ik was verbaasd dat het er zo cool uitzag, griezelig en normaal tegelijkertijd. "Dit is de perfecte plek," zei ik en geef Andrew een elleboogpor.
Het marmeren beeld in het midden van de hal was erg opvallend, zeker in zo'n donkere kamer. En wat het beeld voorstelde was nogal moeilijk, zeker omdat het helemaal in elkaar gedoken was. Was het een trol, een mens,...?

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/05/2016 08:12 PM

Christa

"Verrassing!" riepen we allemaal. Ik maakte zelfs een sprongetje van blijdschap, ik was altijd blij als iemand jarig was. En James zijn gezicht was onvergetelijk. Hij keek alsof hij 1 miljoen had gewonnen of zo.
Ik grinnikte even en gebaarde dat James zijn mond nog steeds open stond. Iedereen had het meteen naar zijn zin en we feliciteerde James nog een keertje.

James

"Verrassing!" Ik was stomverbaasd door deze verrassing. Mijn mond zakte vanzelf open en ik had het niet door voor 5 minuten? Gelukkig was Christa er nog, voordat er iemand een geintje mee ging uithalen. "Wow, i-ik weet totaal niet wat ik met zeggen! Is dit wat ik denk dat het is? EEN GRIEZELHUIS!?"
Jayden knikte en ging in een pose staat waarmee hij bedoelde: kijk eens wat wij hebben geregeld! 
"Betekent dit dan ook dat er elke avond griezelverhaaltjes worden verteld?" Ik grijnsde even.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: UPDATE: GSM SLUIT!

from buffy_ on 04/05/2016 02:54 PM

Ik vind het best een goed idee, om mensen deze richting in te sturen! goSupermodel heeft wel een rare definitieve sluitingstijd gekozen (13 uur?), ik bedoel het is nog gewoon school. In het weekend zou het beter zijn... x(  Maar oke, ze hebben besloten.
Ik kan dan alleen 's avonds 23 mei op goSupermodel x( Best wel jammer...

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply Edited on 04/05/2016 02:55 PM.

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/05/2016 12:01 PM

Christa

We waren eindelijk aangekomen. Ik wou schreeuwen van enthousiasme, maar ik hield het voor mezelf. Jade was James nog aan het "blinddoeken". Om een beetje mee te werken, haalde ik de koffers uit de kofferbak.
Het was erg opvallend dat die van Jade het meeste woog, ze was precies voor alles op voorbereid. "Andrew? Kan je me even komen helpen?" De laatste koffer was eruit gesleurd, maar ik kan ze moeilijk helemaal in mijn eentje naar het griezelhuis sleuren...

James

Als Jade ineens een blienddoek bovenhaalt en de blindoek strak aantrekt, stak ik mijn duim op. Het was zo strak gedaan, dat ik zelfs geen straaltje licht kon zien.
Ik stapte de auto uit en hoopte dat ik mijn evenwicht niet zou verliezen of tegen iemand aanbots. Ik hoorde Christa wat zeggen en allemaal voetstappen op de steentjes. Ik kon niets zien... Dit zou ik nooit mijn hele leven aankunnen, dus ben ik erg blij dat ik niet blind ben.
"Jade?" Ik strekte mijn armen uit om haar te vinden.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  12  |  »  |  Last

« Back to previous page