Search for posts by Chamare

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last Search found 50 matches:


Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/24/2016 04:52 PM

Jayden.
De dag in de Efteling was heel erg leuk. Herinneringen van de eerste keer in de Efteling werden ook weer opgehaald. Bovendien was het gegil van Skyler het toppunt van de dag. Gelukkig was het ook niet zo heel erg druk in de Efteling. De vorige keer dat ik er met Skyler was, was het veel en veel drukker. Het leek wel alsof ze er gratis dingen verkochten. De rijen waren ook best kort, het langste dat we hebben gewacht was misschien een kleine twintig minuutjes.
Ik parkeer mijn auto bij het lievelingsrestaurant van Skyler. Hier hebben we ook al gereserveerd, dus dat komt goed uit. Overigens is dit ook mijn lievelingsrestaurant. Het eten is hier altijd lekker en de mensen die hier werken zijn erg aardig. Een vriend van mij heeft hier stage gelopen. Hij werd ontslagen, omdat hij niet serieus genoeg was. Dat moment vergeet ik nooit meer, omdat het te grappig was.
Ik stap uit mijn auto. Rustig loop ik naar de kant waar Skyler zit. Het is nog best licht buiten, maar dat is best logisch. Het is nog maar iets van half zeven. Ik open de deur van Skyler. "Is mevrouw klaar om te gaan eten?" Glimlach ik lichtjes. Nog steeds verbaasd het me hoe goed Skyler er élk moment van de dag uit ziet. Er is geen één moment waarop ik haar minder knap vond. Zelfs niet als ze net wakker is. Ik laat haar uitstappen en sluit de autodeur. Via de sleutel sluit ik mijn auto af. Mijn hand verstrengel ik met die van Skyler en ik druk een kus op haar slaap. Eerlijk gezegd heb ik ook best wel trek in eten. De hele dag in een pretpark lopen sloopt je toch wel.. Samen lopen we rustig naar het restaurant toe.
brep001.jpg

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/24/2016 03:26 PM

Jayden
Mijn aandacht richt ik op Skyler. Rustig luister ik naar mijn woorden, die me doen lachen. "Het was niet mijn idee om in eens naar België te rijden. In Nederland weet ik de weg." Grijns ik lichtjes. "Bovendien was er een hele omleiding, dus ik kan er niets aan doen, hoor." Ik trek kort een pruillip. Zodra wegen zijn afgesloten, met name in het buitenland, kan ik best gestresst raken. De enige die die autorit plezier had, was Skyler. Dat snap ik overigens wel, als haar dat zou overkomen zou ik ook hard lachen. Verder weet ik bijna altijd wel de weg. Natuurlijk niet altijd, af en toe heb ik ook wel hulp nodig van de tomtom, die ik dan ook gebruik met alle liefde.
Skyler laat ik instappen. Net op het moment dat ik de deur wil sluiten, hoor ik de woorden van Skyler. "Jammer, ik wou net over je heen gaan kruipen." Grijns ik lichtjes. Ik sluit de deur van mijn auto. Rustig loop ik om de auto heen naar de bestuurderskant. Nog steeds ben ik blij met deze auto. Het is een vrij nieuw model. Helaas was die wel een beetje prijzig, maar ik hoefde ook maar een klein beetje mee te betalen. Ik stap in mijn auto en stop de sleutel in het contact. De deur sluit ik, waarna ik mijn gordel om klik.
Met een rustig tempo rijd ik richting de Efteling. "Dus, in welke attracties wil je níét?" Vraag ik aan Skyler. Misschien is dat wel beter om te vragen dan in welke attracties ze wel wilt. Met haar weet je maar nooit in welke attracties je allemaal komt. Niet dat ik het erg vind, ik durf eigenlijk overal wel in. Sinds ik klein ben houd ik al van pretparken. Af en toe voel ik me daar echt nog een klein kindje.
uwhq92-l-330.jpg

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/20/2016 06:51 PM

Jayden.
Ik laat haar aan mijn hand omhoog trekken. "Ik heb er ook zin in." Glimlach ik na haar woorden. Het is al best weer een tijdje geleden dat ik bij de Efteling ben geweest. De laatste keer was met Skyler. Dat is ook al weer langer dan een half jaar geleden. Het was een van de eerste dingen die we samen hebben gedaan. 
Met Skyler loop ik naar beneden toe. Gelijk valt mijn blik op haar moeder. Ik schenk haar moeder een glimlach en haal mijn leren jack van de kapstok af. Het leren jackje trek ik aan. Snel voel ik of ik alles heb. Mijn mobiel stop ik in mijn jaszak. Mijn portemonnee ligt in de auto, ik heb alles. Skyler' bewegingen volg ik. Haar bankkaart valt me gelijk op. Waarschijnlijk heeft ze die niet eens nodig. Vandaag is het een dag waarop Skyler niets hoeft te betalen. Sowieso betaal ik bijna altijd voor ons, maar dat vind ik ook wel logisch. Dat soort rare trekjes heb ik nou eenmaal. De 'mannen' horen te betalen, niet de vrouwen. "Ja, ik weet de weg." Glimlach ik met een knikje. 
Snel zeg ik de moeder van Skyler nog gedag. De hand van Skyler neem ik wat beter vast. Ik open de voordeur en samen lopen we naar mijn auto toe. Gelukkig heb ik een eigen auto. Anders zouden we met de auto van één van onze ouders moeten, maar dat zou niet zo handig zijn. Deze auto heb ik deels zelf moeten betalen en deels van mijn ouders gekregen, wat ik ook wel snap. Ik loop naar de deur van Skyler toe en houd die voor haar open. "Na u." Grijns ik lichtjes.
tumblr_nzrokcptkU1sl5ttzo1_1280.jpg 

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/17/2016 08:54 PM

Jayden.
"Awh, ik weet dat je je best doet, Skyler. Ik denk alleen dat iemand plagen niet je beste vak is." Plaag ik haar opnieuw. Ik veeg wat neppe tranen bij haar weg. Gelijk daarna schiet ik zacht in de lach. Gelukkig kan Skyler tegen dit soort grapjes. Tenminste, dat denk ik wel. Ik weet het bijna wel zeker. Ik luister naar haar woorden. Eén wenkbrauw trek ik op. "Ik ben al blij als ik die tekst überhaupt wel onthoud. Je bent echt te getalenteerd." Lach ik zachtjes. Ik snap echt niet hoe mensen kunnen acteren. Als ik bij Skyler ben schiet ik door de stomste redenen al in de lach. Mijn aandacht vestig ik opnieuw op mijn vriendin. "Ik denk dat je wel echt een leuke moeder zou zijn." Geef ik toe. Ik druk een klein kusje op haar neus. Later wil ik wel kinderen met Skyler, dat sowieso. Een kind hebben lijkt me leuk, op de een of andere manier.
Ik luister naar haar woorden. "Dan gaan we nu." Glimlach ik. Langzaam kom ik alvast overeind. Gelukkig is het ook niet erg lang rijden. Misschien een half uurtje. Alles met Skyler vind ik leuk om te doen, dus erg moeilijk ben ik niet.
Door haar gebloos lach ik zachtjes. Dit soort dingen vind ik leuk. Skyler in verlegenheid brengen. Zodra ze bloost ziet het er schattig uit. Dat is mijn mening, in ieder geval. "Ik kan niets beloven." Grijns ik. Natuurlijk snuffel ik niet in haar spullen. Dat zijn dingen van haar, niet van mij. Ik heb er dus ook niets mee te maken. "Stiekem ga jij elke avond voordat je gaat slapen tussen mijn spullen kijken, hmm..?" Plaag ik haar.
Ik stap van haar bed af en draai me naar Skyler toe. Haar hand pak ik vast. "Gaat deze prinses ook mee of blijft ze thuis?" Glimlach ik lichtjes. Ik heb echt zin om naar het pretpark toe te gaan. Uiteraard in de attracties.
rw-co-holiday-2014-francisco-lachowski-0001.jpg

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/14/2016 08:40 PM

Jayden.
Door haar reactie moet ik lichtjes grijnzen. Gelukkig is Skyler niet het type die ik zo iets aan haar gezicht zie doen. Dat zou ik als ik haar was ook niet doen. Haar gezicht ziet er perfect uit. Geen redenen dus om dat soort flauwekul te gebruiken. "Als je me nu ook niet lief zou vinden hadden we al geen relatie meer gehad, Skyler. Je poging om me te pesten is mislukt." Plaag ik haar. Dit soort humor gebruiken we vaker. Ik ben blij dat Skyler daartegen kan. Ik heb ooit een vriendin gehad die niet tegen mijn soorten grapjes kon. Dat is echt heel erg vervelend. "Je weet dat ik dit soort dingen niet kan onthouden." Pruil ik. "Ik denk dat je de tekst bij je auditie wel makkelijk onthoud. Je onthoud dingen van een jaar geleden nog." Grijns ik lichtjes. 
Bij haar reactie schud ik mijn hoofd. "Ik ben blij dat we daar nu nog niet aan zijn begonnen." Geef ik eerlijk toe. Ik ben negentien. Persoonlijk vind ik dat iets te vroeg om een kind te hebben. Ook omdat je vrijheid dan enorm wordt beperkt. Nu ga ik bijna elk weekend uit. Bijvoorbeeld met vrienden. Maar als Skyler en ik nu al een kind zouden hebben, was dat niet gebeurd. Later wil ik wel kinderen. Over een paar jaar. Maar eerst lijkt het me een verstandig plan om ons te richten op de toekomst. Misschien samenwonen. Trouwen? Mijn aandacht richt ik weer op Skyler. Zacht moet ik lachen. "Het was het waard." Knik ik."Dan gaan we naar de Efteling toe." Knik ik. De Efteling vind ik persoonlijk één van de leukste pretparken. Er hangt een leuke sfeer. Ik ben er wel wat vaker geweest met haar. Misschien twee of drie keer.
Een lichte glimlach siert mijn gezicht als ik haar zie blozen. "Ik durf te wedden dat ik er meer kleding van jou heb liggen. Je hebt ondertussen een eigen kant in mijn kast." Grijns ik. Niet dat ik het erg vind, het maakt me helemaal niet uit.
Replay-the-One-Off-collection-Francisco-Lachowski-06.jpg 

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/12/2016 08:44 PM

Jayden.
"Dat zeg je nu. Maar misschien heb je over twintig jaar wel een hele facelift gedaan." Grijns ik lichtjes. Van het idee word ik al misselijk. Zodra meisjes iets aan hun gezicht doen, behalve make-up, vind ik ze al aanstellen. Als er echt iets aan de hand is, snap ik het wel. Maar botox? Nee. Daar ben ik nooit een voorstander van geweest. En dat zal ik ook nooit worden. Tot nu toe, dan. Misschien veranderd later mijn hele mening over van alles en nog wat wel. 
Mijn blik vestig ik opnieuw op Skyler. Door haar woorden grijns ik lichtjes. "Wat was ik toch weer lief." Plaag ik haar. Gelijk denk ik na. Wat Skyler toen zei? Ik heb echt geen flauw idee. We hebben zoveel dingen tegen elkaar gezegd. Het moment kan ik me nog wel herinneren. Ook herken ik nog hoe we stonden. Maar voor de rest niet. "Ik heb geen idee, verras me." Glimlach ik lichtjes. Toch is het best apart dat dat moment vandaag precies één jaar is geleden. De tijd gaat zo snel als je het naar je zin hebt. Bijna elke dag zie ik haar. En bijna elke dag slapen we bij elkaar. Dat doet me best goed. Gelukkig vinden mijn ouders het geen enkel probleem.
Verbaasd kijk ik naar Skyler als ze een idee heeft. Direct daarna schiet ik zacht in de lach. "De dierentuin was echt leuk, moet ik zeggen. Iedereen dacht dat we ouders waren." Grijns ik lichtjes. Het plaatje was toen wel compleet. Alleen met het verkeerde kind. Rosie is echt een heel lief meisje en enorm schattig. "Of we gaan naar het pretpark." Lach ik zacht. Een paar maanden geleden bedacht mijn familie om een familiedag te organiseren. Natuurlijk hoort Skyler daar ook bij. Met z'n allen, ook mijn grootouders, zijn we toen naar het pretpark gegaan. Het was toen wel heel gezellig. Bovendien was het gegil van mijn neefjes en nichtjes, maar ook van Skyler, toch wel een van de leukste dingen om te horen.
"Een heel goed idee, ja. Kan je gelijk zien hoeveel kleding ik nog wel niet van je heb, in mijn kast." Grijns ik lichtjes. Het is bij ons een beetje 'normaal' om kleding bij elkaar thuis te hebben liggen. Daar heb ik nooit problemen mee. Zo heb je altijd iets liggen bij diegene waar je blijft slapen.
npbh06-l.jpg 

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/11/2016 06:59 PM

Jayden.
Haar glimlach doet me elke dag opnieuw weer goed om te zien. Zodra Skyler blij is, ben ik vaak ook blij. Mijn ouders vinden dat misschien nog wel het 'mooiste' aan onze relatie. Zodra er een kleine discussie tussen ons is, wordt vooral mijn moeder al snel ongerust. Dat komt dan vaak doordat ze niet wil dat onze relatie overgaat. Op dat soort gebieden kan mijn moeder erg overdrijven. Natuurlijk is het wel erg lief bedoelt. "Ik vind jou wel zo iemand die later botox gaat gebruiken." Plaag ik haar. Haar woorden verbazen mij niets. Vaak weet Skyler nog het meest van ons twee. "Hm... Vertel. Wat zei ik toen ik weg ging?" Grijns ik lichtjes. Toch ben ik daar best nieuwsgierig naar. Veel over wat we zeiden weet ik niet meer. Ik denk dat als je vraagt welke vriend dat wel weet, het er maar erg weinig zijn. Wel weet ik nog hoe ik Skyler een relatie heb gevraagd. Ik luister opnieuw naar haar woorden. Zacht lach ik. "Ik kon er niet tegen dat je zo ver weg van mij was." Grijns ik lichtjes. Ik druk een korte kus op haar lippen.
Het blijft moeilijk om iets nieuws te bedenken om te doen. Skyler en ik hebben samen al zó veel dingen gedaan. Ik zou zo niet op iets komen wat we nog niet hebben gedaan... "Wil je iets hier in de buurt doen of wil je ergens 'ver' weg heen?" We hebben het voordeel dat het mooi weer is en dus ook dingen buiten kunnen doen. "Misschien wil ik wel helemaal niet bij jou slapen, Skyler." Zeg ik alsof ik het meen. Met dit soort dingen plaag ik haar vaak. Het is een vast ding in onze relatie geworden. Gelukkig is Skyler het wel gewend en weet ze dat ik het niet echt bedoel. "Het maakt mij niet uit waar we gaan slapen. Dat soort dingen mag jij beslissen. Mijn ouders en Aaliyah zijn er vanavond niet, want die hebben een verjaardag." Glimlach ik lichtjes. Af en toe ben ik toch wel blij dat ik 'oud genoeg ben' om niet mee te hoeven naar een verjaardag. Mijn ouders vinden dat mijn zusje daar altijd wel mee naar toe moet. Ik ga er alleen heen als ik weet dat er ook anderen komen waar ik mee om ga. Bijna ben ik de oudste van de kleinkinderen. Ik heb twee oudere neven.
Francisco-Lachowski-Model-2015-Shoot-006.jpg 

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/10/2016 08:59 PM

Jayden.
"Hey, ik heb nooit gezegd dat ik verstand heb van dat hele make-up gedoe." Grinnik ik. Ik wil me er niet eens in verdiepen. Al dat gedoe op je gezicht hoef ik niet. Gelukkig valt het bij Skyler wel mee hoe veel ze op heeft. Er zijn meisjes die super veel make-up op hebben en knap zijn, maar zodra ze alles van hun gezicht afhalen zijn ze lelijk. Ook dat heeft Skyler niet, gelukkig. Niet veel jongens kunnen dat over hun vriendin zeggen. "Dan ben je een natuurtalent, Sky." Knik ik. Dit soort dingen vind ik totaal niet vreemd om te bespreken. In ieder geval niet met Skyler. Met andere mensen zou ik dit wel wat raar vinden. Af en toe vraagt mijn zusje over hoe ze dingen moet aanpakken. Dat soort dingen zijn wel schattig.
Door haar woorden schiet ik zacht ik de lach. "Denk je dat onze kinderen daar uren naar kunnen kijken? Geloof me, die vinden het eerder vies dan dat ze het leuk vinden." Antwoord ik. Dat spreek ik uit eigen ervaring. Zlefs op deze leeftijd, als mijn ouders erg klef doen of iets, kijk ik liever naar mijn telefoon. Ik denk dat elk kind dat wel heeft. Behalve Aaliyah. Mijn zusje vind dat soort dingen lief om te zien. Het ligt er maar aan bij wat voor een personen je dit moet voorstellen.
Haar beweging laat me lichtjes grijnzen. Ik leg mijn handen op haar bovenbenen. Kort denk ik terug aan dat afspraakje waar ze het over heeft. "Je bent soms zo raar, Skyler. Hoe weet je nog hoe we daar zaten?" Lach ik zachtjes. Ik verplaats mijn handen, door haar polsen vast te pakken. Daardoor trek ik haar zachtjes naar me toe. Ik draai ons een kwartslag om en glimlach lichtjes. Zo liggen we beide naast elkaar. "Dat is beter." Knik ik met een glimlach. "Wil je iets standaards of iets speciaals doen?" Vraag ik. Bij Skyler weet je dat soort dingen maar nooit. Niet dat je dat bij mij wel weeet, ik verschil vaak van mening.
francisco_lachowski_km_kilo_and_meters_2016_01.jpg 

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/10/2016 07:14 PM

Jayden.
"Je moet het ook niet proberen als iemand slaapt." Zeg ik, alsof ik er veel verstand van heb. Ik heb echt geen verstand van make-up. Misschien moet ik daar ook wel blij mee zijn. Al dat gedoe 's ochtends hoef ik niet. Ik luister naar haar woorden. Zacht schiet ik in de lach. "Bedankt, denk ik." Grijns ik lichtjes. Ik beantwoord haar kus. "Waarom zou je mij afschrikken? Was je bang dat je niet goed kon zoenen?" Ik trek een pruillip. Zelf vind ik het wel schattig hoe zenuwachtig ze toen was. Dat meisjes zich daar zo druk om kunnen maken begrijp ik nog steeds niet. Oké, de eerste keer vond ik het ook wel 'eng', maar dat was meer omdat ik de eerste stap moest zetten. Op dat soort momenten was ik altijd bang dat ze me niet leuk vonden en ik voor schut stond. Gelukkig was dat niet zo, voor zover ik weet.
De woorden van Skyler doen me goed om te horen. Dat is vaak een goed teken, toch? Ik ben blij dat ik het met iedereen die in verband staat met Skyler, goed kan vinden. "Je bent Sophia haar grote voorbeeld." Knik ik met een lichte glimlach op mijn gezicht. Sophia is mijn nichtje. Ze is dertien, net zo oud als Aaliyah en Liam. Iedereen die ze knap vindt bewondert ze. Vooral Skyler. Volgens Sophia was Skyler iets anders dan anderen. Ze zou net iets meer knap zijn als andere meisjes, zoals ze dat zegt. Ik volg haar bewegingen. Mijn armen plaats ik rond haar middel. Rustig luister ik naar haar woorden. "Dan wordt het een lang filmpje." Verzeker ik haar. "Maar ik vind 't wel een leuk idee, ja." Glimlach ik lichtjes. Ik heb veel foto's van Skyler en mij in mijn filmrol. Voornamelijk zijn ze gemaakt door Skyler en ik sla ze op. Of het zijn rare foto's. De meeste foto's of filmpjes die ik heb slaan helemaal nergens op. Dat soort foto's vind ik juist leuk. Van die foto's waarvoor je je over twintig jaar kapot schaamt. Ik wrijf met mijn vingertoppen  over haar middel heen.
brep001.jpg
 

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/10/2016 06:32 PM

Jadyen.
We hebben al zoveel dingen gedaan. Ik zou alles niet eens meer weten. Zelfs de kleinste dingen zijn leuk met haar. Van de kleinste dingen kan ik met Skyler genieten. Eerst kon ik dat niet, dan moest alles groot zijn. Maar door de relatie met Skyler is me dat wel afgeleerd. Ik denk nog steeds na over een idee, tot dat ik de woorden van Skyler hoor. "Ik denk dat je dat ook nooit gaat doen. Doe dat maar bij Liam, of je vader." Knik ik. Opgemaakt worden? Nee, dat word 'm niet. Dat soort dingen hoop ik nooit mee te maken. Ik voel haar beweging, waardoor ik licht glimlach. Elke aanraking van Skyler doet me goed. "Ik hoef niet per sé opgemaakt te worden om er mooi uit te zien, hmm..?" Grijns ik. 
Door haar lach moet ik ook zacht lachen. Het was een behoorlijk ongemakkelijke ontmoeting. Ik had Skyler nog nooit op de school gezien. Eerst dacht ik dat ze er nog maar net op zat, maar dat was niet zo. Het was wel schattig hoe Skyler op dat moment praatte bij de eerste ontmoeting. Ik luister naar haar woorden. "Serieus? Waarom vond je het zo spannend? Ik bedoel, ik bijt niet." Grijns ik lichtjes. Hier hebben we het wel vaker over gehad. Skyler was niet mijn eerste vriendin. Wel het eerste meisje waarbij ik denk dat het echt wat wordt. Hiervoor heb ik twee andere vriendinnetjes gehad. Die relaties duurde niet zo lang. Maar iets van drie maanden. "Of de eerste keer dat ik je familie ontmoette." Knik ik. Dat moment vond ik wel 'spannend'. Haar ouders kende ik wel, maar de rest van haar familie niet. Gelukkig kan ik het ook met hun erg goed vinden. En ook andersom. Als ik een verjaardag heb van mijn familie en Skyler is er niet bij, maken ze zich gelijk zorgen. Iets waar ik altijd wel om moet lachen. 
uwhq92-l-330.jpg 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last

« Back to previous page